• 1
  • 2
2020-10-23, 08:00
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Tackar för dokumenten.

En MGM från Irak, den andre från Kongo. Som vanligt bekräftas det man misstänkte...

Inomhus! Det var ovanligt för att vara mörkermän. Men sedan kommer frågan hur dom kom in hos kvinnan? Släppte hon in dom frivilligt?
Citera
2020-10-23, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Inomhus! Det var ovanligt för att vara mörkermän. Men sedan kommer frågan hur dom kom in hos kvinnan? Släppte hon in dom frivilligt?

Jag vet inget om detta specifika fall, men det typiska scenariot brukar väl vara att en naiv, svensk tjej/kvinna går på fest med babbar, alternativt följer med babbar på efterfest efter en utekväll.
Citera
2020-10-23, 15:47
Medlem
vitvalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Tackar för dokumenten.

En MGM från Irak, den andre från Kongo. Som vanligt bekräftas det man misstänkte...
En ovanlig kombination av de vanliga gärningsmännen.
Citera
2020-10-23, 16:52
Medlem
Kommer att tänka på en grov våldtäkt i samma område för nått år sedan. En äldre vänstertant hade tagit hand om en ensamkommande "pojke" som tackade genom att våldta henne grovt. Undrar om tanten fortfarande är vänsterpartist. Och hur gick det för pojken tro, blev han friad eller fälld. Någon som vet ?
Citera
2020-10-23, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitvalen
En ovanlig kombination av de vanliga gärningsmännen.

Ja, lite överraskande. Men ett gemensamt intresse för sexövergrepp kan tydligen överbrygga både språk- och kulturbarriärer bland dessa människor. Ett vackert exempel på mångkultur, skulle kanske Löfven & Reinfeldt tycka.
Citera
2020-10-26, 00:38
Medlem
Man blir så trött på dessa människor! Hur ska samhället se ut om några år?! Dessa människor förtjänar inte att ens bo kvar här. En av dem är tidigare känt för sexuella ofredanden / sexuella trakasserier, undernamnet 'Mountader Al-lami / Mountader Falah Kadem' har sett honom vandra runtomkring Brunflo centrum med massa små flickor! Lika gamla som mina döttrar! Man blir så fruktansvärt irriterad hur samhället styrs nuförtiden.

Min dotter som är livrädd för honom för det går så mycket snack om hur han använder tjejer, min dotter har även skickat bild på gärningsmannen!

Här är bilden, va jätte försiktig om era döttrar för denna människan, inget man vill bli involverad i.

https://pasteboard.co/JxlD7Kp.png

Såklart han ska visa upp den där obehagliga blicken!
Citera
2020-10-26, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sten1992
Man blir så trött på dessa människor! Hur ska samhället se ut om några år?! Dessa människor förtjänar inte att ens bo kvar här. En av dem är tidigare känt för sexuella ofredanden / sexuella trakasserier, undernamnet 'Mountader Al-lami / Mountader Falah Kadem' har sett honom vandra runtomkring Brunflo centrum med massa små flickor! Lika gamla som mina döttrar! Man blir så fruktansvärt irriterad hur samhället styrs nuförtiden.

Min dotter som är livrädd för honom för det går så mycket snack om hur han använder tjejer, min dotter har även skickat bild på gärningsmannen!

Här är bilden, va jätte försiktig om era döttrar för denna människan, inget man vill bli involverad i.

https://pasteboard.co/JxlD7Kp.png

Såklart han ska visa upp den där obehagliga blicken!
Ta då och gör något och saken. Eller villdu att någon annan ska göra det åt dig. Du vet vad han heter och var han bor. Nu hänger det på dig. Visst tusan kan offra några år av ditt liv för att sitta på kåken. Din dotter är livrädd och du törs inte göra något för göra henne trygg. Vad för slags far är du egentilgen?
Citera
2020-10-26, 04:33
Medlem
Samma skräp som alltid, frågan är om tjejen lärt sig vilka hon ska akta sig för?
Citera
2020-11-06, 10:18
Medlem
spoilers avatar
"Två män i 20-årsåldern från Östersund åtalas för grov våldtäkt, misstänkta för att ha våldtagit en kvinna i en bostad i Östersund natten mellan den 16 och 17 oktober.

I samband med våldtäkten ska männen ha slagit kvinnan och hållit för hennes mun när hon försökte skrika."

https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=7593479
Citera
2020-11-10, 18:34
Medlem
Var är pappan till den våldtagna tjejen?
Hade detta hänt någon av mina döttrar, så hade våldtäktsmännen vaknat kuklösa.
Skär av, stoppa i käften på dem. Bränn snittytan så de får leva utan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in