2021-03-28, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Det är med pajas var minm åsikt om AD
Ja, de hade ju deep talk med Madde vid 20 tiden, där Madde sa "jag kommer förmodligen åka på måndag och vill ta min chans, och Nardos vände på det hela och ba "du ska inte tänka så, du kommer ändå inte åka på måndag så det lugnt, du ska inte jaga Adrian utan han ska komma till dig när han känner för det" sen vid 1 tiden innan läggdags så sa Nardos till AD att Madde menade egentligen inte det där med sova tillsammans, utan hon gör det av strategiska skäl för att "spice it up" och bli räddad.

Ok vad svara AD då till henne??
2021-03-28, 14:20
Medlem
Omg Emelie påminner mig så jävla mycket om någon jag känner. Hon kämpar för att hålla inne ALLA sina känslor, och när hon misslyckas och hennes känslor blir uppenbara blir hon jättedefensiv.

Jag tyckte det var jävligt obv att hon blev lite purken av att Dennis fick lapdance av jacqueline. Inget fel med det, alla har väl fan känt så på fyllan? Hon trycker absurt mycket på att hon inte kände Dennis sen innan, men vafan, alla kan väl bli intresserade av någon direkt? Sen klarar hon inte av att prata om det i efterhand, i själva verket för att hon känner sig osäker. Dock har hon ett superförsvar! Här nere på skånska slätten är det många som lär sig att det bästa försvaret är ilska och allmän surhet. Funkar för gamla tjocka snickare och vaktmästare, "entreprenörer" från Vellinge, och för 20-nånting-åriga "tjajjor".

Det mest absurda är hennes motivering att inte gå att förklara sig för Dennis. "Vaddeå, va ska ja sajja? Att alla trodde ja va tjaaahhrr i dajj å ja tyckte de va stelt ellorr?!" Ja? EXAKT det kan du väl säga? Vad är det som är så jävla skumt med det? Och FAAAAAN vad hon maler det.

Det är som när man var 12 och var anklagad för något som var sant, och man tänkte "nu måste jag upprepa hur mycket det här inte stämmer i varje mening jag säger idag, då kommer folk nog sluta misstänka mig!"
2021-03-28, 14:20
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Ja exakt! Emelie gnäller verkligen på allt och alla och pratar bara jag, jag, jag.
Värst är när hon säger:
Tycker jag om det: Nej
Förstår jag det: Absolut

Ut direkt med henne!

2021-03-28, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fan vad alla har tappat mig i huset just nu, vill ha ut alla.

Hoppas kunskapsfågeln vinner miljonen.
Hahahah samma här, verkligen. Gillar fan inte någon atm.

Jag hoppas partysvinet halkar in i finalen, som hen halkade under förra årets freeze.
2021-03-28, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Han protesterade inte, snarare blev jätte glad och sa direkt "okej, jag får försätta sova med dig"
2021-03-28, 14:22
Medlem
1754s avatar
Jag förstår mig inte på folk som inte dricker till maten.....
2021-03-28, 14:24
Medlem
Vad heter mammagruppen på facebook som all pratar om?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG

Helt off topic men ditt namn mindfuckar mig, läser ’sug kuk’ varje gång jag ser dig i tråden Hej och förlåt!
Medlem
Citat:
Han protesterade inte, snarare blev jätte glad och sa direkt "okej, jag får försätta sova med dig"
Han är ultra homosexuell
2021-03-28, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag förstår mig inte på folk som inte dricker till maten.....

Jag dricker inte till maten. Dricker efter maten.
2021-03-28, 14:27
Medlem
Vem fick egentligen sämst välkomnande första dagen, Martin förra året eller Dennis? 🤔
2021-03-28, 14:27
Medlem
Citat:

Alltså om detta är sant att Nardos springer direkt till AD och lägger in att Madde vill bara sova med han för att få stanna är det fan dåligt. För det va Nardos själv som sa det när hon prata med Madde och Joel .

Lär ju märkas om AD tar avstånd från Madde idag om han nu har fått reda på det av Nardos. Sån där gillar inte AD spela spel med känslor det har han sagt förut .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in