Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-08, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Är deras burgare så goda som hypen säger?
Nej
Som sibylla
Citera
2024-06-08, 10:22
Medlem
Citat:

De är rätt goda, men priserna är fruktansvärda och matchar definitivt inte burgarens kvalitet. Rekommenderar att testa 1 gång för att se själv.

Ärligt talat så föredrar jag Max eller typ Burger King. Deras burgare smakar inte riktigt lika bra, men när du betalar ca 100 - 150 spänn mindre så är det ingen tvekan att de klassiska snabbmatsställena vinner den här fighten.
Citera
2024-06-08, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heleni
Man har ju förstått att Bastard burgers gärna utger sig för att vara en sån otroligt bra arbetsgivare med förmåner som friskvårdsbidrag, betald föräldraledighet, kollektivavtal osv. De påstår också att de arbetar för jämställdhet. Men jag har hört annat. De verkar tolerera båda sexuella trakasserier och droganvändning. Trots anmälningar om sexuella trakasserier av chef sker ingen åtgärd. De högre cheferna både ligger och försöker ligga med anställda, trots att de har fru och barn. Jag tycker det är att utnyttja sin maktposition. Hörde om en tjej som sa nej, hon fick sparken kort därefter. Dessutom är antalet kvinnor i ledningspositionerna riktigt riktigt få.

Ett relativt nytt stjärnskott med riktigt hög chefspost dömdes för ringa narkotikabrott för mindre än ett år sedan, men får ändå jobba kvar. Han bor i Boden och har tidigare varit nån hög chef på Max. Som jag fattat det var han inte särskilt uppskattad där, det hade man ju velat höra mer om, nån som vet nåt? Vilket fall känns företaget helt sjukt med bara en massa mansgrisar med hybris på ledningsposterna som verkar maktgalna som få.

Är det kopplingar från ledningen till kriminella nätverk och andra kulturella grupper i samhället?
Citera
2024-06-08, 10:25
Medlem
Citat:

Äit där en gång och helt OK.

Fantastiska? Nej. Gör godare burgare själv.

Den var klart godare än McD/BK, men dock överprisad.
Citera
2024-06-08, 10:28
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Trådar sammanfogade.

Mod.
Citera
2024-06-08, 11:01
Medlem
Reidjis avatar
Har ätit på BB 2 gånger.

Visst hamburgarna är sjysta, men väldigt små och för 179:- det kostade då var det inte värt det.
Då är Texas Longhorn ett bättre alternativ.
Citera
2025-07-30, 19:05
Avstängd
Dom blöder duktigt nuu men inte lika mycket som brödernas
Citera
2025-07-30, 21:33
Medlem
Någon som har mejlen till "negern" på företaget så man kan håna honom?
Citera
2025-07-30, 22:09
Medlem
Har prövat äta där två gånger, fruktansvärt rinnigt och kladdigt.. man känner sig äcklig och smutsig efteråt.. precis samma känsla som om ens morsa skulle kommit på en med att smiska apa på pojkrummet…
Citera
2025-11-16, 12:17
Medlem
Jag tycker personligen att Bastard Burgers är riktigt gott. Aldrig blivit besviken på smaken under de cirka 10 ggr jag varit där.

Deras största problem är priset. Det är fan sanslöst dyrt. En av deras speciella burgare, typ månadens går lös på typ 200 spänn (dubbel) och med strips/dricka är du nästan uppe i 300.

Du kan gå ut och äta på ett riktigt bra ställe i Stockholm för mindre. Detta är snabbmat. Jag blir så jävla förbannad att jag måste lugna nerverna med några rejäla glas brännvin och en dubbel grov lös.
Citera
2025-11-18, 05:41
Medlem
Har bara ätit på bastards en gång vad jag kan minnas. Maten var intetsägande och ruskigt dyr.

Angående arbetsvillkoren så skiljer de sig väl inte så värst mycket åt från alla andra företag i dagens Sverige? Vill man ha fast anställning får man starta eget.
Citera
2025-11-20, 00:07
Medlem
Creaturs avatar
Åt på Bastards idag. Är inte så mycket för burgare, men det kan vara gott och praktiskt ibland. Tog en av de minst dyra. Ordentligt översaltat kött. Lökringarna jag tog till var smaklösa. Helhetsintrycket var inte alls bra. Jag hade fått för mig att Bastards körde med en lite högre kvalitet av burgare. Oj vad fel jag hade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in