Nya bruden känns verkligen som den högljudda tjejen på festen som blir för packad, tänder eld på fel sida av ciggen, spyr i en påse och hånglar i ett hörn med en snubbe i bandtröja direkt efteråt.
Nya bruden känns verkligen som den högljudda tjejen på festen som blir för packad, tänder eld på fel sida av ciggen, spyr i en påse och hånglar i ett hörn med en snubbe i bandtröja direkt efteråt.
Men sånt gillar vi väl? Vet inte hur många fonter jag tänt fel ändå på ciggen på fyllan. 😂😂😂
Japp och det är tusen ggr bättre än vad många andra visar där i huset.
Hahaha, gymmet! Glömt att det existerar. Never forget när Katti hängde löst första gången och svor på att börja träna veckan efter om hon fick vara kvar. 🤡
Hahaha se hur Nardos inspekterar henne, det här bådar inte gott! Dom kommer ryka ihop inom 24h men helvete vad Nardos gapar när hon ska förklara allt... åh hon som ”jag hatar när folk skriker åt mig” AMEN VAD FAN GÖR DU SJÄLV NU?!?!?
Älskar att hon sprang fram till katti som ursäktade sig att hon hade ont och inte kunde gå ordentligt och den nya bruden hukar sig ner med ryggen mot katti och säger "hoppa upp här" 😂😂😂