2021-03-06, 18:56
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Pedrams kropp är vek och tanig.
Kloroform
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:

Matchar hans mentala tillstånd.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
hehe då där teaser för att sedan dra sig undan...
Mja inte illa taktik Grodan inte alls illa
Svåråtkomlig är en gammal kär taktik. Katti körde den för Jeppe. Joel kör den för Luis nu. Fundera på vad Luis kan göra med Luis och hans apnemask som stänger in alla skrik från ungbögen. Pizzabagaren kör den nu mot Katti själv, men när han inser att hans kroknäsa inte kommer långt har han en backup. I afton lär vi se en supernova, och vi hoppas den heter Tess
2021-03-06, 18:57
Medlem
Citat:
Han är sådär oattraktivt, gubbigt skinny-fat.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlantanIbrahomovic
Kloroform
Det löser alla problem.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det kommer tro mig. Det borde väl du som är psykolog förstå. För visst är du psykologen som bor utomlands? Eller har jag varit för full igen?

Jag jobbar inte som psykolog. Men jag är utbildad som det, ja.
Hur det nu har med saken att göra
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
så illa är det väl ändå inte.. Sen hade jag ju inte fått för mig att lyssna på podden, men ändå
Jo, det är fan horribelt. Förut tyckte jag det var lite gulligt men det växer i mina öron för varje sekund jag hör hennes röst. Jag kan säga dig att Alex smackande är som ljuv musik jämfört mot detta. Så synd för hon verkar så jädra gullig.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ja, det är fan ingen tortyrkammare hon hamnat i, där hon har rollen som gisslan.

"Buhu jag tävlar om PENGAR medan jag exponeras i TV buhu!"

Ja det är ju inte direkt så att hon sitter i Fritzls källare utan bara att kliva ut om hon nu döööööör hela dagarna därinne. Känns inte riktigt som rätt grej för henne att vara i BB om hon känner så.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Anty var/är skitstor gick sådär, de som lyssnar på podden lyssnar nog inte för att knulldockan är så intressant, klok och fantastisk utan för att höra smaskigt skvaller
Hela Antys plattform höll på att dö och sökte i panik till BB för att bli relevant igen.
Anty fick en liten push av BB men känns helt stendöd på IG och var den som ökade mest i följare under BB20.

+ Att vi har ingen aning om Anty fick betalt för att vara med och skulle lämna första gången hon hängde löst. Det skrivs kontrakt och deltagarna har tystnadsplikt, det är mer hysch-hysch än vad vi vet om.

BB är inte som det var förr, nu är det barnprogram och de gör vad som helst inom PK-ramarna utåt sett för clout.
2021-03-06, 18:58
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Matchar hans mentala tillstånd.
Sant! 🤣
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Han är sådär oattraktivt, gubbigt skinny-fat.

Exakt.. Han har S-formad pappakropp och är inte ens 30. Bådar inte gott för framtiden.
Medlem
DjPuttes avatar
Säg runt 23 har Juddan sin psykos om att vara i huset och den kan vara långvarig OM hon hittar rätt person beklaga sig över, AD & Tess lär nog kretsa runt varandra som brådstinna katter som ska para sig....

Pedram då tänker alla han lår flippa sin vana trogen under kvällningen för en lite oväsentlig sagt som han inte får rezpekt för typ, Sedan lär han älta det resten av kvällen om hur lite rezpekt han får av andra och det kommer snurra om det!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in