2021-05-01, 19:05
Medlem
Mouchinos avatar
När jag röstar nu med vetskapen om att det är flera veckor kvar så tänker jag direkt avsaknaden av content om vi röstar ut de som åtminstonde levererar. AD är inte en av dessa så därför kommer jag att rädda Dompa!
2021-05-01, 19:06
Medlem
Tanja gav Simon sin mat❤️
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
När jag röstar nu med vetskapen om att det är flera veckor kvar så tänker jag direkt avsaknaden av content om vi röstar ut de som åtminstonde levererar. AD är inte en av dessa så därför kommer jag att rädda Dompa!
Tycker det är en självklarhet 👍
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Första vettiga exemplet! Men finns det fler?

(Tanja var också med där på ett hörn. 😉 )

Ja Tanja också och dessa modiga ska vara kvar för annars kommer det bli rena rama begravningen fram till finalen!!
2021-05-01, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Japp.. På Måndag är det ett val Man vs. Robot. Vill man ha en levande rolig jäkel som bjuder på skratt och sig själv så väljer man Dompa. Vill man ha ett manipulerande konflikträdd och tråkig robot så väljer man Adrian.

Men vad gör Dompa mer än fjompar efter Emelie, badar med Emelie, vilar med Emelie, sitter i en stol på uteplatsen med Emelie... ?
2021-05-01, 19:07
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Klockren analys!

Verför i hela helvetet ger BB dem Samarin? Sämsta tänkbara för det här!

du kan inte begära för mycket av dem där begränsade praktikanter
2021-05-01, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwEaXe
Tanja gav Simon sin mat❤️

Såklart hon gjorde! 😍
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Japp.. På Måndag är det ett val Man vs. Robot. Vill man ha en levande rolig jäkel som bjuder på skratt och sig själv så väljer man Dompa. Vill man ha ett manipulerande konflikträdd och tråkig robot så väljer man Adrian.

EXAKT
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Klockren analys!

Verför i hela helvetet ger BB dem Samarin? Sämsta tänkbara för det här!

Tack!

Är inte Samarin bra i detta sammanhang? Jag brukar använda det efter maten ibland men kanske inte lindrar så mycket efter Harakiri.
2021-05-01, 19:09
Medlem
100% alla röster på dompa, klarar längre inte av att titta på en staty som ibland byter skepnad till robot! Mössis får åka hem och snutta på sissis patte❤️
2021-05-01, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det har väl hans syster redan bekräftat med kommentaren om att han såg ut som ett mongo. Han inte bara ser ut som ett mongo (vilket han gör när han står och speglar sig och drar ut underläppen på ett märkligt sätt), HANS ÄR FAN ETT STORT VANDRANDE MONGO SOM HÖR HEMMA PÅ ETT LSS-BOENDE. Hans föräldrar skicka honom säkert fel. Lätt hänt att inte kunna skilja på LSS och BB. Produktionen trodde det skulle bli ett extra spännande moment att få in en livs levande mongoloid i huset!
Inte ens LSS orkar med honom så de skickade hem honom igen. Kolla bara hans historik på ratsit. Han har åkt ut och in på sin adress i Lund i tio års tid. Han är definitivt ett särbarn med autism/aspergers och massa obehandlade mentala trauman ifrån barndomen. Psykologen borde märkt detta när han screenades. De utnyttjar ju bara honom därför att de vet att han inte passar med att bo ihop med andra människor. Produktionen vet att det skapar problem så de släppte igenom honom.
2021-05-01, 19:10
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
du kan inte begära för mycket av dem där begränsade praktikanter

Nej, jag veeet! Hade hoppats att de lärt sig längs vägen med tanke på hur drama queenen Pedram hållit på när han fått korvarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in