2025-10-25, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Jag skapade denna tråd för jag vet en som vittnat i denna utredning. Det var ju jag som skapade tråden ang hans häktnings artikel.
Så önskar gärna FUP.
Försvarsadvokaten gick ut i media igår ang att detta var det sjukaste målet han någonsin sett.
Verkar onekligen intressant.
Flera målsägande och saker flera flera år tillbaks.
Ingen som vet något om denna man.
Mannen kommer ursprungligen från Svenljunga eller Marks kommun. Hans pappa är/var likadan. Han utsattes för övergrepp som barn av något halvsyskon, ryktas det om. Hans kusinbarn med efternamnet ra*d har tagits av dumpen.

*u
Citera
2025-10-26, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nintyeight
Mannen kommer ursprungligen från Svenljunga eller Marks kommun. Hans pappa är/var likadan. Han utsattes för övergrepp som barn av något halvsyskon, ryktas det om. Hans kusinbarn med efternamnet ra*d har tagits av dumpen.

*u

Huh ok. Trodde han va gotlänning från lau men då bodde han bara där.
Bor dessa i närheten av dit han nu flyttat tillbaka ? Vet folk om vad han gjort?
Citera
2025-10-26, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Huh ok. Trodde han va gotlänning från lau men då bodde han bara där.
Bor dessa i närheten av dit han nu flyttat tillbaka ? Vet folk om vad han gjort?
Han flyttade när han var ung till Gotland. Jag vet inte var de bor, släkten på pappans sida. Släkten på mammans sida bor inom 10 mil från Göteborg. Jag vet inte om folket i hindås vet något om honom.
Citera
2025-10-26, 21:08
Medlem
Citat:
Han flyttade när han var ung till Gotland. Jag vet inte var de bor, släkten på pappans sida. Släkten på mammans sida bor inom 10 mil från Göteborg. Jag vet inte om folket i hindås vet något om honom.

Vet vi om han bytt faktiskt namn eller bara Facebook namn? För damn denna snubbe borde aldrig få börja om
Citera
2025-10-26, 22:12
Medlem
ScheriffenIRomas avatar
Finns han på sociala medier?
Citera
2025-10-26, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScheriffenIRoma
Finns han på sociala medier?
Läs tråden, där finns länk till Facebook, ganska tidigt om jag kommer ihåg rätt.
Citera
2025-10-27, 12:55
Medlem
ScheriffenIRomas avatar
Citat:
Läs tråden, där finns länk till Facebook, ganska tidigt om jag kommer ihåg rätt.

Tack!
Minns den profilen nu när jag såg den, men utgick från att han bytt namn eller alias under åren.
Citera
2025-10-27, 12:59
Medlem
ScheriffenIRomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackarns2828
Exakt! Så sjukt. Inte många som tagit avstånd från honom, trots vad han utsatt kvinnor och barn för... Tycker dessa "vänner" är lika sjuka som honom.

Det är inte ovanligt på Gotland :/
Allt ska tystas ner, man förminskar allvaret i många grova brott och offren får ”skylla sig själva”…
Citera
2025-10-27, 13:56
Medlem
Citat:
Tack!
Minns den profilen nu när jag såg den, men utgick från att han bytt namn eller alias under åren.

Han satt inne sen kom han aldrig tillbaka till ön. Han testade nog att hälsa på då och då (för på något sjukt sätt får han ännu träffa barnen och barnen vill träffa honom)
Citera
2025-10-27, 13:58
Medlem
Citat:
Det är inte ovanligt på Gotland :/
Allt ska tystas ner, man förminskar allvaret i många grova brott och offren får ”skylla sig själva”…

Från vad jag fick höra så har iaf alla gamla kollegor tagit starkt avstånd men det kanske bara va tillfälligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in