2021-04-28, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Enligt mig så påverkade till exempel Mergim henne till det sämre. Hon tog strider som egentligen inte behövdes tas. Nu har ju han bara varit borta 24h så svårt att säga tycker jag.

Ja håller med, efter militärveckan och den veckan efter störde jag mig på henne rejält. Men när kärleksveckan startade ändrades hon till de postiva tycker jag. Hennes bråk med Emelie var bara underhållande.
2021-04-28, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Är helt med dig och man såg ju det redan när dom var adel!! Hans äckliga person kommer fram då och då annars märks han inte

Lite så är det. I början såg jag honom inte, sedan började man märka han mer och mer (och inte bra) och sedan försvann han igen. Nu med makt... då är han galen. Han har endast två lägen. High or low!
2021-04-28, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det märks på Joel att han inte mår bra. Stackarn om han ska bli ensam vaken i det där rummet sen och gå fram och tillbaka hela natten.
ja hur ska han göra nu då?
2021-04-28, 00:09
Medlem
Citat:
Grät hon nu idag igen?

Håll dig till sanningen hon har inte gråtit. Men tanja ville prata om varför hon var ledsen igår när de badade och sen gortsatte hon det snacket
Medlem
Jag fattar verkligen inte hur Emelie blev så omtyckt! Hon är 100% mer omtyckt än Nardos.

Eller vänta vem tror ni vinner i en immunitets omröstning, Nardos eller Emelie?
Medlem
Joel vill att någon ska vara vaken eftersom han inte kan sova.

Ångest/Panikångest???
2021-04-28, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Ja håller med, efter militärveckan och den veckan efter störde jag mig på henne rejält. Men när kärleksveckan startade ändrades hon till de postiva tycker jag. Hennes bråk med Emelie var bara underhållande.

Jag tyckte hon var saklig i bråket med Emelie. Sen vem som hade rätt och fel i det bråket tvistar de lärda om så att säga. Men hon skötte det bra ändå. Hon kommer bli topp fem ändå tror jag
2021-04-28, 00:10
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Det märks på Joel att han inte mår bra. Stackarn om han ska bli ensam vaken i det där rummet sen och gå fram och tillbaka hela natten.
Jag har tyckt synd om honom, men nu blir jag bara irriterad och förbannad!
Fan, han skulle ju åka hem idag, men ångrade sig (så klart). Nu kommer han igen med sitt jävla gnäll om att må dåligt och inte kunna sova. Åk hem då! Vad är det som stoppar dig?!
Varför ska alla andra behöva vara vakna och snacka om ingenting för att han inte kan sova.
2021-04-28, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Jag tyckte hon var saklig i bråket med Emelie. Sen vem som hade rätt och fel i det bråket tvistar de lärde om så att säga. Men hon skötte det bra ändå. Hon kommer bli topp fem ändå tror jag

Ja men ellerhur har Emelie blivit jävligt omtyckt på de senaste? Jag tror faktisitk emelie är mer omtyckt än Nardos och Simon. Emelie kommer nog 2
2021-04-28, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Adrian och Madde

Jaha nu låg hon och grät för att han inte tar några initiativ.
Men han har sagt gång på gång att han inte vill i huset och hon säger att det är lugnt.
Han är ärlig och hon ljuger (även för sig själv).

Hon har inte gråtit tanja hon som pratade för hon undrade om igår
2021-04-28, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
Håll dig till sanningen hon har inte gråtit. Men tanja ville prata om varför hon var ledsen igår när de badade och sen gortsatte hon det snacket

Men skriv för helvete det till den som skrev att hon lipade. Jag ställde bara en fråga.
2021-04-28, 00:14
Avslutad
Herrejösses, de får inte ens sjunga gamla Disney låtar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in