• 5
  • 6
2023-09-18, 10:58
Medlem
Strular sökfunktionen idag? När jag söker inom ett visst delforum får jag upp träffar för hela Flashback, och så brukar det väl inte vara?
Citera
2023-09-18, 13:48
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Strular sökfunktionen idag? När jag söker inom ett visst delforum får jag upp träffar för hela Flashback, och så brukar det väl inte vara?

Om det inte finns några träffar inom det specificerade delforumet visas träffar från hela forumet. Det är inget nytt.
Citera
2023-09-18, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Om det inte finns några träffar inom det specificerade delforumet visas träffar från hela forumet. Det är inget nytt.
Javisst ja, du har helt rätt ser jag nu. Trodde jag sökte på något som fanns i det aktuella forumet, men så var det nog inte, så det förklarar väl saken.
Citera
2024-09-08, 13:30
Medlem
NoTruces avatar
Sökfunktionen är fuckad

Japp. Det spelar ingen roll hur noga jag är med att klicka i specifikt forum jag vill söka i, hur resultaten ska visas och så vidare, jag får fortfarande upp resultat från hela Flashback.

Känner andra igen sig i detta? Hur länge har det varit så här?

Det är möjligt att det redan finns en sådan här tråd, men av förklarliga skäl kan jag ju inte veta det eftersom ...

sökfunktionen är fuckad.

Toots.
Citera
2024-09-08, 13:36
Moderator
Maviels avatar
Tråd infogad.

/Moderator
Citera
2025-05-08, 16:52
Medlem
2025 tycker man att en sökfunktion borde klara av smärre stavfel, men icke. "Pourmokthari" i (FB) Politiker ger tio trådar, "Pourmokhari" en annan tråd, "Pourmokhtari" (korrekt stavning) sex andra. Inte konstigt att dubblettrådar startas för jämnan.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in