2021-02-20, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangladesh
Jag får lite obehagsvibbar av Luis. Svårt att definiera mer precist. Men någonting känns lite ”off” och avvikande med honom.
Ja ..kan inte heller sätta fingret exakt på vad det är men han lite "ful gubbe " över sig samtidigt som han är besserwisser
creepy är han
Medlem
JamesTrombleys avatar
In med ALKOHOL!
Medlem
Jag tror de flesta av oss är överens om att det bör skickas in mer alkohol men är det inte sjukt irriterande när någon (läs Simon) ska prata in i micken och säga "mer alkohol mer alkohol"? Eller så är jag bara väldigt känslig just nu haha.
Medlem
Bögen får idéer nu
2021-02-20, 21:40
Medlem
Jag har gulliga fötter Padros, call me.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av royalquality
Hur svårt är det att skicka in mer alkohol? Blir max en omgång till sedan är det lägg dags. Det är Corona, folk sitter hemma, bästa tillfället att locka tittare! Vill man höra på kallprat och påhittade historier så gör man det på Youtube.

Garantera en kvinna som styr och ställer i produktionen med tanke på all censur och den lilla mängden alkohol. Tur att man har piratbox, skulle aldrig betala för skiten så som den är nu.
Samma här. Skulle inte betala en krona.
BBlive är ändå bättre än sändningarna på TVn.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Jag tror de flesta av oss är överens om att det bör skickas in mer alkohol men är det inte sjukt irriterande när någon (läs Simon) ska prata in i micken och säga "mer alkohol mer alkohol"? Eller så är jag bara väldigt känslig just nu haha.

Detta är Big Brother - Simon du åker ut, packa dina väskor. Hej då
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag är nog själv fullare än deltagarna just nu. Har bara smuttat på några öl.

Förr kom det bara mer och mer sprit. Nu är det ett jävla dagis där det ska drickas lagom. Vi vill observera deltagarna när de spårar! Fatta det, jävla piss-BB!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hon lät så jävla sexuellt oerfaren när hon sa det! 😂 Vem fan säger ens så där!? Jag har aldrig förr hört någon säga så. Det är ju inte som att man testar sig fram och bara "hmm nej kiss och bajs var inget för mig". Man VET ju om man gillar något udda som blir ens fetisch. Det är väl ingen trial and error
Jag tror ändå man kan TÄNKA att man tänder på vissa saker, men sedan i praktiken INTE göra det? Att man går igång mer av tanken på det än att faktiskt göra det. Och för att komma fram till det måste man ju testa, och då blir det ju lite trial and error?

Men man har ju inte en katalog och går igenom alla fetischer för att hitta "sin" haha.
2021-02-20, 21:41
Medlem
Gutis avatar
Allt under 4 öl (var) räknas som fika!
Trodde det skulle bli fest ikväll!
Medlem
JamesTrombleys avatar
Pedram ljuger som fan. Fobin, fötterna, par-sexet osv.
Bannlyst
Så Narcos är oskuld och sexuellt frustrerad, därför hon är så arg, hon behöver kuk helt enkelt 🤷🏻‍♂️🍆🍆🍆👮🏽‍♀️✊🏿💃🍆

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in