Luis ser att Pedram spelar ’badboy’ framför alla lamm och han har redan synat att P är en riktig fjant, trots att man kan spela en helt annan karaktär inför nya okända människor, men han orkar inte riktig bry sig, som med allt annat som händer därinne. Han analyserar och lagrar det.
Jag tror Luis är en riktig alfa som hade gjort den här säsongen guldvärd om han var 20 år yngre, men tiden har sprungit ikapp och förbi gubben.
Luis ser att Pedram spelar ’badboy’ framför alla lamm och han har redan synat att P är en riktig fjant, trots att man kan spela en helt annan karaktär inför nya okända människor, men han orkar inte riktig bry sig, som med allt annat som händer därinne. Han analyserar och lagrar det.
Jag tror Luis är en riktig alfa som hade gjort den här säsongen guldvärd om han var 20 år yngre, men tiden har sprungit ikapp och förbi gubben.
Flippade Tess över och var tvungen att ta en bikt när hon såg Adrian och Emelie ligga bredvid varandra på golvet och skratta i poolrummet? Hon har varit borta sen dess
HAHAHHA viket jävla dååårhus.
Nardos gråter av okänd anledning och lyssnar på Judith som hon inte verkar förstå.
Judtih skriker att HON DÖÖÖÖR här inne, att huset bryter NEEEER DEM, att de måste vinna över huset, att de kommer BRYTA NER VARANDRA, att de BRYSTS ner härinne!!! Judith, om du dör så skulle jag rekommendera att lämna huset gumman.
Och Louis sitter och säger att det är bra att dricka sitt eget kiss och att pedram ska köra upp sitt bajs i analen för att få bättre tarmflora. Dårhus säger jag, dårhus.
Louie stiger bara mer och mer i min aktning. En mycket vis och attraktiv man.