2021-02-18, 22:36
Medlem
Nån av tjejerna som
Visar nått än?
2021-02-18, 22:36
Medlem
herpesvårtas avatar
Här drar man till ICA en timme och missar tjafs i huset
2021-02-18, 22:37
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

Det var ganska underhållande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det kommer bli mer så länge Nardos är kvar i huset så du kan vara lugnt
Bannlyst
Äckelbög som gillar goldenshowers ?
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Inser att du inte lyssnade ordentligt på diskussionen så vi kommer inte längre. Tyvärr. Jesper drog jämförelserna med saker hon reagerar på och vem som drar gränsen för vad som är okej och inte. Vad som är roligt och inte.

Håller med om att vi inte kommer längre i diskussionen men att det beror på att du, liksom Jesper, inte förstår skillnaden mellan olika situationer.
2021-02-18, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Håller med om att vi inte kommer längre i diskussionen men att det beror på att du, liksom Jesper, inte förstår skillnaden mellan olika situationer.
men vadå olika situationer? Klart det är olika situationer men han drar ju paralleller..
2021-02-18, 22:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svettlock
Det kommer bli mer så länge Nardos är kvar i huset så du kan vara lugnt

Fast det bästa är att få in en riktig hejare och sneseglare. Detta kommer bara dö ut.
2021-02-18, 22:39
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Nej för människor tippar på tå runt henne. Börjar nästan tro att de blir mer drama utan henne, då människor kommer börja snacka skit samtidigt som nya deltagare kommer in. Förra säsongen skickade dom in Martin, som var sjukt tråkig då han enbart hängde med Jasmine. Men ingen får glömma att på fyllan starta han en del konflikter. Får hoppas på att en ny kommer in och rör om i grytan.

Hon är ju årets Amilia med total noll självinsikt! Typecastad much? Ja, det behövs lite nytt, tuffare intåg. De trippar för mycket på tå även om det inte är kul om det blir FÖR bråkigt men att fjäska för folk som saknar självinsikt går bara inte. Ursäkta sig med att jag är sån, jag kommer från såna förhållanden yada yada yada.. Ja, det kan FÖRKLARA saker men ursäktar inte ett skit!
2021-02-18, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha. Till och med folket i huset skrattade så de vek sig åt deras färdigheter.
Och även Amilia hårdhånglade med Jullan. Vilka tider alltså.
Ja DET var verkligen tider, mot den här jävla havregrynsgröten de fått ihop i år. Har enormt svårt att upprätthålla någon form av intresse. Trist.
2021-02-18, 22:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hon är ju årets Amilia med total noll självinsikt! Typecastad much? Ja, det behövs lite nytt, tuffare intåg. De trippar för mycket på tå även om det inte är kul om det blir FÖR bråkigt men att fjäska för folk som saknar självinsikt går bara inte. Ursäkta sig med att jag är sån, jag kommer från såna förhållanden yada yada yada.. Ja, det kan FÖRKLARA saker men ursäktar inte ett skit!

Blaisen, säga vad man vill om Amilia men hon bjöd på många härliga fester, hångel och stukade fötter. Jag hatar att säga det men hon hade ärligt talat brains.
2021-02-18, 22:42
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Judith MÅSTE skaffa podd när hon kommer ut.

Skulle kunna lyssna på henne i timmar.

Jaa! Ska fasen kolla in hennes matlagnings-tube.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in