2021-03-20, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Alla dar i veckan!
Enda sättet att slippa hennes käft gå, är att rösta ut henne. Hon kommer inte sluta - vad fan som än sker.
Va? Gå och lägg dig. Då löser det sig.👍🤣🤣🤣
2021-03-20, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
För mig är det svinenkelt. Mitt gratis går ut 25:e. Kommer göra bye,bye! Jävla strunt.

Skönt för dig. Jag har haft cmore flera år, och kommer fortsätta m det. Inte pga BB.
Men blir av ngn anledning att jag sätter på live:n ibland när tristessen faller in. Usch. Blir bara på dåligt humör ungefär 90 procent av gångerna.

Vill bara sluta.
Och se finalen, där jag hoppas Simon vinner. (Och nej, skiter i vem fan som kommer in - tycker nånstans att en "värdig vinnare" bör ha varit inne sen dag 1.)
Medlem
Pontus till Tanja: Vi blev så knullade i Hockeyn att vi var tvungna att visa tummarna upp mot kamerorna

Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Är ett tecken på galenskap faktiskt.
Hydraulslangen är säker på det, på sanning!

Hon och Pedram då för han pratar väldigt ofta om sig själv i tredje person. Sjukt beteende!

För det har Blaisen hört flera gånger!
2021-03-20, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Va? Gå och lägg dig. Då löser det sig.👍🤣🤣🤣

Va?

Jag har inte på det ens.
Menade att hon inte kommer hålla käften. Någonsin.
Det är bara att inse det.
2021-03-20, 01:08
Medlem
Gnomegirls avatar
Har mupparna koll på grillen?
Jag bor inte långt ifrån och just nu luktar det brandrök som f-n.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-20, 01:10
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Hon är ju en jättebebis..

I övrigt är det ju ett starkt tecken på att antingen ha väldigt, skyhöga höga känslor/tankar om sig själv, eller - desto vanligare - ovanligt låg självkänsla, men med hjälp av detta försöka framställa sig som något högre än de övriga.

Jag tror att i Judiths fall, gör hon såhär nu för att distansera sig från vem hon är - och hur hon handlar där inne. Jag känner ej henne privat - så utgår nu från att detta är en grej hon bara gör där inne. Hon vill hela tiden verka överlägsen de andra - men inte på ett överdrivet sätt, utan göra det "i smyg". Allt ifrån hennes maniska förklaringar om HUR MAN FAKTISKT lagar mat osv.
De övriga i huset är absolut inte ett dugg införstådda med det här - och därav får hon alltid som hon vill. Hon har läst av dom från dag ett, och insett att hon enkelt kan köra sin grej utan protester från de övriga.

Åh vad bra skrivet!!!
Om de andra hade protesterat någon gång mot hennes beteende eller ifrågasatt henne då hade det varit riktigt kul. Men det gör mig så provocerad att ingen gör det. Antingen så gillar dem henne eller så är de konflikträdda. Konflikträdda personer är inte kul att se i bb för det förhindrar ju drama och jag börjar fundera på om någon kommer våga säga något om judiths beteende.
2021-03-20, 01:12
Medlem
Alltså förlåt men måste Joel lägga sig emellan Tanja och pedram, var han inte nöjd med torsdagens insats
2021-03-20, 01:14
Medlem
SphincterAnis avatar
Är deras klocka fortfarande en timme före?
De la sig 22.30 sa de. Är den 02.14 hos dem nu?
2021-03-20, 01:14
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hon har faktiskt fått två varningar idag så en autonominering nästa vecka vore på sin plats

Nämen Oj har jag missat detta? Jag har inte varit inne på liven förrän sent idag. Vad har hon fått för varningar?
2021-03-20, 01:17
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Alltså alvarligt, vi borde tamefan göra en slags protestlista (eller varför inte nån fånig manifestation med tända ljus, allsång och all sån skit?) och kräva lite lite jävla styrning av dom andra kamerorna (FRÄMST Live 5!).

Man undrar ju vad det är för pryo-aspiranter i kontrollrummet??
Har för mig att det faktiskt var lite bättre 2020?

Hur svårt ska det vara?

Det borde inte heller vara särskilt svårt att sänka ljudet på Simons mick när han ligger och snarkar i den, men det gör de inte heller...................
2021-03-20, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troke
Alltså förlåt men måste Joel lägga sig emellan Tanja och pedram, var han inte nöjd med torsdagens insats

Usch, jag tror att alla känner någon som Joel eller Nardos.
Någon som blockar andras mys, mood eller festande vid varje tillfälle de får...
Hur kan man vara så missunnsam?
Vad får de ut på att konstant dra ner stämningen? Varför vågar ingen säga ifrån?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in