2020-10-11, 22:55
Medlem
LouizCyphers avatar
Paolo Roberto har ju ändå torskat (no pun intended) med att ha ett janusansikte. Prata om la familia som det heligaste som finns och hyllat sin kärlek till hans (tidigare?) sambo för att sen knulla ett traffickingoffer och sen prata om ”ett hål i själen” som motiv till hans handlande.
Citera
2020-10-11, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Arga Snickaren är en riktigt trevlig snubbe. Inte alls otrevlig eller sur av sig.

Har hört att Dominika Peczynski är riktigt dryg, otrevlig och divig dock. Men hon framstår kanske inte heller som speciellt sympatisk när kameran rullar.

Om någon såg hans dokumentärserie "Anders och knarket" så vet ni att han är en fin kille. Lätt till tårar och så bussig.
Citera
2020-10-11, 23:02
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Om någon såg hans dokumentärserie "Anders och knarket" så vet ni att han är en fin kille. Lätt till tårar och så bussig.
Jo, han är väldigt sympatisk i den serien.

Jag och mitt ex träffade honom i Stockholm för några år sedan. Han stod och skulle filma något, typ en intervju eller nåt, men tog sig ändå tid för att ta en bild med mitt ex. Så det var rätt chill av honom liksom.
Citera
2020-10-11, 23:27
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Filip&Fredrik - som ju kan betraktas som en enda person.

Sköna killar i rutan, högfärdiga och nedlåtande i verkligheten till personer som i deras ögon har låg status (exempelvis taxichaufförer).
Jag har jobbat på två säsonger av en av deras produktioner. Jag köper att Filip kan framstå som högfärdig och dryg, men Fredrik verkar hur fin och självmedveten som helst. Jag var en av de tekniker som skötte ljussättningen, så jag var en nobody för honom, men han var verkligen en sån person som kom tillbaka med dåligt samvete och bad om ursäkt om han sagt något mindre väl valt ord. Han ville snacka med alla anställda och var allmänt skön, medan Filip hade mer självfokus och arrogant jargong (tror det kan vara någon slags humor som slår helt fel). Sen vet jag såklart inte hur det ser ut i helt privata sammanhang, men det är min iakttagelse i professionella sammanhang åtminstone.
Citera
2020-10-11, 23:31
Medlem
Har förutom på Ica stött på Gardell i joggingspåret. Att han skulle hålla till vänster för att springa om gick inte utan han joggade bakom oss i säkert tio meter och suckpustade över att vi inte flyttade på oss.
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Han är tydligen en sån där typ som gärna vill gå före i köer, surar över priser och att dom minsann borde veta att han äääälskar en viss produkt och dom bara måååååste alltid ha dom inne. Och bögdivasurar när så inte är fallet.

Haha nu bara måste man ju älska Jonas Gardell!
Citera
2020-10-11, 23:40
Medlem
outback4s avatar
Jag har träffat Henrik Lundqvist och han är verkligen en gentleman, även när ingen journalist eller tv är i närheten, och samma med Niklas Lidström, ödmjuk, sympatisk och ingen stöddig aura där,

Hockey proffsen är helt annorlunda än diviga, dryga ,bortskämda fotbollsproffs .
Undrar varför?
Citera
2020-10-11, 23:40
Medlem
EnSomKans avatar
Jimmie. Han försöker verka folklig och "förbannad" på invandringen men privat snortar han kokain och spelar bort sina pengar. Kolla bara på de röda ringarna runt hans ögon, han förstör sin kropp med sina fritidsaktiviteter, det kan även en 3-åring med autism förstå av en två minuters intervju av Åkesson.
Citera
2020-10-11, 23:48
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Jimmie. Han försöker verka folklig och "förbannad" på invandringen men privat snortar han kokain och spelar bort sina pengar. Kolla bara på de röda ringarna runt hans ögon, han förstör sin kropp med sina fritidsaktiviteter, det kan även en 3-åring med autism förstå av en två minuters intervju av Åkesson.
Han ses som folklig men egentligen är han en sån som vill vara mer som societeten. Spelar bort pengar, snortar (klubben han festade på för några dagar sedan är värsta kokshaket), lirar golf och ligger runt med ett hundratal brudar för att han vill känna sig mäktig och åtråvärd. Louise fick nog när ett flertal kvinnor från Pink Room hörde av sig med samma erfarenheter.
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2020-10-11 kl. 23:56.
Citera
2020-10-12, 01:08
Medlem
baron-brazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showdown
Niklas Ekstedt är en otrevlig jävel. Polare som hade barn på samma förskola. Karln hejar inte tillbaka, ignorerar och är allmänt otrevlig.

Kan intyga detta.
Träffat honom inom jobbet många ggr.
Mer arrogant och självupptagen horunge får man leta efter.
Inte ens under en handskakning kan han se folk i ögonen.
En ögontjänare som bara anstränger sig när han kan dra nytta av det.
Citera
2020-10-12, 01:13
Medlem
baron-brazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Du har inte lust att utveckla lite? Egna erfarenheter eller bara antaganden?

Jag har träffat Steffo en handfull gånger.
Vresig, sur och rejäl översittare.
Vidrig personlighet.
Citera
2020-10-12, 01:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ellen Degeneres är tydligen makalöst otrevlig så fort kamerorna är avstängda.

Har hört samma.. vilken bitch
Citera
2020-10-12, 01:43
Bannlyst
Ola Rapace är otroligt otrevlig. Han var det iaf för ett par år sedan. Har också hört det ifrån andra att han kan vara ett as.. Inte så trevlig som han verkar vara i ´´Nemos´´ podd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in