2021-03-06, 18:49
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Absolut. Exonph startade dock en shitstorm utan dess like på Simon, utan att ens ha sett programmet. Så inflytande har de tyvärr hur mycket man än skrattar åt deras inlägg.

Elin har en av rikets största poddar.
Anty var/är skitstor gick sådär, de som lyssnar på podden lyssnar nog inte för att knulldockan är så intressant, klok och fantastisk utan för att höra smaskigt skvaller
2021-03-06, 18:50
Medlem
oväntat peddot skulle komma till duschen när tess står där
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nu går BB in och hämtar Juddan. Må hon vila i frid.
🎉🎉🎉🎉 Jädrar vad de andra kan få festa till det utan Judith som gnäller, slemmar sig, gnäller lite till, hånglar upp någon oskyldig stackare. Sedan när hon inser att Tanja inte är kär gnäller hon ännu mer. In med politi-bilen och hämta Judith! Så kan de skricka ”No Jullan in the house”... Måste nog ta livet av mig om jag hör henne tjoa ”Jullan in the house” igen. Då tar jag fan en Uber till Farsta och går Falling Down.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
oväntat peddot skulle komma till duschen när tess står där

Notera hennes kroppspråk, intryckt i hörnet.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Badrummet nu, gör pedram sig redo för en våldtäkt?
Virar han taggtråd runt sitt kön, vässar naglarna så han även kan riva sönder halsen?
2021-03-06, 18:51
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Juddan madtalkar nu även utan alkohol i kroppen..
"Jag döööör härinne"
"Min själ förtvinar"

Alltså jag pallar inte. Judith, du vet var dörren är. Bara att dra.
Ja, det är fan ingen tortyrkammare hon hamnat i, där hon har rollen som gisslan.

"Buhu jag tävlar om PENGAR medan jag exponeras i TV buhu!"
2021-03-06, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
🎉🎉🎉🎉 Jädrar vad de andra kan få festa till det utan Judith som gnäller, slemmar sig, gnäller lite till, hånglar upp någon oskyldig stackare. Sedan när hon inser att Tanja inte är kär gnäller hon ännu mer. In med politi-bilen och hämta Judith! Så kan de skricka ”No Jullan in the house”... Måste nog ta livet av mig om jag hör henne tjoa ”Jullan in the house” igen. Då tar jag fan en Uber till Farsta och går Falling Down.

+1.
Snälla, gör det. Önskar jag kunde följt med, men bor för långt bort.
2021-03-06, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Absolut. Exonph startade dock en shitstorm utan dess like på Simon, utan att ens ha sett programmet. Så inflytande har de tyvärr hur mycket man än skrattar åt deras inlägg.

Elin har en av rikets största poddar.
Även om Elin är supergullig så förstår jag inte hur någon kan lyssna på hennes läspande. Var fan nära att kasta ut tvn genom fönstret under sista säsongen av EOTB. Skönt att systern inte har samma talfel. Då hade jag inte kunnat titta.
2021-03-06, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
+1.
Snälla, gör det. Önskar jag kunde följt med, men bor för långt bort.
Det kommer tro mig. Det borde väl du som är psykolog förstå. För visst är du psykologen som bor utomlands? Eller har jag varit för full igen?
2021-03-06, 18:55
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Pedrams kropp är vek och tanig.
2021-03-06, 18:55
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Även om Elin är supergullig så förstår jag inte hur någon kan lyssna på hennes läspande. Var fan nära att kasta ut tvn genom fönstret under sista säsongen av EOTB. Skönt att systern inte har samma talfel. Då hade jag inte kunnat titta.

så illa är det väl ändå inte.. Sen hade jag ju inte fått för mig att lyssna på podden, men ändå
2021-03-06, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Känns som BB har något emot Katti.
Kanske dags för henne att behöva lämna?
Förra året laddade en deltagare och pangade på med ”jävla bimbo”, ”jävla hora, jag ska döda henne” < ordagrant, mot en annan deltagare och det var inte i någon charader, det var i ren ilska i stundens hetta.

Detta slutade med censur och varning, ingen auto-nominering, känns som de gör skillnad på folk och folk eller så är reglerna bara hårdare i år.

Det jag vill komma fram till att det är jävligt hårt med en auto-nominering för att säga ”same-jävel”

Hade hon kallat någon S*me-j*vel hade det varit en annan femma, detta var något heelt annat och jag tycker hon förklarade det väldigt bra.

Helt enig med dig, Mergim var bortom auto så många gånger förra året att man häpnade när inget skedde. DET var INTE okej. Som Katti själv sa, ordvalet var olyckligt och en tillsägelse var absolut på plats, men en auto?

Fan, någon borde höra av sig till tidningarna. Egentligen. Inte bara om detta då utan om skevheten i hela produktionen. Mobbare och barnrumpor hela bunten.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-03-06 kl. 19:15.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in