2020-10-14, 20:50
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Ptja, den förevändningen blir så liten och så obetydlig att den knappast har någon relevans. När man jämför vad den moderna feminismen hjälpt kontra gjort för skada mot män och pojkar, så är det ungefär som att mäta Himalaya mot Skånes högsta berg. Det är en kulle antagligen? En del jämställdhet, en stor jävla portion hat och förstörande av allt som män försöker känna är att vara man. En man är satan själv enligt den moderna feminismen medan kvinnor ska bli de nya männen, så bravo! Helt jävla sjukt.

Det kommer ned på en nivå av tacksamhet att män inte längre känner sig tvungna att ingå äktenskap med sekteristiska kvinnor med vanföreställningar, medan hela samhället kollapsar fullständigt åt helvete. Det är knappast något som är till varken mäns eller kvinnors fördel. Feminismen får kvinnor att hata män och män att förlora hoppet för allt, för kvinnor hatar dem. De vill älska kvinnor, men det går inte, för då är de sexister, för rabiata fittgalningar bestämmer t.o.m. över mäns kärlek.

Orsaken till varför det ser ut såhär är för att syftet med modern feminism inte är att hjälpa och stödja kvinnor. För kvinnor får det inte bättre med feministisk politik, tvärtom. Kvinnor i Sverige har aldrig varit så våldtagna, angripna och otrygga i HELA SVERIGES HISTORIA som nu. Det är ett faktum. Männen är också jävligt otrygga, ängsliga och deprimerade, även om kvinnorna tar priset.

Den moderna, korrupta feminismens syfte är att destabilisera samhället och lämna öppet mål för företagskonglomeraten och deras globalism att köpa upp och äga hela världen. Utan motstånd och om alla mår skit så blir det billigt. Då startar de sin piska, "vill du svälta på gatan eller ha ett slavjobb?" Fan så trevligt att vara slav och käka potatis ändå, jämfört med att bara vilja dö. Men grattis, du är ju konsument också som tävlar med automatiseringen, blir du välavlönad, då får du fläskstek och Internet! Du har det gott och får dina piller.

Det finns många goda, starka, snälla kvinnor kvar där ute. Ju längre bort från Stockholm de bor, desto större chans att de är värda att beskydda. Ju yngre de är, desto mer kontaminerade är de i generell grad av självhat, påtalat av en "ideologi". Det är en sekt som borde förbjudas idag. Deras enda syfte är att försvaga, destabilisera och bresa upp länders uppköpande för småpengar genom skuldsättning, utan motstånd.

Såväl som Satan själv för Europa: EU. Bryssel borde bombas för allas bästa när alla jävlar sitter där i sina korruptionsplatser.
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Det finns inget mesigare och sladdrigare än karlar som kallar sig feminister. Man har goda grunder att misstänka homosexualitet bakom sådana fejk-män.
Det är när din sort av sekteristisk, skvatt galen kvinna tror ni har vunnit, som ni blir utsläpade i gränden och blir skjutna. Eller mja, inte riktigt så dramatiskt, men när du hamnar i samma smutsiga, fattiga hörn av desperation och svält som den svenska mannen, förstår du bedrägeriet. Och då kommer det vara för sent. Grattis till att pådriva din egen samhälleliga misär. Jag hoppas du tränar på att suga globalistkuk från valfri 60-årig slemgubbe som äger mer än länder, om du nu jagar makt. Träna gärna deepthroat, det kommer globalistgubbarna säkert att gilla och du kan bli en favorit. Men tro för fan inte att du får auktoritet för att du är kvinna. Du kan vara en lila dvärg med hundhuvud, så länge din plånbok är tjock. Capiche? Du kan suga lila hundkuk också för rätt pengar.

För de svenska männen kommer man inte ens ha valet att kunna suga kuk, om nu inte globalistledaren är homosexuell (vilket har en väldigt liten chans). Då jag antar du har rätt att svenska kvinnor har en styrka som män inte har. Ni kommer ha större möjligheter att suga globalistkuk, ungefär som de här nya siterna där vanliga medelklasskvinnor börjat sälja sexuella bilder mot betalning.

Och då har vi inte ens rört ytan av våra gemensamma problem. Grattis.

Vill du ha ett tips? Det här är ett tänkvärt citat som jag ständigt riktar mot mig själv: "I have met the enemy. It was me." Lycka till med den kanintunneln - och det menar jag verkligen. Man måste ta den. Eller, så kan du fortsätta med dina vanföreställningar om en seger du tror kommer, som inte finns. Världen är inte rättvis, särskilt inte när man underkastar sig fullständigt vansinne.

