Citat:
Du verkar vara rätt dum i huvudet. Han såg huset första gången när han var 15 år skriver jag. Han säger det själv i ett polisförhör. Om du betvivlar det så får du väl hitta något som motsäger det.Flashbacks heder stipulerar att man länkar till mediala källor och inte skapar misstänksamhet genom att undvika att svara om någon ber dig om domsamma. Vilket du har gjort.
Länka gärna så vi alla kan göra en egen tolking av Esbjörns uttalade om att "han var 15 år första gången han såg huset och inte som medlem Reimer undertill skrev citat: enligt egen utsago 15 år när han började vara där"
Förstår skillnaden med att se huset första gången och att vara 15 år när han började vara där?
Det första (ditt påstående) slår fast att han aldrig sett huset tidigare,,
Det senare (Reimers) indikerar att Esbjörn började vara där mer regelbundet än tidigare.
Jämförelsen är för att du ska förstå vikten av att lämna källor så vi kan värdera postares uppgifter trovärdighet versus källan.
Eftersom du oförtrutet ifrågasatt Esbjörns anknytning till huset (och hans skötsel av detsamma) i avsikt att framställa det som att Ebba gjort en välgärning (och trolla bort hennes sjukliga begär) genom att förbarma sig över ett öde hus så litar jag inte på att Esbjörn var 15 år första gången han såg huset.
Det bör väl räcka som förklaring på att jag tror du fortsätter ljuga?
Länka gärna så vi alla kan göra en egen tolking av Esbjörns uttalade om att "han var 15 år första gången han såg huset och inte som medlem Reimer undertill skrev citat: enligt egen utsago 15 år när han började vara där"
Förstår skillnaden med att se huset första gången och att vara 15 år när han började vara där?
Det första (ditt påstående) slår fast att han aldrig sett huset tidigare,,
Det senare (Reimers) indikerar att Esbjörn började vara där mer regelbundet än tidigare.
Jämförelsen är för att du ska förstå vikten av att lämna källor så vi kan värdera postares uppgifter trovärdighet versus källan.
Eftersom du oförtrutet ifrågasatt Esbjörns anknytning till huset (och hans skötsel av detsamma) i avsikt att framställa det som att Ebba gjort en välgärning (och trolla bort hennes sjukliga begär) genom att förbarma sig över ett öde hus så litar jag inte på att Esbjörn var 15 år första gången han såg huset.
Det bör väl räcka som förklaring på att jag tror du fortsätter ljuga?
Flashbacks heder säger att man håller rätt på fakta och ser till så man har koll på vad man skriver. Jag tänker inte skedmata dig med fakta i fallet. Gör din hemläxa i stället för att ynka dig. Jag skiter i om du litar på vad jag skriver, du är välkommen att faktagranska och rätta om du orkar och kan.
Alla är som hyenor omkring honom.
Anmärkningsvärt att de inte har skyddade trådlösa prylar, det hade jag verkligen trott att de hade. Det förvånar mig verkligen. Det är ju inte så svårt eller konstigt.