Jag har aldrig förstått varför folk väljer att svara på trolltrådar där användaren ställer idiotiska frågor. Är det för att man själv är så arrogant och få en ego boost över att skriva något ''smart''.
Citat:
Ja, jag håller med dig där! Folk borde totalt sluta skriva i alla uppenbarligen troll och allmänt idiotiska trådar. På det sättet kommer det aldrig bli någon idé att skapa trådar som är lik dessa!
Flashback användare borde helt enkelt lärt sig vid det här laget. Jag har liksom aldrig förstått varför man ger ens respons på idioter. Jag gjorde i det här fallet, men det beror på att du ställde en fråga som jag såg tillfället i att skicka denna meddelande så att samtliga användare i denna tråd kan tänka till en extra gång när de märker av idiotiska trådar. Borde förekomma början av Flashback startsida eller någonstans: ''Om man märker idioter eller trolltrådar, så ignorerar man bara dessa''.
Detta är citat ifrån mig själv där jag fick nog av en person som skrev något idiotisk fråga och/eller är en trolltråd. Alla användare tipsade om samma sak om en sådan simpel sak. Varför ens ge personen det som den vill ha. Uppenbarligen avr personen ett troll och avrför ens skriva? Det är så trollen fortsätter.
Om alla slutade ge respons så finns det ingen idé för idioten att skapa onödiga inlägg. Varför skriva i
uppenbarligen trolltrådar?