Du är inte ens i början av en sanning.
Senast redigerad av Ubbe Cykelkedja 2020-10-14 kl. 21:20.
Citera
2020-10-14, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av REWall
Jag överlåter till moderator att hantera den typen av frågeställningar.

Vilken frågeställning? Såg du ett frågetecken? Gick du inte klart din svenskautbildning när du immigrerade hit?

Jag bad dig lägga ner lögnerna och sluta sprida falsk feministisk propaganda.
Citera
2020-10-15, 00:56
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Det finns inget mesigare och sladdrigare än karlar som kallar sig feminister. Man har goda grunder att misstänka homosexualitet bakom sådana fejk-män.
Tack, då slipper jag säga det.
Betamän får varje kvinna att kräkas lite i munnen.
Om de inte råkar behöva något litet inköp just då, förstås.
Citera
2020-10-15, 07:45
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leechy
Vilken frågeställning? Såg du ett frågetecken? Gick du inte klart din svenskautbildning när du immigrerade hit?

Jag bad dig lägga ner lögnerna och sluta sprida falsk feministisk propaganda.

Jag tror det är du som behöver läsa mitt inlägg en gång till, och verkligen fundera på vad som faktiskt står där. Avataren Flickfotograf ovan i tråden tex har förstått innehållet.
Citera
2020-10-15, 07:49
Medlem
Absolut ingenting har feminismen gjort för män, ja som är positivt.

Däremot har de brytit ned hela samspelet mellan män och kvinnor.
Citera
2020-10-15, 08:24
Medlem
1. Ökat mäns närhet och sociala trygghet med sina barn ex. men även annan släkt, eftersom ansvaret idag för att hålla kontakten och vårda sina sociala kontakter är lika mycket mäns.
2. Vidgat arbetsmarknaden och intresseområdena. Bara en sån sak som att män idag får vara i köket ex.
3. Gett män avsevärt bättre hälsa.
4. Ökat mäns livslängd.
5. Gett män ökade möjligheter och rättigheter.
6. Förändrat gravt negativ maskulinitetskultur som även skadat/ skadar män.
7. Ökat kontaktytan gentemot kvinnor på alla plan.
8. Minskat ansvaret för kvinnors försörjning helt. Det är idag kvinnors ansvar.
9. Minskat sitt beroende gentemot kvinnor, eftersom att idag är ex. nödvändigt omsorgsarbete som män behöver (sjukvård ex.) en statlig affär och inte en privat.
10. Utökat bidraget till samhället med 100%. Vilket självklart även gynnar män.
11. Gett söner starka morsor med ekonomiska och praktiska möjligheter att skydda dem, vid behov.

m.m.
Citera
2020-10-15, 10:51
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
1. Ökat mäns närhet och sociala trygghet med sina barn ex. men även annan släkt, eftersom ansvaret idag för att hålla kontakten och vårda sina sociala kontakter är lika mycket mäns.
Män hade bättre kontakt med sina barn när han bodde ihop med dem. Jo, han har även haft kontakt med sin släkt före feministernas intåg.
Citat:
2. Vidgat arbetsmarknaden och intresseområdena. Bara en sån sak som att män idag får vara i köket ex.
Haha, män har alltid fått stå i köket, men vad skulle kvinnor göra annars medan männen var i skogen, på åkern eller på sjön och hämtade hem maten?
Citat:
Han feministerna gett männen bättre hälsa? Genom att nobba PSA-prov då, får man anta? Eller var det något magiskt pulver i muffen, månntro?
Citat:
4. Ökat mäns livslängd.
Ni är så duktiga! Kan du berätta hur det gick till? Bristen på världskrig är alltså kvinnors förtjänst? För kännedom lever kvinnor längre än män. Så ni har mer jämställdhetsarbete att göra. Ni kanske ska öka på självmorden bland flickor, så de blir lika många?
Citat:
Nämns en enda!
Citat:
Ni har fixat småpojkar menar du? Det kallas kastrering och med allt det där onda man skurit bort, har också allt gott män gjort minskat. Snart duger de inte ens till reproduktion. De barnlösa svenskarna ökar alarmerande fort. Män som ställer sig emot hot med risk för eget liv och hälsa är snart utrotat. Se SLs senaste kampanj.
Bra jobbat. Ni har gjort en bypass på biologin och skapat sojapojkar. Feminiserade män som hellre blir gay än hänger med dig.
Citat:
Är du helt dum i huvudet eller?
Du kan inte få världens ensammaste land och de största klyftorna mellan kvinnor och män och claima detta samtidigt.
Citat:
Ja, en ensam kvinna får nog försörja sig själv. Eller som i Sverige, leva på bidrag eller försörjd av skattemedel. I andra änden vet vi vilka som betalar. De som undrar vad fan de får för pengarna.
Citat:
9. Minskat sitt beroende gentemot kvinnor, eftersom att idag är ex. nödvändigt omsorgsarbete som män behöver (sjukvård ex.) en statlig affär och inte en privat.
Ökade avstånd förstår jag att du gillar. Helst vill du väl se fullständig apartheid? Men berätta för mig, varför är minskat beroende så bra? Skrev du inte i punkt 7 att ni ökat kontaktytorna? Nu är det tvärtom alltså? Okej, det är din nivå.
Citat:
Ehh va? Du är inte mycket till mattegeni, det visste vi, men vad mumlar du om här?
Citat:
11. Gett söner starka morsor med ekonomiska och praktiska möjligheter att skydda dem, vid behov.
m.m.
Är du en stark morsa?
Är det därför 70% av alla långtidssjuksrivna är kvinnor och ensamma kvinnors söner tar livet av sig, knarkar ihjäl sig eller om morsan är riktigt knäpp, blir Anders Behring Breivik eller Tomas Quick?

