Citat:
Ursprungligen postat av
Queenofqueens
Vi har inget annat val idag då vi bor nära varandra och ibland mitt ibland varandra. Man behöver inte agitera det är det jag menar. Dom borde förstått risken med det genom att se på historien.
Men för muslimerna så är det rätt då det står i kornan. Många hyllar honom som en martyr.
Jag tycker det är fruktansvärt, äckligt och bestaliskt. Men i ärlighetens namn tala om yttrande frihet på ett annat sätt...
För muslimerna är det ingen sak dom tar lätt på.
Din åsikt kan säkert verka rimlig hos unga och naiva människor. Men när du har stött på människor som kan bli provocerade av precis vad som helst då inser du att ett samhälle som strävar efter att inte provocera är ett samhälle där man inte får göra och säga något alls. Du pratar om muslimer som om dom vore barn som inte förstår bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av
Queenofqueens
Sen att kvinnor får halsen avskuren av muslimer det vet jag inte om det står i koranen. Det är en annan sak. En kvinna kan inte agitera för att bara vara en kvinna? Det är inte samma sak som aktivt Måla upp en Karikatyr av deras gud... Då talar vi om helt skilda saker...
Måla inte deras profet. Save your life.
Det är klart du kan provocera bara genom att existera, bara att visa håret som kvinna kan få muslimer att flippa ur.
Ta på dig en heltäckande burka, niqab. Save your life.