Finns ju inget värre än långa, utdragna och totalt ointressanta utläggningar om dessa jävla drömmar!
Är ju för helvete bara en dröm, önskar verkligen folk kunde lära sig att hålla dom för sig själva.
Eller skriva ner eländet, om dom nu tycker dom är så intressanta?
Instämmer i varenda ord. Jag drömmer väldigt sällan och det enda jag kan delge andra människor är att säga att jag sovit dålig på grund av mardrömmar. Så fort någon börjar prata om skiten så slutar jag lyssna!
Galoscher heter det Judith! Hur kan ingen veta vad det är?
ELLER så tänker du så här. Tanja och Dennis klickar som fan. Dennis sover med fienden som inte gillar Tanja. Dennis kan påverka fienden att inte nominera Tanja.
Största problemet där tror jag dock är att Dennis är en toffel. KAN dock vara strategiskt smart att ha den mellanhanden kvar mellan Emelie och Tanja.
Emelie kommer bli mer och mer svartsjuk på Tanja ju mer känslor för Dompa hon släpper fram så det är en fara också, just p.g.a. att han är en sån filtsula.
Va?? Är det sant? Det skulle faktiskt vara det sjukaste som skulle hända under den här säsongen!! Inget på huvudet alltså?
Han är ju på botten enligt sina anhöriga och därifrån är det bara en väg upp. För en miljon kan han köpa många mössor tänker han för sig själv. Han låter Madde vara den som utåt ”styr” honom för att det skall ge sken att han lyssnar på hennes omdöme
Rösta ut fucking Emelie helst men det är omöjligt. Det jag menar är att om EMELIE åtminstone sitter varje vecka - möta exempelvis Simon - så kommer hon ha större chans att ryka såklart än att inte sitta alls.
Vad menar jag med detta? JO, att PEDRAM måste stanna så Emelie får en röst extra.
Helt korrekt.
Att Peddot är kvar, sätter ju mest käppar i hjulen för Emelie.
Allt som är negativt för henne, är pusitivt för mänskligheten.
Han är ju på botten enligt sina anhöriga och därifrån är det bara en väg upp. För en miljon kan han köpa många mössor tänker han för sig själv. Han låter Madde vara den som utåt ”styr” honom för att det skall ge sken att han lyssnar på hennes omdöme