2021-03-01, 14:49
Medlem
killen brukar skryta om hur tuff han är ock så vidare fan duscha kallt då din tönt
Medlem
StoriaiLs avatar
Om det nu är viktigt att tvätta av röven så är det bara bita ihop och göra det i kallt vatten.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Fattar inte Pedram han kommer INTE få ngt varmvatten i duschen oavsett vad han gör och sjunger, BB styr huset men han verkar ha glömt bort reglerna nu igen!
Han gör detta enbart för att göra lite bra tv innan utröstningen ikväll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Nej de får bara en viss mängd eller tid med varmvatten per dag om jag inte minns fel
Där ser man det visste jag inte, tack för informationen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfanfan83
Konstig syn på "skön
Han e vääärsta tönten
Håller med. Tycker han vara visar ännu mer blattesidor. Hoppa in i duschen, lite kallvatten har ingen dött av.
2021-03-01, 14:50
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Nej de får bara en viss mängd eller tid med varmvatten per dag om jag inte minns fel

Nej, så har de väl inte haft det sen Adam Alsings (R.I.P) tid`? De kan ju duscha alla tider på dygnet, om däremot för många duschat så kan ju varmvattnet ta slut om det är en varmvattenberedare. Annars skulle de garanterat sagt det, att varmvattnet bara är på vissa tider.
Medlem
Citat:
Han gör detta enbart för att göra lite bra tv innan utröstningen ikväll.

Det vore ju en ganska konstig strategi med tanke på att de flesta inte kommer se det föränn imorgon när det är försent. Antalet som kollar live kl 14 en måndag är nog försvinnande få
Medlem
Pinkfleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Ja nardos har sjukt mycket stöd på facebook. Mycket utländska som tycker hon blir felbehandlad

''...många utländska''. Majoriteten som ser att hon verkligen är MOBBAD och utstöt är födda och uppvuxna i fina lilla Sverige. Så din kommentar är helt onödig.
2021-03-01, 14:51
Avslutad
Tanja kommer få till det med Pedram.

Rösta kvar snubben.

Katti är den mest onödiga deltagaren någonsin. Tar bara plats.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nej, så har de väl inte haft det sen Adam Alsings (R.I.P) tid`? De kan ju duscha alla tider på dygnet, om däremot för många duschat så kan ju varmvattnet ta slut om det är en varmvattenberedare. Annars skulle de garanterat sagt det, att varmvattnet bara är på vissa tider.

De har det bland annat som straff om man inte går upp när BB väcker dem.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men oj då minns jag fel för att jag tyckte de pratade om det när de kom in i huset och skulle försöka köra lite husregler.
2021-03-01, 14:52
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaStyckare
Det vore ju en ganska konstig strategi med tanke på att de flesta inte kommer se det föränn imorgon när det är försent. Antalet som kollar live kl 14 en måndag är nog försvinnande få
Jo såklart, men han har ju inget bättre för sig så han försöker nog i alla fall 😊

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in