2021-05-12, 13:01
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Mergim rapporterar om en Facebook grupp där inga regler gäller, mycket elakheter om deltagarna.

Jag gick med direkt 👮🏽‍♀️✌️

Hahahaha skrattade högt. You do you!
2021-05-12, 13:03
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
mellan 15-16

Får försöka skita och duscha innan dess. Tack för svar.
Madde borde vänta på sig och sätta på sig sin stringbikini som hon hade för någon vecka sedan. Men hon kanske bara hade den för att försöka locka bögen Adrian.
2021-05-12, 13:06
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Så. Många. Korvskämt. I huvudet just nu.
Haha bäst var ju att det tog jordens tid för dem i huset innan de förstod det roliga i att "Emelie älskar Denniskorv"
2021-05-12, 13:18
Medlem
Jag har V ER K L I G E N inte fattat vitsen/hypen/det roliga/bra med Nardos konstiga dans till den här usla låten.

Vad är det jag missat?
2021-05-12, 13:18
Bannlyst
Längtar efter att få se Judith tappa ansiktet när dom säger hennes namn på den som åker ut 😂😂😂
2021-05-12, 13:19
Medlem
...men gillar Emelies engagemang
2021-05-12, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Jag har V ER K L I G E N inte fattat vitsen/hypen/det roliga/bra med Nardos konstiga dans till den här usla låten.

Vad är det jag missat?

Det var Mergim som skapade den dansen till den låten förra säsongen och det blev succé 👮🏽‍♀️✊🏿
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT

Vad är det jag missat?

Den var bra första gången, nu har det tjatats sönder.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Kanske redan varit uppe i tråden här men hörde precis på Emelies bikt från igår att hon märkt att Pedram börjar prata mer och mer med Madde sedan Adrian lämnade och att hon tror det är taktik, hon är verkligen observant.
Tror någon i tråden redan nämnt samma faktum tidigare

Jag såg också Emelies bikt nyss när hon säger att hon misstänker att det är taktik från Pedrams sida att komma nära Madde. Precis som många här också tänkt och sett.

Emelie är så jävla observant jämfört med andra där inne. Det är inte första gången hon nämner saker vi skriver om. Hon säger också att hon hoppas på att det inte är taktik och att han inte gör saker själv som han säger att andra inte ska/får göra.

Men Pedram vet precis vad fan han håller på med mot Madde. Han använder hennes svaga punkt, Adrian, att komma nära henne för att inte få hennes 2 poäng i nomineringen. Han är så jävla HAL och jag hoppas fan alla kan se detta.
2021-05-12, 13:23
Medlem
amiliasharborstes avatar
Såg att någon undrade vilken tid besöken sker.
Nardos vänner har skrivit att deras besök med Nardos kommer att ske 15.00
2021-05-12, 13:24
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag såg också Emelies bikt nyss när hon säger att hon misstänker att det är taktik från Pedrams sida att komma nära Madde. Precis som många här också tänkt och sett.

Emelie är så jävla observant jämfört med andra där inne. Det är inte första gången hon nämner saker vi skriver om. Hon säger också att hon hoppas på att det inte är taktik och att han inte gör saker själv som han säger att andra inte ska/får göra.

Men Pedram vet precis vad fan han håller på med mot Madde. Han använder hennes svaga punkt, Adrian, att komma nära henne för att inte få hennes 2 poäng i nomineringen. Han är så jävla HAL och jag hoppas fan alla kan se detta.

Hon är en av oss, därav tänker hon som oss.
2021-05-12, 13:25
Medlem
Hahahahaha Simpa är lätt min favorit!! När han öppnade atombombväskan hahahahahahaa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in