Har nog förätit mig på benzo... Käkar dagligen 4 mg Iktorivil, 2 mg Xanor och kanske 100-150 mg Sobril... Har 25 st sobril 25or kvar, men det e svårt att spara på. Tänkte ha dom till nån festival i sommar...bakfyllan kan ju förstöra en hel jävla dag.
Detta har iofs inte me oxazepam o göra men ja fattar värkligen inte hur folk beter sig för att bli bääng på Xanor..? Ja käkade 7 st och rökte 1 men blev inte så bäng för de... Bara att jag gick i slowmotion annars inte ett skit :S
Samma för mina polare också...
Detta har iofs inte me oxazepam o göra men ja fattar värkligen inte hur folk beter sig för att bli bääng på Xanor..? Ja käkade 7 st och rökte 1 men blev inte så bäng för de... Bara att jag gick i slowmotion annars inte ett skit :S
Samma för mina polare också...
Låtet som nån som e ap-flödrad utan att veta om det Så är det för många och det gör drogen/medicinen så oehört farlig för vissa.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!