2021-03-05, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Kattis auto går inte att diskutera, hur ska jag övertyga dig om att hon hade blivit auto utan kritiken iom att denna situation resulterande i mycket kritik? Om jag så hade haft bra argument så spelar det ju ingen roll för att du kan återgå till att det blev en massa kritik och därför kan vi inte veta.

Men ja Kattis blev förmodligen, mest troligt, nominerad pga kritiken. Skit löjligt var det faktiskt att människor begärde att hon skulle tas bort ifrån programmet tycker du inte det? Att det är otroligt löjligt att människor lägger energi på att hota med att bojkotta programmet pga cancel kultur. Eller hur ser du på saken?

exakt riktigt patetiskt att bli auto
2021-03-05, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Ologiskt att rädda Pedram eftersom det är bara en person, bättre att rädda ett par. Dessutom vill jag att han fuckar ur, nOw I kNoW
Jag förstår vilket perspektiv du ser det ifrån men jag vill ändå påstå att det mest logiska vore att ge Pedram immunitet.

Varför? Då har du fler favoriter nominerade emot varandra och löper större chans att slå ut en av favoriterna och har större chans på miljonen. Om man ska de det från perspektivet att man jagar miljonen. Alla åker ut förr eller senare, dom mest sannolika vinnarna vill du gärna ha nominerade mot varandra varje vecka.
2021-03-05, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
exakt riktigt patetiskt att bli auto
Ja precis, så varför ska vi göra samma barnsliga PK grej och ösa på med kritik för att utdela ännu en auto? Vi kan inte hata en sak och göra precis likadant.
2021-03-05, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag förstår vilket perspektiv du ser det ifrån men jag vill ändå påstå att det mest logiska vore att ge Pedram immunitet.

Varför? Då har du fler favoriter nominerade emot varandra och löper större chans att slå ut en av favoriterna och har större chans på miljonen. Om man ska de det från perspektivet att man jagar miljonen. Alla åker ut förr eller senare, dom mest sannolika vinnarna vill du gärna ha nominerade mot varandra varje vecka.

vilka förutom tanja ser du som favoriter? pedram verkar ju faktiskt ha ganska stort stöd så han borde ju av dem som sitter löst faktiskt vara en favorit. joel vetefan hur det ser ut för
2021-03-05, 09:48
Medlem
Emelie - Joel och Tanja
Adrian - Nardos och Simon
Judith - Pedram
Steph - Therese och Luis/möjligtvis Simon och Nardos
Ponne - Pedram.

Att Luis och Therese kommer räddas kan man utesluta tror jag.
Som jag skrivit tidigare så tror jag att dom som garanterat sitter nominerade på måndag är Katti, Luis och Therese.
2021-03-05, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vilka förutom tanja ser du som favoriter? pedram verkar ju faktiskt ha ganska stort stöd så han borde ju av dem som sitter löst faktiskt vara en favorit. joel vetefan hur det ser ut för
Som deltagare hade jag nog sett Joel-Tanja paret som top rivaler och gärna sett dom stå mot varandra. Jag hade även sett Simon som en favorit. Så om jag hade kunnat dels ut immunitet till Pedram för att ha Tanja och Joel nominerade så hade jag gjort det, då förutsatt att jag var Simon.
2021-03-05, 09:49
Medlem
Dukanva85s avatar
Emelie går konstant runt med en äcklad min..
2021-03-05, 09:53
Medlem
Ska bli kul och se sen om Emelie och mössan fortsätter sova bredvid varandra när dom kopplas loss
2021-03-05, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Emelie - Joel och Tanja
Adrian - Nardos och Simon
Judith - Pedram
Steph - Therese och Luis/möjligtvis Simon och Nardos
Ponne - Pedram.

Att Luis och Therese kommer räddas kan man utesluta tror jag.
Som jag skrivit tidigare så tror jag att dom som garanterat sitter nominerade på måndag är Katti, Luis och Therese.

Den som kommer få det jobbigast är nog Steffi. Väljer hon Simon och Nardos lär ju Therese bli pissed. Och väljer hon Therese och Luis kommer nog Simon ha väldigt svårt att hålla humöret uppe.
2021-03-05, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Emelie går konstant runt med en äcklad min..
Jag kommer att låta barnslig nu men jag håller med dig och förutom det så tycker jag genuint utan att försöka göra mig löjlig är även det att hon ser ut att lukta kiss. Det skriker liksom tolvåring kring henne på något sätt.
2021-03-05, 09:54
Medlem
Vi måste se till att rädda kvar Katti så att vi visar att det inte är okej att Filip Dikmen och andra PK-cancel culture att svenska folket inte tycker det är okej, anser får de exakt som de vill och de kommer fortsätta med att ta bort alla som inte beter sig enligt deras "norm".
2021-03-05, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Vi måste se till att rädda kvar Katti så att vi visar att det inte är okej att Filip Dikmen och andra PK-cancel culture att svenska folket inte tycker det är okej, anser får de exakt som de vill och de kommer fortsätta med att ta bort alla som inte beter sig enligt deras "norm".
Filip Dikmen hade rätt i sin analys. Finns inget som jag kan kritisera i det han sa, Kattis bossade på Nardos även om alla var exalterade och hon vägrar lära sig hennes namn även fast hon egentligen kan den.

Låt oss inte göra misstaget igen och strunta i att rösta på våran favorit bland de nominerade pga känslor och försök att markera. Vi såg hur det slog bakslag när Jesper åkte ut i försök att få ut Pedram.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in