2021-02-18, 18:32
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Han är en tönt som försöker vara rolig på ett barns nivå, precis som Jesper. Vill inte se hans äckliga kamelpung i rosa byxor. Och folk här gillar honom Så sorgligt att allt som krävs av en man är att vara en jävla tönt.
Ja, dom är verkligen löjliga!
2021-02-18, 18:32
Bannlyst
Nu bryter dom igen era jävla homofiler.
2021-02-18, 18:33
Medlem
bb kan ju dra åt helvete är det 7 tekniska avbrottet idag ?
2021-02-18, 18:34
Medlem
De som jobbar i produktionen är ju helt jävla efterblivna, så fort det händer nånting som inte går det väg ska de censureras... tamejfan patetiskt
2021-02-18, 18:35
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja therese var väldigt klar mot ponne i förmiddags att det inte var en chans att det skulle bli nåt henne eller peddo hon var 0 intresserad
Citat:
Ursprungligen postat av Kukendrarajah
Nu kladdar han på Nardos
Underbart
2021-02-18, 18:37
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ääeh. Vafan. Kommer jag behöva erkänna att du har en poäng? Vill inte

MEN kan inte hålla med dig om Amilia, dock. Hade hon inte varit så jävla elak mot alla andra, speciellt Frida, så hade jag kunnat hålla med dig, men jag tyckte inte det var underhållande hur hon (och de andra) var så sjukt elak. Det gav mig avsmak i munnen snarare än underhållning. Det var roligt att hon var en nagel i ögat på de andra, absolut. Men när hon tog hela handen och gröpe ur deras ögon var det inte lika sköj längre imo.

Om Nardos håller sig till att bara vara irriterande och egocentrisk, och inte börjar bli oprovocerat elak, så kan jag kanske tänka mig att ha kvar henne och erkänna att du har lite rätt i det du säger.

Det handlar inte om rätt eller fel. Det handlar om vad man vill ha av programmet.

De personer i tråden som skriker "ut med Nardos" är samma personer som är först med "HAHAHA" när det hettar till i huset. Det är där foten klämmer. Det om något speglar vårat samhälle.
2021-02-18, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tycker det är skönt att de inte är lika fysiska som de var förra året. Störde extremt på att de alltid skulle sitta klistrade på varandra. Det här känns mer avslappnat och real.
Det har väl kanske lite att göra med att vi under senaste året levt under en pandemi där man inte ska hålla på och tafsa och ta på andra människor? Jag känner i alla fall att jag är betydligt mycket mindre fysisk och tar lite avstånd bara för att det känns mer naturligt nu.
2021-02-18, 18:50
Medlem
Hemskt ledsen men just nu är det väl Katti som passar in minst i gruppen? Av de som hänger löst alltså.
2021-02-18, 18:50
Medlem
Tänkte skriva ett långt inlägg pga att jag har varit i skolan och inte kunnat skriva vad jag har tänkt.

Tänkte börja skriva om dagens händelser! Som vanligt så är det inget särkilt, inga bråk heller. Tävlingen var endå ganska kul men hur dåliga var dom? Asså jag har inte världens bästa fysik men hade lätt vunnit. Speciellt när HON KRÄKTE, hur o-fysisk kan man va?

Raport om människorna:
Katti: Jag gillar verkligen henne, ganska kul och skön. Hon pratar inte konstant fast när hon gör det så är det inte helt meningslöst. Tror inte hon vinner och kommer kanske inte jätte långt heller fast kanske klarar sig ca. 40 dagar. Kul att hon snarkar, kan leda till bråk.
Judith: Jag förstår att man gillar henne eftersom hon är snäll och trevlig mot alla. Men HUR kan hon leda i bettingsidorna? Hon har stöd av vissa influencers men fortfarande. Kommer komma top 3.
Nardos: Man kan ju bara älska henne. Skrikig och måste alltid prata, hon är också legend i Tjaffs. Hon kommer också göra kaos i Huset! Kommer inte åka ut först men kommer inte vinna heller
Stephanie: Har inte så mycket att säga om henne, hon är väll ganska rolig men förstår inte hajpen kring henne heller. Kommer kanske top 5.
Therese: Hon är absolut snäll men hon är ju bara gillad för hennes syster är den hon är. Ganska tråkig dock. Kommer kanske på en stabil 6:e plats?
Emelie: Inte sämst inte bäst, min bästa förklaring. Snäll(?) men hon kanske kommer på 10:e plats.
Joel: När han var påverkas räddade han för att jag ska rösta ut honom. Han kommer leda till bråk i framtiden, kul att han är homo(twins!!!!) och han är väll ganska snäll. Typisk 20-åring dock. Kommer kanske 9:e plats.
Pedram: Genom snäll, kommer nog inte vinna. Kanske 7:a?
Simon: Han var ganska het i sitt intro, ganska rolig i verkligheten. Han är absolut mytoman! Vilket för mig är ett +. Han får gärna vinna BB fast jag stör mig på honom. Kommer top 5.
Louis: Stört skön! Han får gärna vinna att han är sig själv gör han bättre. Kommer inte vinna, svårt att sätta placering.
Jesper: Han är snäll och rolig men han får gärna åka ut. Känns inte som han passar in? Kommer top 10.
Pontus: Ganska ok antar jag? fattar inte hajpen heller. Inte mer att säga om honom(Top 10).

Förlåt för långt inlägg men ingen av mina vänner kollar, hoppas det är ok. Vi kommer garanterat höras mer ikväll!
2021-02-18, 18:51
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja therese var väldigt klar mot ponne i förmiddags att det inte var en chans att det skulle bli nåt henne eller peddo hon var 0 intresserad

Sa hon det rakt ut i en konversation?

De skulle lurat Pedram att Therese var intresserad men att hon är rät blyg av sig och att han skulle lägga in en stöt på nästa fest. Att hon gillar män som tar för sig på riktigt.
Hade varit roligare att se än vad som pågår i huset hittills.
2021-02-18, 18:51
Medlem
kukflashs avatar
Har inte kollat så mycket men herrejävlar vilken röv flatan har. Eller ja, det som syns under shortsen
2021-02-18, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Sa hon det rakt ut i en konversation?

De skulle lurat Pedram att Therese var intresserad men att hon är rät blyg av sig och att han skulle lägga in en stöt på nästa fest. Att hon gillar män som tar för sig på riktigt.
Hade varit roligare att se än vad som pågår i huset hittills.

ja det blev avbrott precis men hon sa till pontus ordentligt att hon var noll intresserad och att han skulle sluta och försöka få ihop dem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in