Ptja, den förevändningen blir så liten och så obetydlig att den knappast har någon relevans. När man jämför vad den moderna feminismen hjälpt kontra gjort för skada mot män och pojkar, så är det ungefär som att mäta Himalaya mot Skånes högsta berg. Det är en kulle antagligen? En del jämställdhet, en stor jävla portion hat och förstörande av allt som män försöker känna är att vara man. En man är satan själv enligt den moderna feminismen medan kvinnor ska bli de nya männen, så bravo! Helt jävla sjukt.
Det kommer ned på en nivå av tacksamhet att män inte längre känner sig tvungna att ingå äktenskap med sekteristiska kvinnor med vanföreställningar, medan hela samhället kollapsar fullständigt åt helvete. Det är knappast något som är till varken mäns eller kvinnors fördel. Feminismen får kvinnor att hata män och män att förlora hoppet för allt, för kvinnor hatar dem. De vill älska kvinnor, men det går inte, för då är de sexister, för rabiata fittgalningar bestämmer t.o.m. över mäns kärlek.
Orsaken till varför det ser ut såhär är för att syftet med modern feminism inte är att hjälpa och stödja kvinnor. För kvinnor får det inte bättre med feministisk politik, tvärtom. Kvinnor i Sverige har aldrig varit så våldtagna, angripna och otrygga i HELA SVERIGES HISTORIA som nu. Det är ett faktum. Männen är också jävligt otrygga, ängsliga och deprimerade, även om kvinnorna tar priset.
Den moderna, korrupta feminismens syfte är att destabilisera samhället och lämna öppet mål för företagskonglomeraten och deras globalism att köpa upp och äga hela världen. Utan motstånd och om alla mår skit så blir det billigt. Då startar de sin piska, "vill du svälta på gatan eller ha ett slavjobb?" Fan så trevligt att vara slav och käka potatis ändå, jämfört med att bara vilja dö. Men grattis, du är ju konsument också som tävlar med automatiseringen, blir du välavlönad, då får du fläskstek och Internet! Du har det gott och får dina piller.
Det finns många goda, starka, snälla kvinnor kvar där ute. Ju längre bort från Stockholm de bor, desto större chans att de är värda att beskydda. Ju yngre de är, desto mer kontaminerade är de i generell grad av självhat, påtalat av en "ideologi". Det är en sekt som borde förbjudas idag. Deras enda syfte är att försvaga, destabilisera och bresa upp länders uppköpande för småpengar genom skuldsättning, utan motstånd.
Såväl som Satan själv för Europa: EU. Bryssel borde bombas för allas bästa när alla jävlar sitter där i sina korruptionsplatser.
För de svenska männen kommer man inte ens ha valet att kunna suga kuk, om nu inte globalistledaren är homosexuell (vilket har en väldigt liten chans). Då jag antar du har rätt att svenska kvinnor har en styrka som män inte har. Ni kommer ha större möjligheter att suga globalistkuk, ungefär som de här nya siterna där vanliga medelklasskvinnor börjat sälja sexuella bilder mot betalning.
Och då har vi inte ens rört ytan av våra gemensamma problem. Grattis.
Vill du ha ett tips? Det här är ett tänkvärt citat som jag ständigt riktar mot mig själv: "I have met the enemy. It was me." Lycka till med den kanintunneln - och det menar jag verkligen. Man måste ta den. Eller, så kan du fortsätta med dina vanföreställningar om en seger du tror kommer, som inte finns. Världen är inte rättvis, särskilt inte när man underkastar sig fullständigt vansinne.
Du är inte ens i början av en sanning.
Det kommer ned på en nivå av tacksamhet att män inte längre känner sig tvungna att ingå äktenskap med sekteristiska kvinnor med vanföreställningar, medan hela samhället kollapsar fullständigt åt helvete. Det är knappast något som är till varken mäns eller kvinnors fördel. Feminismen får kvinnor att hata män och män att förlora hoppet för allt, för kvinnor hatar dem. De vill älska kvinnor, men det går inte, för då är de sexister, för rabiata fittgalningar bestämmer t.o.m. över mäns kärlek.
Orsaken till varför det ser ut såhär är för att syftet med modern feminism inte är att hjälpa och stödja kvinnor. För kvinnor får det inte bättre med feministisk politik, tvärtom. Kvinnor i Sverige har aldrig varit så våldtagna, angripna och otrygga i HELA SVERIGES HISTORIA som nu. Det är ett faktum. Männen är också jävligt otrygga, ängsliga och deprimerade, även om kvinnorna tar priset.
Den moderna, korrupta feminismens syfte är att destabilisera samhället och lämna öppet mål för företagskonglomeraten och deras globalism att köpa upp och äga hela världen. Utan motstånd och om alla mår skit så blir det billigt. Då startar de sin piska, "vill du svälta på gatan eller ha ett slavjobb?" Fan så trevligt att vara slav och käka potatis ändå, jämfört med att bara vilja dö. Men grattis, du är ju konsument också som tävlar med automatiseringen, blir du välavlönad, då får du fläskstek och Internet! Du har det gott och får dina piller.
Det finns många goda, starka, snälla kvinnor kvar där ute. Ju längre bort från Stockholm de bor, desto större chans att de är värda att beskydda. Ju yngre de är, desto mer kontaminerade är de i generell grad av självhat, påtalat av en "ideologi". Det är en sekt som borde förbjudas idag. Deras enda syfte är att försvaga, destabilisera och bresa upp länders uppköpande för småpengar genom skuldsättning, utan motstånd.
Såväl som Satan själv för Europa: EU. Bryssel borde bombas för allas bästa när alla jävlar sitter där i sina korruptionsplatser.
Citat:
Det är när din sort av sekteristisk, skvatt galen kvinna tror ni har vunnit, som ni blir utsläpade i gränden och blir skjutna. Eller mja, inte riktigt så dramatiskt, men när du hamnar i samma smutsiga, fattiga hörn av desperation och svält som den svenska mannen, DÅ förstår du bedrägeriet. Och då kommer det vara för sent. Grattis till att pådriva din egen samhälleliga misär. Jag hoppas du tränar på att suga globalistkuk från valfri 60-årig slemgubbe som äger mer än länder, om du nu jagar makt. Träna gärna deepthroat, det kommer globalistgubbarna säkert att gilla och du kan bli en favorit. Men tro för fan inte att du får auktoritet för att du är kvinna. Du kan vara en lila dvärg med hundhuvud, så länge din plånbok är tjock. Capiche? Du kan suga lila hundkuk också för rätt pengar.För de svenska männen kommer man inte ens ha valet att kunna suga kuk, om nu inte globalistledaren är homosexuell (vilket har en väldigt liten chans). Då jag antar du har rätt att svenska kvinnor har en styrka som män inte har. Ni kommer ha större möjligheter att suga globalistkuk, ungefär som de här nya siterna där vanliga medelklasskvinnor börjat sälja sexuella bilder mot betalning.
Och då har vi inte ens rört ytan av våra gemensamma problem. Grattis.
Vill du ha ett tips? Det här är ett tänkvärt citat som jag ständigt riktar mot mig själv: "I have met the enemy. It was me." Lycka till med den kanintunneln - och det menar jag verkligen. Man måste ta den. Eller, så kan du fortsätta med dina vanföreställningar om en seger du tror kommer, som inte finns. Världen är inte rättvis, särskilt inte när man underkastar sig fullständigt vansinne.
Du är inte ens i början av en sanning.
Senast redigerad av Ubbe Cykelkedja 2020-10-14 kl. 21:20.
Senast redigerad av Ubbe Cykelkedja 2020-10-14 kl. 21:20.