2021-02-17, 19:47
Medlem
1c9r5s avatar
Varför ogillar vi Joel?
2021-02-17, 19:47
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag förstår inte hur folk kan umgås frivilligt med Nardos. Så fucking blåst, men övertygad om att hon vet bäst och har förstått allt. Jag skrev att Luis and Katti får Patzy att verka vältränad och fit, men Nardos får fan Vicky från förra säsongen att framstå som ödmjuk och blygsam...

Nej, det gör hon inte. Vicky är i en helt annan liga. Har alla i tråden guldfiskminne eller försöker folk bara överdriva med jämförelser från förra året?

EDIT:

Säsongen har inte ens börjat. Vicky var en stor skitsnackare, startade bråk, manipulerade Kongo, ljög folk i ansiktet och spelade med båda grupper och hade noll självinsikt.
2021-02-17, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fak, det här börjar bli något lite för mycket även om jag älskar bråk i TV.
Men det finns gränser. Amilia jiddrade men hon har i alla fall en hjärna och är rätt skarp. Men detta väsen saknar precis allt.

Är Amilia förlåten, Kermith? Jag saknar fan Amilia 😊
2021-02-17, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vilken idiot nadros är gör en höna av en fjäder bra av therese att inte vika ner sig
Jag missade precis, vad handlade det om?
2021-02-17, 19:49
Medlem
Dukanva85s avatar
Ursäkta men ens när någonsin kallades hon vicky i huset?
2021-02-17, 19:49
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nej, det gör hon inte. Vicky är i en helt annan liga. Har alla i tråden guldfiskminne eller försöker folk bara överdriva med jämförelser från förra året?

+1

Klarade inte en sekund av Världsvana Vicky.
2021-02-17, 19:50
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
helt ortoligt att vi är överens om nåt för mig vi tjafsade som fan förra säsongen
Haha, det var en del tjafs i tråden, men jag minns knappt vilka jag tjafsade med, och varför. Water under the bridge..!
2021-02-17, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMotherfucker
Nä, han sa att bajset var så rent att han kunde dricka det hahahha

Uppfattade det som ett skämt för att man normalt sett inte ens kan DRICKA bajs och han sa det för att få fram att det inte fanns spår av fasthet
Roligt om folk kryddar och myttar men man behöver kanske inte spä på själv heller. Går att vrida och vända på allt dom säger där inne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Jag missade precis, vad handlade det om?

nån icke diskussion om nåt therese reagerat på som narkos sa efter ponne pratat om sitt val

narkos fattar och lyssnar som vanligt inte på vad folk säger utan börjar med sitt dravel
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukendrarajah
Är Amilia förlåten, Kermith? Jag saknar fan Amilia 😊

Just nu saknar jag henne också. Jiddret hade ändå ett värde och Amilia kunde ändå sätta folk på plats med sköna one liners. Här saknas något. Jag gillar inte tjöt utan värde eller att man får flabba. Nu blir man endast trött på dumheten.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

EDIT:

Säsongen har inte ens börjat. Vicky var en stor skitsnackare, startade bråk, manipulerade Kongo, ljög folk i ansiktet och spelade med båda grupper och hade noll självinsikt.

Exakt, säsongen har knappt börjat och jag får redan psykbryt när Nardos snattrar på som en kulspruta. Vicky var i alla fall lite skön någon vecka eller två innan jag började störa mig..
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Tack som fan, men kallade han det för att ha blivit groomad? Var ju way beyond skulle jag säga. Frågan är hur mycket han saltade berättelsen.. Jaja, stackarn. Han är så sjukt omogen!
Nej absolut inte, det var mer mitt uttryck men jag håller med om att det var milt sagt. Han var oroväckande chill med berättelsen, lät på honom som att det bara var ett dåligt ligg liksom.

Emelie satt typ såhär hela tiden ""

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in