Jag tror ändå man kan TÄNKA att man tänder på vissa saker, men sedan i praktiken INTE göra det? Att man går igång mer av tanken på det än att faktiskt göra det. Och för att komma fram till det måste man ju testa, och då blir det ju lite trial and error?
Men man har ju inte en katalog och går igenom alla fetischer för att hitta "sin" haha.
Fine, det köper jag! Men hon lät ändå korkad! 😂 Jag tror faktiskt inte att hon knullat särskilt mycket och jag tror definitivt inte att hon har "mörk humor".
Det är ändå lite speciellt att de fått alkohol varje kväll sedan BB startade. Visst, inte så det räcker till några dyngfyllor, men det har väl aldrig varit så här ofta tidigare i BB?
Pedram ljuger som fan. Fobin, fötterna, par-sexet osv.
han ska visa sig för therese tror hon blir imponerad kolla när han svarar om fötterna hur djurisk han sätter ögonen i henne för att verkligen visa revir
Jag är nog själv fullare än deltagarna just nu. Har bara smuttat på några öl.
Förr kom det bara mer och mer sprit. Nu är det ett jävla dagis där det ska drickas lagom. Vi vill observera deltagarna när de spårar! Fatta det, jävla piss-BB!
När det gäller alkohol har den här säsongen nog haft mer än de andra
5 dagar på raken med fest...
Är det bara jag som får obehagliga, styck-mördare "alla-Tiskho"vibbar av Peter/pedro/Pvad han nu kallar sig? Särskilt första avsnitten. När han bara satt helt tyst och stirrade på de andra när de pratade...?
(Ja, jag är "ny". Men har funnits som en trogen läsare dagligen på FB sedan 2008) Så please don't judge me..