2021-03-14, 23:29
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Räcker den här från hans Instagram? Eller de kanske var en lånad bil han tagit för att köpa ett PS5 och passade på att ta en video i?

Skrolla tills du kommer till 15 veckor sen (vilket också stämmer väl med när han ska ha sålt BMWn)

https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3OTMxOTIxNDM5NDYyMTk0?igshid=16w4pz kn33ndx
Men för guds skull människa, kan väl vara precis vem som helst som äger den där!
Du sa ju att du hade kollat upp?? En jävla bild säger ingenting.
Reg bevis och reg nr också en skärmdump på det, tack.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-14 kl. 23:33.
2021-03-14, 23:29
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Tack!
Vem är catrin hedlund? Har hon varit med i någon tidigare säsong?
Haha Judith är en av de mest irriterande människorna som finns, hon är alltid otroligt högljud men hon är för korkad för att fatta vilken dubbelmoral hon har. Jag undrar om Tanja kommer få slippa Judiths taffsande händer ikväll...

Det vore bättre om Madde inte hade kommit in. Hon är ingen färgstark karaktär. Det hade varit roligare om det blev något mellan Emelie och Adrian.

Jag avskyr Judith lika mycket som blåvalen Amilia. Hade velat sparka henne mellan benen, men då hade hon nog tältat utanför mig

Går lite rykten om att Madde är en mullvad. Tex går det inte att betta på vem som ska ut imorgon.

Nä Madde är skittråkig och gjorde så att Emelie blev ledsen.
2021-03-14, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PastaCarbonara
Någon som vet varför sötpotatischips faktiskt inte finns?
För dyrt kanske? Finns ju rotfruktschips men de påsarna är oftast lite mindre och betydligt mycket dyrare.
2021-03-14, 23:32
Medlem
HatarIslams avatar
När var det Madelene kom in i huset?

Tänker bara på att hon säger själv att hon inte duschat än, och tänker göra det imorgon måndag.
2021-03-14, 23:32
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Räcker den här från hans Instagram? Eller de kanske var en lånad bil han tagit för att köpa ett PS5 och passade på att ta en video i?

Skrolla tills du kommer till 15 veckor sen (vilket också stämmer väl med när han ska ha sålt BMWn)

https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3OTMxOTIxNDM5NDYyMTk0?igshid=16w4pz kn33ndx

Är det här beviset

Det finns flera riktigt fina bilar i Marbella, såg flera turister ställa sig vid dem och ta foton, inte fan äger de bilen.

Kanske jag ska stå utanför Pedrams städskrubb i Spanien och ta foto och lägga upp på Instagram, alla kommer tro att jag äger mopphinken!!!
2021-03-14, 23:33
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Vilket resulterade i att Steph blev den som satte i öronproppar.

Jag är så svårt provocerad nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam

Tänker bara på att hon säger själv att hon inte duschat än, och tänker göra det imorgon måndag.

Fräsch tjej!
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Jag avskyr Judith lika mycket som blåvalen Amilia. Hade velat sparka henne mellan benen, men då hade hon nog tältat utanför mig

Går lite rykten om att Madde är en mullvad. Tex går det inte att betta på vem som ska ut imorgon.

Nä Madde är skittråkig och gjorde så att Emelie blev ledsen.

Oj, det hade varit bra om madde var en mullvad för då slipper vi henne snart. Vad har det ryktet att göra med att det inte går att betta på vem som ska ut imorgon, hur skulle det hänga ihop?
Medlem
Donnabella666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Casting är A och O när det kommer till ett program som Big Brother. Att de casting ansvariga inte lärt sig från ifjol. Säsong 2011 och 2012 var det i mångt och mycket helt ”vanliga” deltagare som castades men tillsammans skapade de i mitt tycke en fantastisk dynamik. I år liksom ifjol har man enligt mig inte lyckats med det. Har även svårt att se hur några enstaka ”sena” deltagare ska kunna ändra på dynamiken.

Verkligen!
Och att sen ta in Adrian och Madde .Två så tråkiga människor.Nä,jag ser mindre och mindre.Nu ser jag enbart när det är "fest" om jag kan.
Men jag har gett upp i princip ....
2021-03-14, 23:34
Medlem
thepizzakingggs avatar
Tror ni Madde är mullvad?
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam

Samma dag som Mössan valde mat istället för fest. Kommer inte ihåg när det var
Fredag?
Medlem
FÖR DE SOM ÄR NYFIKNA, här är välkända scenen från förra säsongen av Big Brother Canada som Pedram och Joel pratar om, där deltagarna få annoucement om att produktionen läggs ner och serien slutas att sändas relaterat till COVID:
https://www.youtube.com/watch?v=tG8JXLbIb1A&t=9s

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in