2021-05-01, 19:10
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Men vad gör Dompa mer än fjompar efter Emelie, badar med Emelie, vilar med Emelie, sitter i en stol på uteplatsen med Emelie... ?

Jag håller med om att han är en toffla.. Men de gånger han hänger med Tanja eller de andra så är han rolig som bara den. Han behövs för det är bara han, Simon och Tanja som har lite energi kvar för att bära huset sista veckorna nu. Fatta vad trist det blir om en av de tre åker. Det märktes jättemycket igår när inte Simon var med på festen t.ex.
Dessutom kommer inte Adrian hänga löst igen så vi måste passa på att få ut honom fortare än kvickt nu. Dompa kommer sitta nästa Måndag också. Det kommer inte Adrian.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwEaXe
Tanja gav Simon sin mat❤️

Tanja är bäst, vilken fin människa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jävlar hur tjejerna attackerade korvarna! De äger sånt här då de har en helt annan uthållighet och de som tror att de tillhör det svagare könet så är de ute och cyklar.

Jag tror tyvärr att många genom tiderna har feltolkat t.ex Petrus förklaring om Kvinnan där han säger att "kvinnan är det svagare kärlet" han menade då naturligtvis det fysiska som kroppsbyggnad, muskler o.sv. Vad gäller det känslomässiga, mentala, uthålliga och omdömesförmåga är kvinnan oerhört stark och män som är ödmjuka inser detta också!
🙌🙌🙌 Det är ju bara att titta på Tanja i militärveckan som vann den där tävlingen med tunga säckar.

Hur starka tror ni deras korvar är egentligen? Jag äter vindaloo varje vecka och ibland är det fan stark och bränner som fan. Dagen efter gör det ju lite ont när skiten ska ut. Är skeptisk till att jag hade hållit på som de gör med korvätandet men vem vet. Jag har inte testat, kanske skulle gråta likt Pedros.

Kan inte horBB dra igång festen NU istället för att låta dem sitta och dega. Jag börjar sakna den galna lördagspraktikanten och hans inzoomningar som ger varenda jävel epileptiska anfall.
2021-05-01, 19:11
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Japp.. På Måndag är det ett val Man vs. Robot. Vill man ha en levande rolig jäkel som bjuder på skratt och sig själv så väljer man Dompa. Vill man ha ett manipulerande konflikträdd och tråkig robot så väljer man Adrian.

AD står ju på standby hela tiden och han ska inte stanna bara för att han "kanske" skulle kunna få en grej med Madde. Han har ju redan bekräftat att det inte är något så de tittarna som fortfarande tror på ett Romeo och Julia drama lär nog bli besvikna!
2021-05-01, 19:12
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ja! Till exempel kolla på Lunds studentkör på svt1 kl 19

Får se om svt Censurerar om nån av gubbarna spyr i livesändningen
Edit
Det är inte live
LUNDS studentkör!? Har dom samma talfel som mössan måntro?

"Nu ska vi sjunga blåsippur"
2021-05-01, 19:12
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Tack!

Är inte Samarin bra i detta sammanhang? Jag brukar använda det efter maten ibland men kanske inte lindrar så mycket efter Harakiri.

Samarin är bot för "när du fått för mycket av det goda" inte om du har ätit frätande saker som de här gjort. Krävs lite potentare saker typ Rennie, det bästa som finns i receptfri väg.
2021-05-01, 19:13
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
🙌🙌🙌 Det är ju bara att titta på Tanja i militärveckan som vann den där tävlingen med tunga säckar.

Hur starka tror ni deras korvar är egentligen? Jag äter vindaloo varje vecka och ibland är det fan stark och bränner som fan. Dagen efter gör det ju lite ont när skiten ska ut. Är skeptisk till att jag hade hållit på som de gör med korvätandet men vem vet. Jag har inte testat, kanske skulle gråta likt Pedros.

Kan inte horBB dra igång festen NU istället för att låta dem sitta och dega. Jag börjar sakna den galna lördagspraktikanten och hans inzoomningar som ger varenda jävel epileptiska anfall.

Hon har en sån järnvilja och tro på sig själv och hon hade nog kunnat gå ännu längre. Hon är grym!

Det händer ingenting!
2021-05-01, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Inte ens LSS orkar med honom så de skickade hem honom igen. Kolla bara hans historik på ratsit. Han har åkt ut och in på sin adress i Lund i tio års tid. Han är definitivt ett särbarn med autism/aspergers och massa obehandlade mentala trauman ifrån barndomen. Psykologen borde märkt detta när han screenades. De utnyttjar ju bara honom därför att de vet att han inte passar med att bo ihop med andra människor. Produktionen vet att det skapar problem så de släppte igenom honom.

Jösses🤣🤣🤣 Killen är introvert och väldigt eftertänksam , klarar både av jobb , och flickvänner samt vänner och sport så att påstå att det är LSS då är man inte speciellt påläst vilka kriterier det innefattar. Just saying😘
2021-05-01, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Inte ens LSS orkar med honom så de skickade hem honom igen. Kolla bara hans historik på ratsit. Han har åkt ut och in på sin adress i Lund i tio års tid. Han är definitivt ett särbarn med autism/aspergers och massa obehandlade mentala trauman ifrån barndomen. Psykologen borde märkt detta när han screenades. De utnyttjar ju bara honom därför att de vet att han inte passar med att bo ihop med andra människor. Produktionen vet att det skapar problem så de släppte igenom honom.
+🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
AD står ju på standby hela tiden och han ska inte stanna bara för att han "kanske" skulle kunna få en grej med Madde. Han har ju redan bekräftat att det inte är något så de tittarna som fortfarande tror på ett Romeo och Julia drama lär nog bli besvikna!

Exakt.. Han sade i sitt tal att han KOMMER att utvecklas.. Han har varit därinne i två månader och allt vi vet är att han har en systerdotter, att han gillar att stoppa pitten i sin papegojbur och att han spelat fotboll. Han bjuder inte på sig själv.. bråkar inte, skriker inte, hånglar inte, skämtar inte, berättar inte om sig själv. Han bara existerar. Och äter. Och manipulerar.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Glöm det dompa vinner rätt lätt alla som sett mössans beteende röstar dompa 👍
Jajamän Conny!
2021-05-01, 19:16
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Tanja är bäst, vilken fin människa

Jo hon ger nog gärna bort lite käk och lurar naiva individer som dig att hjälpa henne vinna en miljon i slutet. Googla henne och hur hon var i PH, jag har svårt att se dig säga "Tanjs är en fin människa igen". Fast man vet aldrig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in