• 1
  • 2
2020-10-21, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Libanon var araber mot araber, det blir mycket svårare för dem att ta över länder i västvärlden.

Tror du på allvar att västeuropéer skulle ha en chans om muslimerma verkligen försökte ta över? Men nu är majoriteten fredliga som väl är.
2020-10-21, 11:49
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Tror du på allvar att västeuropéer skulle ha en chans om muslimerma verkligen försökte ta över? Men nu är majoriteten fredliga som väl är.

Tror? Jag är helt säker.

Frågan är väl hur du tror att du ska klara dig. Tror du att muslimerna kommer låta dig leva bara för du tycker att du tillhhör de "goda"? Och tror du att vi som strider mot muslimerna kommer låta dig och andra "goda" komma undan ostraffad efter vad ni gjort?
2020-10-21, 12:22
Medlem
Jag bor någonstans i Norrland. Finns enormt mycket yta här och glest. Svårt att tro att muslimerna vill bosätta sig i mitten av ingenstans. Och det kan bli mörkt, kallt och jävligt. Jägare finns det gott om det blir ett stoooor krig. Men väldigt otippat.

Om nu TS menar en väpnad-konflikt?
Senast redigerad av troy_mclure 2020-10-21 kl. 12:32.
2020-10-21, 12:33
Medlem
Men vad tror ni om länder som Polen, Ungern, Tjeckien som inte tar emot flyktingar o muslimer !?

Blir det länder dit Svenskar kommer bosätta sig om 30-40år ?
2020-10-21, 12:41
Medlem
Feminism,genus kommer döda europa 🙃
2020-10-21, 13:59
Moderator
rancors avatar
Flyttad från Vapen och militär till Integration och invandring

// Moderator
2020-10-21, 14:07
Medlem
pertinaciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentriddaren
Man är en aning naiv om man tror att något krig kommer att ske. Det enda som kommer att hända är att muslimerna kommer att fortsätta ha hög fertilitet och när de närmar sig 25-50% någonstans så kommer de att ta över, utan att ett skott avlossats. Vita kommer att fly och de som stannar kommer att bli terroriserade till de är döda. Det som skedde med Sydafrika kommer att ske här, är bara en tidsfråga. Kill the boer.

https://www.youtube.com/watch?v=a6NJitdq8Bk
Ja, ovanstående scenario är ju det som Juden hoppas på, men det förutsätter att man först avväpnar det svenska folket som tro det eller ej är ett av de mer välbeväpnade folken i Europa. Jag kan bara svara för mig själv men jag kommer inte att låta mig avväpnas. Den stat som försöker med det kommer jag att se som min fiende och behandla som en sådan.
Det kanske är mer troligt att inbördeskriget kickar igång när staten försöker avväpna folket än att det startar när jihadisterna dampar loss och försöker införa sharialagar med hjälp av sina AKs?
2020-10-21, 14:20
Medlem
De är ju inte "blyga" av sig heller. Snarast fräcka kan man tycka.

Citat:
Islam är lösningen på meetoo
Danskarna verkar inte hålla med om man tittar på omröstningen och kommentarerna.

https://ekstrabladet.dk/nationen/met...ningen/8335602
2020-10-21, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
De är ju inte "blyga" av sig heller. Snarast fräcka kan man tycka.

Fräcka som fan och helt utan respekt men detta är ju ingen nyhet:
https://www.information.dk/debat/201...t-vaere-danske

Ursprungsbefolkningen i Skandinavien kommer i framtiden att fördrivas och leva som nomadfolk på Rysslands stora slätter.
Senast redigerad av JEWBACK 2020-10-21 kl. 15:04.
2020-10-21, 15:22
Medlem
Zilvios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegorPitten
Min fråga är hur kommer det kommande kriget med muslimerna utspela sig? Vad kan vi förvänta oss? Inte går det väl att slåss mot dem med svärd längre?

Som påpekades då tidigare exakt samma tråd postades:
Nej det här är ingen frågeställning för Integration och invandring!

Tråden låses.
/MOD
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in