Era ekonomiska möjligheter är HELT beroende av att de som skapar värde, dvs gör vinster och säljer på export betalar sina skatter.

Utan dem har du inte en spänn.
Och du är inte kapabel att skydda nån alls.
Inte ens dig själv.
Citera
2020-10-15, 15:38
Medlem
Citat:
Jag tror det är du som behöver läsa mitt inlägg en gång till, och verkligen fundera på vad som faktiskt står där. Avataren Flickfotograf ovan i tråden tex har förstått innehållet.

Jag citerade dina lögner i fetstil. Sluta ljug och lär dig hur forum på internet fungerar.
Citera
2020-10-15, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
4. Ökat mäns livslängd.

m.m.

Feminism har förstört det moderna samhället, skapat incels och förstört dynamiken mellan män och kvinnor. Hatet mellan könen växer sig större varje dag.

Det har feminismen gjort.

Bra jobbat!
Citera
2020-10-15, 16:14
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leechy
Jag citerade dina lögner i fetstil. Sluta ljug och lär dig hur forum på internet fungerar.

Då måste du hävda att även Aftonbladet ljuger om feminist-kvinnornas demonstration mot "rasism" i Visby härom året efter att ett gäng asylsökande/nyanlända gruppvåldtagit en kvinna https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ngBE65/300-personer-samlades-for-manifestation-i-visby
Citera
2020-10-16, 01:09
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Ptja, den förevändningen blir så liten och så obetydlig att den knappast har någon relevans. När man jämför vad den moderna feminismen hjälpt kontra gjort för skada mot män och pojkar, så är det ungefär som att mäta Himalaya mot Skånes högsta berg. Det är en kulle antagligen? En del jämställdhet, en stor jävla portion hat och förstörande av allt som män försöker känna är att vara man. En man är satan själv enligt den moderna feminismen medan kvinnor ska bli de nya männen, så bravo! Helt jävla sjukt.

Det kommer ned på en nivå av tacksamhet att män inte längre känner sig tvungna att ingå äktenskap med sekteristiska kvinnor med vanföreställningar, medan hela samhället kollapsar fullständigt åt helvete. Det är knappast något som är till varken mäns eller kvinnors fördel. Feminismen får kvinnor att hata män och män att förlora hoppet för allt, för kvinnor hatar dem. De vill älska kvinnor, men det går inte, för då är de sexister, för rabiata fittgalningar bestämmer t.o.m. över mäns kärlek.

Orsaken till varför det ser ut såhär är för att syftet med modern feminism inte är att hjälpa och stödja kvinnor. För kvinnor får det inte bättre med feministisk politik, tvärtom. Kvinnor i Sverige har aldrig varit så våldtagna, angripna och otrygga i HELA SVERIGES HISTORIA som nu. Det är ett faktum. Männen är också jävligt otrygga, ängsliga och deprimerade, även om kvinnorna tar priset.

