2021-04-23, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hade jag varit Emelie hade jag lämnat redan ikväll. Skitit i allt vad 24-timmars regler heter. Hade nämligen vägrat att befinna mig i samma hus som äcklet Pedram. Hans beteende ikväll är avskyvärt och oacceptabelt.

OBS! Jag är inget Emelie-fan (Hejar på Simon), men det finns gränser för vad man ska behöva ta.

Håller med! Han är så jävla hemsk.
2021-04-23, 22:52
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nardos skötte det bra med att skicka ut alla andra och göra det till en diskussion kvinna mot kvinna (som hon sa), men pls. Nardos ägde verkligen inte Emelie verbalt, och hon hade aldrig ägt Emelie fysiskt.

Jag hade betalat ganska mycket pengar för att se de två slåss mot varandra i en octagon.. flås..

Nardos äger ingen verbalt, hon har 90 i IQ, det är ganska uppenbart.

Men när det gäller pondus, ja, då ägde hon henne. Nej hon hade nog inte kunnat ta Emelie i en fist fight.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fejktårar från emeli nu

Nej hon är ledsen på riktigt. Faktiskt. Hon har gått in i en roll, vet inte hur hon ska hantera. Samtidigt: försöker spela, är bra i tanken men famlar med socialkompetens. Ångest deluxe. Tur hon har Dompa. Som ser... men jeez Emelie, jag gillar dig men stop guuurl!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Det är så äckligt att titta på.
Och ännu värre, när man trodde att majoriteten av tråden skulle vara emot apjäveln, men möts av ngn slags LOVE-BOMBING av idioten. Jag har ingen lust att varken titta mer eller läsa här, om MÄNNISKOR PÅ RIKTIGT SUPPORTAR ett så äckligt beteende. Känns som en riktigt dålig dröm? Vad fan är nästa steg; Pedram gör något SUUUPERSKOJZIGT typ tappar en tårta, och hela tråden älskar honom också? Eller va? Nä fy fan....
Haha, kan bara hålla med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJCringe
Kan nån förklara för mig vad 24 timmars regeln är?
Skulle va intressant generellt att lära sig hur allting funkar egentligen i förhållande till produktion/regler etc har försökt googla mig fram men hittar aldrig nått! Trodde lätt nått avtal hade läckt eller nått vid det här laget.

Om du vill lämna får du inte göra det förens 24 timmar efter du meddelat produktionen att du vill lämna. Detta för att de vet att deltagaren oftast ändrar sig. Gäller om inga yttre faktorer påverkar, som ex. med Julia och hennes mamma. Då får du lämna direkt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Mår du bra? Du påminner om Emelie nu. Var inte så bitter, vännen.

Helt rätt. MÅR INTE BRA av detta. IDIOTI på så hög nivå att jag får nervsammanbrott. (JA, man kan få det oavsett yrkesgrupp, fina människa som gärna vill svara mig.)
Medlem
Jävla fittproduktion sänd programmet 24/7 som ni lovar annars lägg ner skiten 😡😡😡
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Håller med. Pedrams beteende var över gränsen. Hade aldrig accepterat att någon beter sig så mot mig, fy fan vad vidrigt.

Hans beteende var perfekt. Äntligen någon som sätter falska bitterfittan på plats.
2021-04-23, 22:53
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Adrian?
Hahaha. Hur fan kommer han in i det hela

Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Adrian ligger som en fet gädda i vassen och lurar

More like fett kräldjur i vassen if you get what i mean Adrian har ett finger med i de flesta draman som utspelat sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
"Folk tar jävligt illa upp om man röstar på dom!"
Säger Emelie som tog alla absoluta surhetsrekord i hela västvärlden när hon blev nominerad!!

Hon är ju HEEELT jävla sjuk i huvudet!
Haha, exakt vad jag tänkte på.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Det är så äckligt att titta på.
Och ännu värre, när man trodde att majoriteten av tråden skulle vara emot apjäveln, men möts av ngn slags LOVE-BOMBING av idioten. Jag har ingen lust att varken titta mer eller läsa här, om MÄNNISKOR PÅ RIKTIGT SUPPORTAR ett så äckligt beteende. Känns som en riktigt dålig dröm? Vad fan är nästa steg; Pedram gör något SUUUPERSKOJZIGT typ tappar en tårta, och hela tråden älskar honom också? Eller va? Nä fy fan....
Enkel matematik.

Nardos är hyperjobbig och hjärndöd, problemet är att du inte förstår att surjävla Emelie är ännu jobbigare och vidrigare. 😉
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-23 kl. 22:56.
Medlem
Paladins avatar
Emelie "Pedram skulle kommit till mig direkt och pratat om det nu störde honom så."

Also Emelie:

Går runt i hela huset och snackar ner Pedram med alla hon träffar förutom Pedram.

Emelogik.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in