Tänkte skriva ett långt inlägg pga att jag har varit i skolan och inte kunnat skriva vad jag har tänkt.
Tänkte börja skriva om dagens händelser! Som vanligt så är det inget särkilt, inga bråk heller

. Tävlingen var endå ganska kul men hur dåliga var dom? Asså jag har inte världens bästa fysik men hade lätt vunnit. Speciellt när HON KRÄKTE, hur o-fysisk kan man va?
Raport om människorna:
Katti: Jag gillar verkligen henne, ganska kul och skön. Hon pratar inte konstant fast när hon gör det så är det inte helt meningslöst. Tror inte hon vinner och kommer kanske inte jätte långt heller fast kanske klarar sig ca. 40 dagar. Kul att hon snarkar, kan leda till bråk.
Judith: Jag förstår att man gillar henne eftersom hon är snäll och trevlig mot alla. Men HUR kan hon leda i bettingsidorna? Hon har stöd av vissa influencers men fortfarande. Kommer komma top 3.
Nardos: Man kan ju bara älska henne. Skrikig och måste alltid prata, hon är också legend i Tjaffs. Hon kommer också göra kaos i Huset! Kommer inte åka ut först men kommer inte vinna heller
Stephanie: Har inte så mycket att säga om henne, hon är väll ganska rolig men förstår inte hajpen kring henne heller. Kommer kanske top 5.
Therese: Hon är absolut snäll men hon är ju bara gillad för hennes syster är den hon är. Ganska tråkig dock. Kommer kanske på en stabil 6:e plats?
Emelie: Inte sämst inte bäst, min bästa förklaring. Snäll(?) men hon kanske kommer på 10:e plats.
Joel: När han var påverkas räddade han för att jag ska rösta ut honom. Han kommer leda till bråk i framtiden, kul att han är homo(twins!!!!) och han är väll ganska snäll. Typisk 20-åring dock. Kommer kanske 9:e plats.
Pedram: Genom snäll, kommer nog inte vinna. Kanske 7:a?
Simon: Han var ganska het i sitt intro, ganska rolig i verkligheten. Han är absolut mytoman! Vilket för mig är ett +. Han får gärna vinna BB fast jag stör mig på honom. Kommer top 5.
Louis: Stört skön! Han får gärna vinna

att han är sig själv gör han bättre. Kommer inte vinna, svårt att sätta placering.
Jesper: Han är snäll och rolig men han får gärna åka ut. Känns inte som han passar in? Kommer top 10.
Pontus: Ganska ok antar jag? fattar inte hajpen heller. Inte mer att säga om honom(Top 10).
Förlåt för långt inlägg men ingen av mina vänner kollar, hoppas det är ok. Vi kommer garanterat höras mer ikväll!