Citat:
Ursprungligen postat av
Trollfeeder
Du som håller på Caps, vem tror du och vem hoppas du på att Seattle tar?
Jag tar mig friheten att svara.
Jag hoppas att Seattle tar Zach Fucale, han lär ju aldrig nå NHL ändå, om ens AHL.
han visade upp stor potential i JVM, men det blev inte så mycket mer efter det.
Därav är det också ganska otroligt att dom plockar just honom.
Jag tycker det är skitsvårt att säga vem jag
hoppas de plockar, som också är realistiskt.
Det flesta ser jag ett värde i att ha kvar.
Däremot hade jag plockat Hathaway, Sheary eller kanske någon av Dillon/Schultz om det ryms under capspace.
Både Hathaway och Sheary är väldigt värdefulla lagspelare som absolut kan vara värda att plocka.
Det beror lite på vilken väg Seattle vill gå, och vad de redan har hunnit plocka på sig. Men någon av de fyra skulle absolut kunna plockas.
Jag hoppas Hathaway och Sheary blir kvar dock, jag gillar dom båda skarpt. Dillon/Schultz gillar jag också, men vi skulle behöva lite mer löneutrymme snart.
Vanecek som du säger, skulle också kunna plockas. En förhållandevis ung målvakt med mycket potential och som redan är bra. Har också ett billigt kontrakt.