2020-10-12, 19:11
Medlem
rondellhundens avatar
Ja jämfört med typ märken som North Face och lite "coolare märken" är Helly hansen töntigt? Hittat en snygg Helly Hansen jacka. passformen och jackan, materialet allting är jättebra förutom att det är Helly Hansen.. känns lite B med helly hansen. Funderar på att köpa den men vill höra era synpunkter.. är man lite töntigare med en Helly hansen jacka? Inte så att jag bryr mig egentligen.. köper nog den ändå men vill höra folks synpunkter på frågan..

mvh
Citera
2020-10-12, 19:12
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rondellhunden
Ja jämfört med typ märken som North Face och lite "coolare märken" är Helly hansen töntigt? Hittat en snygg Helly Hansen jacka. passformen och jackan, materialet allting är jättebra förutom att det är Helly Hansen.. känns lite B med helly hansen. Funderar på att köpa den men vill höra era synpunkter.. är man lite töntigare med en Helly hansen jacka? Inte så att jag bryr mig egentligen.. köper nog den ändå men vill höra folks synpunkter på frågan..

mvh

Det som är töntigt är att tycka att ett märke är töntigt.
Citera
2020-10-12, 19:13
Medlem
constants avatar
Citat:
mvh
Har du en länk till jackan?
Citera
2020-10-12, 19:15
Bannlyst
Ja den är lite töntigare men då slipper du å andra sidan risken att bli rånad på den.
Citera
2020-10-12, 19:17
Medlem
sommarlovs avatar
Hur kan det vara töntigt att köpa kvalité och snygga kläder?
Citera
2020-10-12, 19:19
Bannlyst
Citat:

mvh

Läser jag dig rätt så tycker du på något sätt North Face skulle vara trendigare och hippare än HH??

Jag själv hade HH som jacka förr om vintrarna för jag tyckte de var snygga och hade bra kvalitet.
Canadian Goose (eller hur det stavas) tycker jag däremot ser töntigt ut.

Blattar och wannabe-rika som lägger hela bidraget på en högst otymplig och illaåtsittande Gås-jacka.
Det är pinsamt.

Släng upp en bild TS på jackan ifråga du är sugen på?
Lättare då ge dig råd
Citera
2020-10-12, 19:21
Medlem
jewclaws avatar
Med den där inställningen behöver du en No Fear-jacka av 90-talets kollektion och ett par buffalo-skor.
Citera
2020-10-12, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Med den där inställningen behöver du en No Fear-jacka av 90-talets kollektion och ett par buffalo-skor.

Spot on!!
Citera
2020-10-12, 19:30
Medlem
mikaelss avatar
Helly Hansen är ett klassiskt märke med anor. North Face är en modeprodukt.
Citera
2020-10-12, 19:46
Medlem
Det blir töntigt om du tycker det, dvs ja...
Citera
2020-10-12, 19:51
Medlem
Ajembacks avatar
Citat:

mvh

Ja, en länk hade ju varit bra! Kommer det någon..?
Citera
2020-10-12, 21:36
Medlem
dwgs avatar
Citat:

mvh

Är du 15år?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här