2020-10-20, 20:05
Medlem
LenaPauls avatar
Mm man ska försöka undvika personangrepp och näthata. Men många skrivet väldigt personligt om privata problem , dem förtjänar att inte bli outade.
Citera
2020-10-20, 20:39
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Ja, jag kan nog stå för allt jag skrivit här som inte är uppenbar ironi eller något enstaka trollande. Men jag är inte så intressant att någon skulle försöka outa mig, tror jag.
Citera
2020-10-20, 20:59
Medlem
Vi är flera som skriver från detta konto. Jag tar inte ansvar för de andras inlägg.
Citera
2020-10-20, 21:01
Medlem
C.B.G.s avatar
I stort sett alla jag känner vet vad jag har för åsikter. Det gäller även jobbet och mina vänsterkompisar.

Men även om jag inte är särskilt annorlunda på F-back jämfört med det vanliga livet, tror jag ändå att det skulle vara psykologiskt jobbigt att veta att varje gång man skrev något här, skulle en massa människor veta om att det var jag.

Nu tror jag dock, i likhet med föregående talare, att jag inte är tillräckligt intressant för att bli outad.
Citera
2020-10-20, 21:09
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Nja, jag är tämligen övertygad om att det inte hade påverkat mig särskilt mycket. Det är möjligt att jag publicerat något enstaka inlägg som jag idag inte är stolt över men det må vara. Det går inte att göra så mycket åt det i efterhand. Jag tycker ändå att jag skött mig förhållandevis bra på det generella planet under min tid här på Flashback.

Sedan, som en del andra varit inne på, har jag svårt att tro att jag är så pass intressant (i varje fall i dagsläget) att någon skulle ha något som helst intresse av att röja min identitet.
Citera
2020-10-20, 21:29
Bannlyst
Dom flesta är väll här på grund av åsikts förtryck. Det är ju olagligt att säga negerboll.

Hade gärna blivit kompis med många här. Verkar vara överlag väl artikulerade och intelligenta människor. Man läser trådarna och någon har redan sagt som det är. Stor respekt för er. Bra humor med! Riktig journalism. Känns som terapi efter man läser nyheter.

Hade mer oroat mig för att bli angiven av vänster svin, till myndigheter. Eller uthängd på en PK blogg kanske. Mer av det faktum att jag hade över reagerat så jävligt att jag går bärsärk. Finge jag tag I personen så hade jag fått livstid. Finns inget som gör mig mer förbannad än vänsterblivna. Dom är riktiga svin. Typiska efterblivna mobbare - som har både stulit samhället och sedan förstörd det 😡 Känns som helvetet på jorden där dom finns. Som en äcklig mardröm.

Invandrarna skiter jag I, dom är som dom är.

Är I övrigt väldigt öppen som person. Så mina åsikter får du alltid rätt rakt. Mer man får akta sin tunga overallt där dom jävla PK sitter o trycker så att dom inte skapar problem för dig.
Citera
2020-10-21, 01:05
Medlem
Imirons avatar
Meh... Många jag känner vet vad jag heter på flashback. Andra skulle kunna gissa att det var jag av olika anledningar. Även någon som inte vet så mycket skulle nog kunna luska ut det om den gick igenom alla inlägg. Men nej, det hade inte påverkat mig särskilt. Inte för att jag inte skrivit efterblivna dumheter. Det har jag. Men jag är ingen kändis och risken att någon orkar vada igenom över 10 000 inlägg, där jag försöker lära incels träffa tjejer, diskuterar hur väl en romersk legion skulle klara sig mot stockholmspolisen eller ska övertyga någon iranier om att hans land faktiskt skulle fått bögstryk av USA, för att faktiskt hitta något riktigt graverande som jag skulle kunna ha skrivit för typ 10 år sedan känns ju föga troligt.

Om jag hade sökt en politisk karriär eller försökt vara någon slags offentlig tyckonom hade jah måhända varit något mer oroad. Men så är ju inte fallet.
Citera
2020-10-21, 01:57
Medlem
Redan blivit outad. Dock inte via mitt nick, utan av andra anledningar.
Citera
2020-10-21, 02:04
Medlem
DenNyaDealens avatar
Totalt kaos. Dels för att mitt framtida ämbete kräver förtroende där vilket mitt tidigare drogbruk vittnar om bristande omdöme, och dels för att jag uttryckt (notera imperfekt) oacceptabla åsikter.

Vore en mardröm att bli outad, även om jag misstänker att ett fåtal individer känner till mitt FB-nick...
Citera
2020-10-21, 03:21
Medlem
Sam.Boyds avatar
Man bör ju inta använda vissa ord og fraser. Sedan är det coolers...
Citera
2020-10-21, 04:11
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag skulle nog tycka att det var tråkigt, då jag ibland diskuterar saker som jag inte alla gånger ropar ut högt på stan, bara för att folk inte har med allt att göra.
Men såvitt jag vet, så skriver jag inget som jag inte kan stå för, och mina vänner och min familj vet ganska så bra vad jag diskuterar, och vad jag tycker om olika saker.

Så jag har svårt att se att det skulle påverka mitt levebröd, och dom människor jag har någon form av relation till vet vart jag står.
Besatt av sex verkar du vara iallafall.

Hade man varit en offentlig person kan jag förstå att man är lite nojig. Annars är det nog ganska lugnt
Sen tycker jag folk ska ha större förståelse för att folk faktiskt kan ändra sina uppfattningar. Vad någon skrev för 10 år sedan behöver de inte stå för idag
Citera
2020-10-21, 07:38
Medlem
nerdnerds avatar
Många verkar på något sätt förutsätta att det handlar om Flashbackanvändare mot resten av världen. Så ser inte jag det. De absolut läskigaste människor jag har att göra med finns ju HÄR. Det är pga av andra Flashbackanvändare jag vill vara anonym! Inte pga jobbet, polare eller familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in