2020-10-11, 15:40
Medlem
Tjenare alla fb:are!
Nu är det så här att jag spelar fotboll på en hyfsat hög nivå (mittback i division 1) och i helgen har jag en match på söndag.
Grejen är att det att jag brukar ta lite heroin då och då, IV mestadels då men även nasalt ibland
Och nu på lördag kommer min kran få in en stor leverans på riktigt bra heroin. Jag har redan paxat en del och jag vet ju att jag inte kommer kunna hålla mig från att prova lite direkt på lördag. Nu är min fråga till er, hur tror ni min prestation kommer påverkas av att jag skjuter heroin dagen innan match?
Med vänlig hälsning, Grizzly
Citera
2020-10-11, 15:43
Medlem
note-its avatar
Det kommer gå alldeles utmärkt, inga problem alls.?
Citera
2020-10-11, 15:49
Medlem
dwgs avatar
Ta en lite fix när du vaknar som återställare så kommer de gå bra.
Citera
2020-10-11, 15:59
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grizzlybear96
Nu är det så här att jag spelar fotboll på en hyfsat hög nivå (mittback i division 1)
Yeah right
Citat:
Jag har ändå hyfsad erfarenhet från olika drogupplevelser tycker jag. Alkohol, MDMA, Tjack, Kola, Svamp, Lustgas, Gräs. Dessa droger har ofta tagits i olika kombinationer med varandra.
Och så vill du man skall tro du är elitidrottare ?
Citera
2020-10-11, 18:07
Medlem
Vad tror du själv?

Att det finns risk att det höjer eller sänker prestationen?

Även ett barn kan svara på den frågan.
Men känns som att du vill ha medhåll om att det är ok, ingen fara, alla gör det innan matchen m.m...

En sak är säker och det är att du kommer inte spela på någon högre division under någon längre tid med dina vanor.

Men men, du kanske är det där undantaget som vet exakt när du håller på att bli beroende och då slutar.

Säger en hel del om du inte kan vänta en dag om du har en match dagen efter.

Men heroinet verkar vara viktigare än matchen. Annars hade du satt matchen i första rummet och nöjen sen.

Lycka till🙏
Citera
2020-10-12, 01:03
Medlem
Hur gick matchen? Jag spelar fotboll, inte så hög nivå som du.. Spelade 2018 och 2019 på heroin. Alltså gick jag även på varor (eller någon annan opiat) matchdagar. Det var mina sämsta säsonger i karriären. Jag spelade okej men kom aldrig upp i min riktiga nivå. Vissa matcher fick jag ta lite tjack för att orka också..

Stor skillnad det här året när jag varit ren. Mycket bättre känsla och förståelse.

Det enda positiva med heroin och fotboll är att jag inte känner att jag är trött, och kan spela med lättare skador. Nu i efterhand har jag märkt att det tog bort allt jag älskar med fotboll, men det är ju inte så konstigt, heroin tar bort det mesta jag älskar i livet tills det bara finns HEROIN kvar.
Citera
2020-10-12, 01:06
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FramtidsAstronaut
Hur gick matchen? Jag spelar fotboll, inte så hög nivå som du.. Spelade 2018 och 2019 på heroin. Alltså gick jag även på varor (eller någon annan opiat) matchdagar. Det var mina sämsta säsonger i karriären. Jag spelade okej men kom aldrig upp i min riktiga nivå. Vissa matcher fick jag ta lite tjack för att orka också..

Stor skillnad det här året när jag varit ren. Mycket bättre känsla och förståelse.

Det enda positiva med heroin och fotboll är att jag inte känner att jag är trött, och kan spela med lättare skador. Nu i efterhand har jag märkt att det tog bort allt jag älskar med fotboll, men det är ju inte så konstigt, heroin tar bort det mesta jag älskar i livet tills det bara finns HEROIN kvar.

Nu lär ju TS match vara den kommande söndagen (dvs 18:e) så antar att matchen inte spelats ännu.
Citera
2020-10-12, 10:29
Moderator
Morfar-52s avatar
OT och tjafs raderat./mod
Citera
2020-10-12, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Yeah rightOch så vill du man skall tro du är elitidrottare ?

Man kan inte knarka och vara elitidrottare? Dummaste jag har hört, säg det till dom som står på den här listan jag länkat nedanför, visst mycke gräs och det kanske inte räknas. Men jag vet flera bekanta som spelat där jag spelar och högre upp som testat massa olika droger. Tror du att alla elitidrottare lever på morötter och vatten?

https://drugabuse.com/30-famous-athletes-who-have-battled-drug-addiction-and-alcoholism/
Citera
2020-10-13, 10:02
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Man kan inte knarka och vara elitidrottare? Dummaste jag har hört, säg det till dom som står på den här listan jag länkat nedanför, visst mycke gräs och det kanske inte räknas. Men jag vet flera bekanta som spelat där jag spelar och högre upp som testat massa olika droger. Tror du att alla elitidrottare lever på morötter och vatten?

https://drugabuse.com/30-famous-athletes-who-have-battled-drug-addiction-and-alcoholism/

Kan bara instämma med vad du skriver.. 💬
Av en eller annan anledning vet jag att just OxyContin är populärt inom elitidrottande (åtminstone inom två sporter)..🧐

Bara att googla vilka ”positiva” effekter dom innebär, det går snabbt ur kroppen och är man dessutom skadad är det inget konstigt att man tagit smärtstillande heller..🤷🏼‍♀️

För mig själv innebär dom endast smärtlindring, men lite energi hade man ju inte tackat nej till som många säger sig få av dom..🤪😂
Citera
2020-10-13, 10:13
Avstängd
TantRossins avatar
Därför är idrott på proffs nivå totalt ointressant, vem vill kolla på knarkare.. Men att knark är utbrett i dessa kretsar är väl logiskt, ingen normal kropp kan prestera till max. utan smärtlindrande dope, eller EPO.
Citera
2020-10-16, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Därför är idrott på proffs nivå totalt ointressant, vem vill kolla på knarkare.. Men att knark är utbrett i dessa kretsar är väl logiskt, ingen normal kropp kan prestera till max. utan smärtlindrande dope, eller EPO.

Säger varje kille utan atletisk förmåga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in