Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-10-09, 20:00
Medlem
Jag har aldrig förstått varför folk väljer att svara på trolltrådar där användaren ställer idiotiska frågor. Är det för att man själv är så arrogant och få en ego boost över att skriva något ''smart''.

Citat:
Ja, jag håller med dig där! Folk borde totalt sluta skriva i alla uppenbarligen troll och allmänt idiotiska trådar. På det sättet kommer det aldrig bli någon idé att skapa trådar som är lik dessa!

Flashback användare borde helt enkelt lärt sig vid det här laget. Jag har liksom aldrig förstått varför man ger ens respons på idioter. Jag gjorde i det här fallet, men det beror på att du ställde en fråga som jag såg tillfället i att skicka denna meddelande så att samtliga användare i denna tråd kan tänka till en extra gång när de märker av idiotiska trådar. Borde förekomma början av Flashback startsida eller någonstans: ''Om man märker idioter eller trolltrådar, så ignorerar man bara dessa''.

Detta är citat ifrån mig själv där jag fick nog av en person som skrev något idiotisk fråga och/eller är en trolltråd. Alla användare tipsade om samma sak om en sådan simpel sak. Varför ens ge personen det som den vill ha. Uppenbarligen avr personen ett troll och avrför ens skriva? Det är så trollen fortsätter.

Om alla slutade ge respons så finns det ingen idé för idioten att skapa onödiga inlägg. Varför skriva i uppenbarligen trolltrådar?
2020-10-09, 20:04
Ibland kan vissa trolltrådar ändå skapa en intressant diskussion. Men sen såklart finns det uppenbara trolltrådar som är värdelösa som man inte fattar folk tar sig tid i att svara.
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Jag har aldrig förstått varför folk väljer att svara på trolltrådar där användaren ställer idiotiska frågor. Är det för att man själv är så arrogant och få en ego boost över att skriva något ''smart''.

Detta är citat ifrån mig själv där jag fick nog av en person som skrev något idiotisk fråga och/eller är en trolltråd. Alla användare tipsade om samma sak om en sådan simpel sak. Varför ens ge personen det som den vill ha. Uppenbarligen avr personen ett troll och avrför ens skriva? Det är så trollen fortsätter.

Om alla slutade ge respons så finns det ingen idé för idioten att skapa onödiga inlägg. Varför skriva i uppenbarligen trolltrådar?

För att stackarna är hungriga, klart man måste mata dom.
Medlem
SittFints avatar
Ibland är det roligt att svara i trolltrådar. Inte svårare än så.
2020-10-09, 20:08
Medlem
BigFatCones avatar
Jag har en lite autistisk inställning till det hela. Givet att tråden inte är uppenbart trams, så förutsätter jag att TS är intresserad av att diskutera det som presenteras i trådstarten. Det hela handlar väl egentligen om "tror eller vet jag att människor är så här dumma på riktigt?". Om svaret är "Ja", så brukar jag svara, om jag har något att säga så klart.

Bra eller dugligt trollande är inget problem. Dåligt eller tramsigt trollande är det.
2020-10-09, 20:11
Jag har haft ett par gamla konton här tidigare. Ny här igen sedan en längre tid utan internet. Men ingenting av det jag skrev var trolleri. Jag menar vad jag skriver, så var inte så säker på att saker, ting och åsikter är trollande bara för att de inte passar dina värderingar.
Jag anser mig ha kommit långt i min andliga utveckling, till skillnad mot många som jag upplever som troll på Flashback.
Jag förstår dock att dessa inskränkta troll oftast inte är troll, utan att gastarna ofta verkligen tycker som dom skriver.
2020-10-09, 20:15
Medlem
Zaedrewss avatar
Vadå har man inget liv har man inget liv? Det krävs ju rätt mycket för att ens skapa en trolltråd. Om man tar den på allvar då blir trollen bara förbannade och vet inte hur de ska göra. Något litet att glädjas åt.
2020-10-09, 20:15
Medlem
Mingla101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
För att stackarna är hungriga, klart man måste mata dom.
Ja lyssna på trollfeeder, han vet hur man matar dom.
2020-10-09, 20:17
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater

Troll.
Jag tänker inte svara.
2020-10-09, 20:18
Medlem
Amazon-mannens avatar
För att det är roligt med kvasidiskussioner..
2020-10-09, 20:31
Medlem
Vad i denna otroligt viktiga tråd känner du att det är viktigt att svara på detta än nån annan skit som folk skriver ??.
2020-10-09, 20:40
Bannlyst
En utav flashbacks stora behållningar är att allt inte måste vara sant och 100% seriöst hela tiden, upplevelsen förhöjs betydligt om man jobbar efter divisen att allt är sant!

Låt aldrig sanningen förstöra en bra historia!

Om en användare lägger ner lite tid på att formulera en intressant trådstart, då skiter jag i om TS förra veckan var en 42 årig oskuld, för att denna vecka vara involverad i polygami och ha 24 barn som han inte vet hur han ska hantera då läxläsningen är en oumbärlig uppgift som får han att gå in i väggen!

Flashback är som mycket annat här i livet, du väljer det som roar, underhåller och berör dig, precis som på Netflix.

Istället för att irritera dig på trolltrådar så borde du lägga fokus på det som gör dig glad och underhållen, sök dig dit och sluta gnissla tänder!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in