2021-03-06, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tänkte precis skriva något snällt om Nardos (att hon ser ut som Whitney Houston i peruken), men så börjar hon gapa "HALLÅ HALLÅ HALLÅ!!! NU SKA VI LEKA VISKLEKEN!"

Håll käften!!

HHAHAAH roligaste jag läst
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Tess pratar med Adrian och Pedram aka Tomas Di Leva sitter bakom och lyssnar.

Och han ser så jävla sur ut! Me like!
In me mer alkohol nu så att Peddot flippar
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Precis!
Imponerande att du hade sån koll.
2021-03-06, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Lite skönt ändå att någon mer noterade samma sak. Pustade ut först när det inte fanns dipp men sen såg jag det suspekta grävandet.
Jag trodde först att han dippade men sedan insåg jag att gjorde något jävla grävande i skålen bara...
2021-03-06, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tänkte precis skriva något snällt om Nardos (att hon ser ut som Whitney Houston i peruken), men så börjar hon gapa "HALLÅ HALLÅ HALLÅ!!! NU SKA VI LEKA VISKLEKEN!"

Håll käften!!
Louis ser ut som Eddie Murphy i filmen den galne professorn
2021-03-06, 21:07
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Adrian känns som någon som jobbar i produktionen och alltid har velat testa på att bo i BB-huset, så luddig och oklar
2021-03-06, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Produktionen har långa pauser mellan låtarna enbart så att STIM-räkningen ska hålla sig på en låg nivå. Snåla & tråkiga jävlar.
BB kör väl bara musik från Soundcloud eller vad det heter för att undvika att behöva betala till stim. Det är väl därför de inte ens får sjunga på låtar. Förra året var det typ fem låtar som spelades konstant.
2021-03-06, 21:08
Medlem
HAAHHA de kör pekleken medans Tess pratade med Adrian med ena benet på stolen så att hennes slår syndes. Nardos viskar till Judith "vem här inne tror du är mest sugen på AD" Judith pekar på Tess. De kör sten-saxk-påse och judith berättar vad frågan var. Det blir knäpptyst och Tess vet inte vad hon ska göra utan bara glor på judith och låtsas sen att hon inte förstår vad AD betyder.

HAHAH Nardos är fan rolig
Medlem
Therese har placerat sig bra rakt framför Adrian med benet uppe på stolen för att slitsen ska glida isär så han kan se halva hennes röv
Medlem
När Pedros för elfte gången skriker att urin är sterilt och att man dör om man äter bajs https://i.imgur.com/PxtlsEf.jpg
2021-03-06, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Vem har ni röstat på?

Jag har röstat på Therese.
Du har röstat på Tess. Vad läste jag precis. Är jag så full. DU HAR RÖSTAT PÅ THERESE!
2021-03-06, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
HAAHHA de kör pekleken medans Tess pratade med Adrian med ena benet på stolen så att hennes slår syndes. Nardos viskar till Judith "vem här inne tror du är mest sugen på AD" Judith pekar på Tess. De kör sten-saxk-påse och judith berättar vad frågan var. Det blir knäpptyst och Tess vet inte vad hon ska göra utan bara glor på judith och låtsas sen att hon inte förstår vad AD betyder.

HAHAH Nardos är fan rolig

Hahah de va så klockrent!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in