2006-05-14, 01:53
Medlem
Den är nice , speciellt på nåt sett . tummen upp för sobril
2006-05-14, 13:57
Bannlyst
Har nog förätit mig på benzo... Käkar dagligen 4 mg Iktorivil, 2 mg Xanor och kanske 100-150 mg Sobril... Har 25 st sobril 25or kvar, men det e svårt att spara på. Tänkte ha dom till nån festival i sommar...bakfyllan kan ju förstöra en hel jävla dag.
2006-05-14, 17:16
Medlem
furis avatar
Detta har iofs inte me oxazepam o göra men ja fattar värkligen inte hur folk beter sig för att bli bääng på Xanor..? Ja käkade 7 st och rökte 1 men blev inte så bäng för de... Bara att jag gick i slowmotion annars inte ett skit :S
Samma för mina polare också...
2006-05-14, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av furi
Detta har iofs inte me oxazepam o göra men ja fattar värkligen inte hur folk beter sig för att bli bääng på Xanor..? Ja käkade 7 st och rökte 1 men blev inte så bäng för de... Bara att jag gick i slowmotion annars inte ett skit :S
Samma för mina polare också...

Låtet som nån som e ap-flödrad utan att veta om det Så är det för många och det gör drogen/medicinen så oehört farlig för vissa.
2006-05-15, 17:08
Medlem
furis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjalf
Låtet som nån som e ap-flödrad utan att veta om det Så är det för många och det gör drogen/medicinen så oehört farlig för vissa.

Haha nää tror inte att ja va de... På flunizar blir ja monster värkligen men xanor:thumbsdow
2006-05-16, 02:19
Bannlyst
jag får utländska 50 mg oxazepam, de är mina favoriter faktiskt gällande benso, och jag har provat de flesta.
2006-05-16, 04:04
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pill_man
jag får utländska 50 mg oxazepam, de är mina favoriter faktiskt gällande benso, och jag har provat de flesta.
Jepp, här i Finland finns också 50mg oxazepam... Fast jag får förstås inga såna mängder på recept... Snåla kvacksalvarförståsigpåare! >=(
2006-05-16, 13:19
Medlem
katies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Jepp, här i Finland finns också 50mg oxazepam... Fast jag får förstås inga såna mängder på recept... Snåla kvacksalvarförståsigpåare! >=(

Så du får dina oxazepam på recept? hur många mg får du då?
2006-05-16, 15:11
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katie
Så du får dina oxazepam på recept? hur många mg får du då?
Fick 15mg, men nu får jag 5mg diazepam istället... Funderar dock på att byta tillbaka, för jag tycker nästan oxazepam var bättre...
2006-05-16, 15:22
Bannlyst
Nej, man får inte särskilt skoj på oxazepam, lägst missbrukspotential av dom benzos som skrivs ut i Sverige. Lindrar ångest/oro såklart.
2006-05-16, 15:30
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lavish
Nej, man får inte särskilt skoj på oxazepam, lägst missbrukspotential av dom benzos som skrivs ut i Sverige. Lindrar ångest/oro såklart.
Fast sånt där varierar ju väldigt mycket från person till person... Men visst, majoriteten har väl roligare på Xanor än Sobril...
2006-05-16, 15:36
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lavish

Fast dom flesta som brukar/missbrukar benzo gör inte det för att få skoj. För man får inte "skoj" på någon benzo.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in