2021-04-23, 22:49
Medlem
Flor-Idas avatar
Hade jag varit Emelie hade jag lämnat redan ikväll. Skitit i allt vad 24-timmars regler heter. Hade nämligen vägrat att befinna mig i samma hus som äcklet Pedram. Hans beteende ikväll är avskyvärt och oacceptabelt.

OBS! Jag är inget Emelie-fan (Hejar på Simon), men det finns gränser för vad man ska behöva ta.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian och Nardos är de största ormarna egentligen....

De skapar drama men kommer undan allt. ALLT!
Nardos växte i allas ögon och lade över skulden helt på Emelie. Och nu hatar alla Emelie. Jösses.

Adrian?
Hahaha. Hur fan kommer han in i det hela
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
snälla skicka ut bitterfittan , klarar inte av att se henne en sekund till men trots det väljer BB att ha äcklet i DC hela tiden
det enda hon gör är att grina om allt och tycka synd om sig själv , dra hem till ystad snälla !!!
Alltså, högsta önskan vore ju att alla fyra fick åka på måndag, men det kommer ju aldrig ske. Hade dock gärna sett att två åker och då Emelie och Mergim.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
" Pedram säger till tittarna att emelie kommer pakta , jag kommer lämna " / Amilia
Nardos - " Tittarna ser allt.... "

hahahahahahahahahahaha

Å där hörde jag plötsligt Mergims röst... jag undrar om det är en slump...? 😁
Medlem
Svart-Skalles avatar
Pedrams fylla ikväll kommer inte bli vacker. Finns risk för ännu ett bråk.
Medlem
Adrian oj da vad börjar hända? han börjar ta för sig mer och mer..

i centrum nu mellan Tanja och Madde. Vem av dem är han egentligen mest steg på??
känns mer Tanja faktiskt, som jag sagt, sättet hur han och hon samtalar .. hon tanja är sugen på honom, men skulle aldrig gå emellan madde, Hon väntar på att Adrian ska visa ngt först, torr jag
Medlem
codemeds avatar
"Säg till doooom" Fyfan, ut med svartskallen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Jo fast det var samaritknullaren, Trash-Tanja, som inte ville göra det.

Citat:
Ursprungligen postat av FilurenMiluren
Rösta att Dompa får stanna på Måndag! Eller vänta, manipulerar jag dig om du gör det nu?
Dompa helt klart!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korphuvud
Naa, inte direkt du

Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Nää hon satte henne på plats. Det behövde aldrig gå så långt.

Emelie blev REKT ikväll, GÖTT

Nardos skötte det bra med att skicka ut alla andra och göra det till en diskussion kvinna mot kvinna (som hon sa), men pls. Nardos ägde verkligen inte Emelie verbalt, och hon hade aldrig ägt Emelie fysiskt.

Jag hade betalat ganska mycket pengar för att se de två slåss mot varandra i en octagon.. flås..
Medlem
Kommer ÄLSKA när EM inser att hon inte har ens tågpengar hem till Ystad, Dompa kliver in och erbjuder en freeride på storstocken till "fucking himelen"
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Det är så äckligt att titta på.
Och ännu värre, när man trodde att majoriteten av tråden skulle vara emot apjäveln, men möts av ngn slags LOVE-BOMBING av idioten. Jag har ingen lust att varken titta mer eller läsa här, om MÄNNISKOR PÅ RIKTIGT SUPPORTAR ett så äckligt beteende. Känns som en riktigt dålig dröm? Vad fan är nästa steg; Pedram gör något SUUUPERSKOJZIGT typ tappar en tårta, och hela tråden älskar honom också? Eller va? Nä fy fan....

Mår du bra? Du påminner om Emelie nu. Var inte så bitter, vännen.
2021-04-23, 22:50
Avstängd
Censur Kuken

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in