2021-02-01, 02:19
Medlem
Trollfeeders avatar
Fortsätter här eftersom det börjar vara för länge sen för att höra hemma i matchprat:

Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Att tackla är självfallet ok, det är ju varken charging eller interference, men det är sättet han väljer att tackla på. Det är ju han som har händer och armbåge i den höjden och fullföljer.

NHL Safety Watch skrev så här i ett senare inlägg:

Tar för givet att han får ett straff i efterhand.

Verkar som du inte borde ta saker för givet:

https://twitter.com/renlavoietva/status/1355957368182468610
Citera
2021-02-01, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Fortsätter här eftersom det börjar vara för länge sen för att höra hemma i matchprat:

Verkar som du inte borde ta saker för givet:

https://twitter.com/renlavoietva/status/1355957368182468610

Helt sanslöst.
Citera
2021-02-01, 09:55
Medlem
thesyss avatar
Vilket lyft Janmark fått i Chicago! Idel genomåkningar och spelat till sig en plats i förstakedjan tillsammans med Kane.
Citera
2021-02-01, 11:17
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thesys
Vilket lyft Janmark fått i Chicago! Idel genomåkningar och spelat till sig en plats i förstakedjan tillsammans med Kane.

Janmark var bra i Dallas också, även om han hade lite av ett down year förra säsongen. Han får mer utrymme i Chicago, då syns det hur bra han är.

Och första perioden mellan Sens och Oilers inatt! Oh shit vilket målkalas!
Citera
2021-02-01, 11:29
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Janmark var bra i Dallas också, även om han hade lite av ett down year förra säsongen. Han får mer utrymme i Chicago, då syns det hur bra han är.

Om McDavid och Draisaitl håller poängsnittet så når dom över 100 pinnar trots förkortad säsong Galet.
Citera
2021-02-01, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thesys

Citat:

Kul för Janmark. Han har varit lite under min radar den här säsongen, eftersom jag inte förväntat mig något av Chicago. Sett att han gjort något mål i alla fall. Janmark för mig är en ganska komplett spelare förutom ett riktigt bra skott. Bra på rören, checkar bra, tar ansvar hemåt. Klarar absolut av att spela i en förstakedja men är inte tillräckligt bra för att driva den. Kom ihåg han, Zibanejad och Rakell i VM, det gick fint det.
Citera
2021-02-01, 15:38
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorRuffel
Kul för Janmark. Han har varit lite under min radar den här säsongen, eftersom jag inte förväntat mig något av Chicago. Sett att han gjort något mål i alla fall. Janmark för mig är en ganska komplett spelare förutom ett riktigt bra skott. Bra på rören, checkar bra, tar ansvar hemåt. Klarar absolut av att spela i en förstakedja men är inte tillräckligt bra för att driva den. Kom ihåg han, Zibanejad och Rakell i VM, det gick fint det.

Ja, Janmark är riktigt duktig, åker mycket skridskor, ställer till oreda, duktig. Men som sagt, skottet är väl det som saknas för att han ska vara en given topp-6-spelare i ett satsande lag.
Citera
2021-02-01, 17:32
Avslutad
På tal om Janmark och Hawks, Lankinens 5 senaste matcher: tagit 153 av 160 skott. 0.956.
Citera
2021-02-01, 17:37
Medlem
Draisaitl och McDavid. Wow. Bara wow.
Citera
2021-02-01, 19:57
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
På tal om Janmark och Hawks, Lankinens 5 senaste matcher: tagit 153 av 160 skott. 0.956.

Bra för Hawks att Delia och Subban startade dåligt nog att Kevin skulle få chansen.
Citera
2021-02-01, 20:21
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Jag kan mycket om NHL, men detta har jag totalt missat:
Varför kallas Mikko för Porrkungen? Är det bara du eller är det ett allmänt begrepp?

Det är i.a.f inte helt hemligt,om hans förhållande med Porrskådis.
Citera
2021-02-01, 20:36
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla

Smått fantastiskt facit. Härligt att han äntligen fått chansen och tagit den med bravur!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in