Den moderna, korrupta feminismens syfte är att destabilisera samhället och lämna öppet mål för företagskonglomeraten och deras globalism att köpa upp och äga hela världen. Utan motstånd och om alla mår skit så blir det billigt. Då startar de sin piska, "vill du svälta på gatan eller ha ett slavjobb?" Fan så trevligt att vara slav och käka potatis ändå, jämfört med att bara vilja dö. Men grattis, du är ju konsument också som tävlar med automatiseringen, blir du välavlönad, då får du fläskstek och Internet! Du har det gott och får dina piller.

Det finns många goda, starka, snälla kvinnor kvar där ute. Ju längre bort från Stockholm de bor, desto större chans att de är värda att beskydda. Ju yngre de är, desto mer kontaminerade är de i generell grad av självhat, påtalat av en "ideologi". Det är en sekt som borde förbjudas idag. Deras enda syfte är att försvaga, destabilisera och bresa upp länders uppköpande för småpengar genom skuldsättning, utan motstånd.

Såväl som Satan själv för Europa: EU. Bryssel borde bombas för allas bästa när alla jävlar sitter där i sina korruptionsplatser.

Det är när din sort av sekteristisk, skvatt galen kvinna tror ni har vunnit, som ni blir utsläpade i gränden och blir skjutna. Eller mja, inte riktigt så dramatiskt, men när du hamnar i samma smutsiga, fattiga hörn av desperation och svält som den svenska mannen, förstår du bedrägeriet. Och då kommer det vara för sent. Grattis till att pådriva din egen samhälleliga misär. Jag hoppas du tränar på att suga globalistkuk från valfri 60-årig slemgubbe som äger mer än länder, om du nu jagar makt. Träna gärna deepthroat, det kommer globalistgubbarna säkert att gilla och du kan bli en favorit. Men tro för fan inte att du får auktoritet för att du är kvinna. Du kan vara en lila dvärg med hundhuvud, så länge din plånbok är tjock. Capiche? Du kan suga lila hundkuk också för rätt pengar.

För de svenska männen kommer man inte ens ha valet att kunna suga kuk, om nu inte globalistledaren är homosexuell (vilket har en väldigt liten chans). Då jag antar du har rätt att svenska kvinnor har en styrka som män inte har. Ni kommer ha större möjligheter att suga globalistkuk, ungefär som de här nya siterna där vanliga medelklasskvinnor börjat sälja sexuella bilder mot betalning.

Och då har vi inte ens rört ytan av våra gemensamma problem. Grattis.

Vill du ha ett tips? Det här är ett tänkvärt citat som jag ständigt riktar mot mig själv: "I have met the enemy. It was me." Lycka till med den kanintunneln - och det menar jag verkligen. Man måste ta den. Eller, så kan du fortsätta med dina vanföreställningar om en seger du tror kommer, som inte finns. Världen är inte rättvis, särskilt inte när man underkastar sig fullständigt vansinne.

Du är inte ens i början av en sanning.
Hej du, kuksugare. Vad fan är du för ursäkt till människa. Postar inlägg om att du är anarkist dagarna i ända. Och cyklar och sån äcklig naturvidrig naturskit. Sen i slutet av dagen, så stödjer du allt vad det innebär att vara högerextrem. Men du är bara en liten smygfascist i en fin förpackning.

Feminism är onaturligt, jag spottar på alla som kallar sig feminister, inklusive dig. Det är en verklighetsfrånvänd, pseudo-intellektuell ideologi som bara bygger på mob rule och härdmentalitet. Men i slutet av dagen kommer du kalla dig feminist, det sätter jag fan min fingernagel på, mer än så är du inte värd.
Citera
2020-10-16, 01:38
Medlem
Citat:
Då måste du hävda att även Aftonbladet ljuger om feminist-kvinnornas demonstration mot "rasism" i Visby härom året efter att ett gäng asylsökande/nyanlända gruppvåldtagit en kvinna https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ngBE65/300-personer-samlades-for-manifestation-i-visby

Men nu hittar du på igen. Jag sa att du ljög om att feminister lobbade för män, och nu menar du att det är emot rasism. Det var ju inte det vi pratade om. Sluta ändra ämne.

Jag vet att feminister har röstat hit massinvandring och gängkriminalitet, det är allmänt känt.

Media ljuger och skriver feministiska artiklar på daglig basis. Jag har gjort trådar om det.

Här ex: (FB) När kvinnor blir ghostade får de en artikel i tidningen

Media är rapporterad vänsterdriven i allra högsta grad. Om du läste nyheterna så hade du vetat det också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in