Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Jävlar hur tjejerna attackerade korvarna! De äger sånt här då de har en helt annan uthållighet och de som tror att de tillhör det svagare könet så är de ute och cyklar.
Jag tror tyvärr att många genom tiderna har feltolkat t.ex Petrus förklaring om Kvinnan där han säger att "kvinnan är det svagare kärlet" han menade då naturligtvis det fysiska som kroppsbyggnad, muskler o.sv. Vad gäller det känslomässiga, mentala, uthålliga och omdömesförmåga är kvinnan oerhört stark och män som är ödmjuka inser detta också!
🙌🙌🙌 Det är ju bara att titta på Tanja i militärveckan som vann den där tävlingen med tunga säckar.
Hur starka tror ni deras korvar är egentligen? Jag äter vindaloo varje vecka och ibland är det fan stark och bränner som fan. Dagen efter gör det ju lite ont när skiten ska ut. Är skeptisk till att jag hade hållit på som de gör med korvätandet men vem vet. Jag har inte testat, kanske skulle gråta likt Pedros.
Kan inte horBB dra igång festen NU istället för att låta dem sitta och dega. Jag börjar sakna den galna lördagspraktikanten och hans inzoomningar som ger varenda jävel epileptiska anfall.