• 1
  • 2
2020-11-14, 22:55
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhytm81
Röka oxy är jävligt nice by the way.
Fungerar det? Har testat men jag misslyckades, fick bara en klump och det blev inget bra. Jag jagade drake på folie.
Citera
2020-11-15, 15:32
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Fungerar det? Har testat men jag misslyckades, fick bara en klump och det blev inget bra. Jag jagade drake på folie.

För mig har det fungerat tidigare, fast jag boostade mig bara tillbaka med hjälp av tramadol. Troligtvist placebo att det funkar att få samma goda känsla, men det duger för mig
Citera
2020-11-15, 16:58
Medlem
minilogos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Ja det går bra att röka oxy, riv bort skalet av färg med nageln och lägg den sen på foliet. Rinner inte riktigt lika bra som H. Men det ska vara de starkare tabletterna 40-80mg för att det ska vara värt, för mycket bindemedel att röka en typ 5-10mg.
Slår snabbare och hårdare, men håller i kortare och du blir definitivt MER nergången av att röka än äta/snorta.
Citera
2020-11-15, 19:01
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumbarn
För mig har det fungerat tidigare, fast jag boostade mig bara tillbaka med hjälp av tramadol. Troligtvist placebo att det funkar att få samma goda känsla, men det duger för mig

Citat:
Ursprungligen postat av minilogo
Ja det går bra att röka oxy, riv bort skalet av färg med nageln och lägg den sen på foliet. Rinner inte riktigt lika bra som H. Men det ska vara de starkare tabletterna 40-80mg för att det ska vara värt, för mycket bindemedel att röka en typ 5-10mg.
Slår snabbare och hårdare, men håller i kortare och du blir definitivt MER nergången av att röka än äta/snorta.

Okej det låter ju fint. När jag testade så tog jag oxynormkapslarna och tömde de på foliet. Kanske oxynorm fungerar sämre än vanliga oxy?
Citera
2020-11-16, 04:44
Medlem
UgLyBastards avatar
rövraket alla dar i veckan.
ingenting som slår snabbare eller bättre.
lätt att kontrollera eftersom maximal effekt uppnås mellan 4-8 minuter.
bara fylla på tills du blir nöjd.
Citera
2020-11-16, 15:56
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
rövraket alla dar i veckan.
ingenting som slår snabbare eller bättre.
lätt att kontrollera eftersom maximal effekt uppnås mellan 4-8 minuter.
bara fylla på tills du blir nöjd.

Föredrar Tramadol, men nu har problemet med korstolerans tagit åt. Kunde ta 200mg och må som en prins tidigare, nu har jag tagit 500mg och känner inte ett skit.
Citera
2020-11-17, 00:10
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minilogo
ett jävligt slöseri att röka, men det är också nåt jag visste och ändå började med det från att köra rövraket.
blev fast. rökte hela tiden.
till o. med inne på avgiftningen så fick jag in 80isar som jag rökte.
blir inte lika kraftig at om man trappar ner rökningen som när man kör oralt eller rektalt tycker jag
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in