Citat:
Ursprungligen postat av
MisterSeven
Sektdrottningens arme fortsätter att förnedra en äldre man 80+ utan minsta samvete, det lyser igenom att ni fostrats i samma duperande miljö, dvs Livets Ord.
Varje vettig normal människa spyr över ditt inlägg ovan!
Antingen har du värsta faktaskygglapparna på, eller så är du bara ute efter att slänga skit på Ebba och oss meningsmotståndare. För din egen skull, lär dig att behärska dina impulser och sanera ditt språkbruk. Större chans att folk lyssnar på dig då, skulle jag tro.
Listan av besök och diagnoskoder, är inte mitt påhitt. Den kommer från bilaga 38. Jag har dock sammanställt listan, från de 16-17 sidor med journalutdrag som bilagan bestod av.
Bemödar man sig med att faktiskt läsa journalanteckningarna, så framgår det med all tydlighet att det är Esbjörn som trycker på. Inte sjukvården, inte de anhöriga. Faktum är att de anhöriga har inte sett något kognitivt fel på Esbjörn förrän hösten 2020. Inte så att det har kommit till sjukvårdens kännedom iallafall.
I journalerna framgår det att Esbjörn är orolig för sin kognitiva hälsa, men att de faktiskt inte hittar något att gå på. Han är så orolig att psykolog och kurator kopplas in.
Så vari ligger min förnedring av Esbjörn?