2020-10-13, 06:34
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSlyFoX
kör lite reunion istället och ta med lite andra gamla sköningar som Godzilla, farmen-sebastian, Robinson-Robban, pissmicke och Nakenjanne så vi får lite club-goa feeling fyfan vilket tittarrekord det skulle bli!

Lägg till Stefan Sahlin och Biffen (Villa Medusa), Kitty, Linda Rosing och Carolina Gynning (Big Bother) och några från Baren.
Senast redigerad av Kurt1 2020-10-13 kl. 06:36.
2020-10-13, 08:40
Medlem
TheSlyFoXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Lägg till Stefan Sahlin och Biffen (Villa Medusa), Kitty, Linda Rosing och Carolina Gynning (Big Bother) och några från Baren.

Haha ja jusste baren också ja DellaMorte
sen mixar man in nya deltagare också i det så blire succé 👍
2020-10-13, 10:27
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Haha ja jusste baren också ja DellaMorte
sen mixar man in nya deltagare också i det så blire succé 👍

Problemet är bara att dessa gamla "stjärnor" är ca 20 år äldre idag och förmodligen har förändrats ganska mycket...

Mest meningsfullt är nog att se om gamla avsnitt där de var med.
2020-10-13, 10:35
Medlem
TheSlyFoXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Problemet är bara att dessa gamla "stjärnor" är ca 20 år äldre idag och förmodligen har förändrats ganska mycket...

Mest meningsfullt är nog att se om gamla avsnitt där de var med.

Sant iofs men mongolider som farmen-sebastian står sig nog... synd bara att allt ska vara så jävla tillrättalagt och pk idag! knappt nån sprit fick dom heller så det kunde hända nått kul usch.
2020-10-13, 10:46
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Sant iofs men mongolider som farmen-sebastian står sig nog... synd bara att allt ska vara så jävla tillrättalagt och pk idag! knappt nån sprit fick dom heller så det kunde hända nått kul usch.

Sebastian, som jag inte vill se igen, vet jag ingenting om hur han är idag, men räkna t.ex. med att Naken-Janne har kläderna på hela tiden och istället mest pratar politik el nåt. Coole Stefan Sahlin är förmodligen en stadgad och ansvarsfull familjefar sedan länge, och de unga brudar som man tyckte var snygga då, är det inte längre osv.

Det som är mest synd är att det är svårt att få tag på de flesta av de gamla avsnitten av Big Brother, Baren och Villa Medusa.
Senast redigerad av Kurt1 2020-10-13 kl. 10:51.
2020-10-13, 12:40
Medlem
DjPuttes avatar
Så länge dem håller sig borta från influencer och dyl personer utan tebax till vanliga folket, Sedan så MÅSTE TV4/Cmore ge fan i denna mute knapp så man tror dem älskar det då någon dricker eller röker och dyl ge sjutton i det sk samma fjant runtan där dem får röka.....

Kommer nog glutta en aning på kvällarna men är det samma uppbyggnad så knäpper jag av!
2020-10-13, 20:49
Medlem
Rosanna Charles bekräftar på instagram att hon INTE kommer att casta deltagare denna säsong, dock så verkar hennes två kollegor fått fortsatt förtroende.
2020-10-14, 10:12
Medlem
herpesvårtas avatar
Hörni vi kan nog glömma att TV4 har kommit till någon slags insikt att majoriteten av tittarna vill se vanligt jävla folk i programmet, citatet nedan är saxat från tv4.se idag.

"Behöver jag skriva vad jag heter på Instagram?

Ja, det är viktigt för oss att kunna titta på vem du är på Instagram och hur många följare du har."

https://www.tv4.se/big-brother-sveri...4a3768cd21b2ff

Jävla skitkanal.
2020-10-14, 10:17
Medlem
Kurt1s avatar
Ja, vanligt folk tack! Och då menar jag även att inga negrer och araber bör vara med.

En av anledningarna till att BB2020 blev så lyckad och sevärd var att två av negrerna åkte ut så tidigt.
2020-10-14, 10:50
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hörni vi kan nog glömma att TV4 har kommit till någon slags insikt att majoriteten av tittarna vill se vanligt jävla folk i programmet, citatet nedan är saxat från tv4.se idag.

"Behöver jag skriva vad jag heter på Instagram?

Ja, det är viktigt för oss att kunna titta på vem du är på Instagram och hur många följare du har."

https://www.tv4.se/big-brother-sveri...4a3768cd21b2ff

Jävla skitkanal.

Att dom inte skippar den offentliga ansökan istället? Dom verkar ju handplocka deltagarna genom att headhunta dom som dom gjorde med förra säsongens deltagare.
Dom skiter ju i att folk vill se vanligt folk som i första säsongen av Big Brother som sändes i Sverige.
2020-10-14, 11:01
Medlem
Fitt-fyran kommer fortsätta på samma koncept som denna säsong som var, tro mig. Statlig TV när det är som sämst. Samma producent som 2020, Joel Bendrik.

Sen förstår jag inte hur många av er här tänker? Vadå ta in gamla deltagare? Jag gissar på att ingen av er här är äldre än 20 år.
2020-10-15, 00:16
Medlem
__Alez__s avatar
Ska man behöva dras ner i detta fördärv ännu en gång?
Älskar BB och dess glansdagar på kanal5 men senaste säsongerna har ju varit piss.

Men likt förbannat följer man det slaviskt. Coronan gjorde väl sitt att man följde det så mycket då annat man brukar göra inte kunde göras.

Aja får se längre fram hur konceptet kommer se ut och castingen blir. Så otroligt viktigt att man hittar lagom galna människor som INTE är youtubers/influencers eller dylikt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in