2021-01-02, 00:06
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
När jag kollade var det 1.5x ggr pengarna. Nu är det 1.86 ggr

Vart hittar man oddsen för matchen?
Citera
2021-01-02, 00:18
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Kul att Sverige la sig mot USA så att vi fick en bättre TV-tid i kvarten.

Nu blir det 21:30.

Annars hade det varit match 04:30 mot Slovakien.

Man förstår att de inte kämpade järnet i förra matchen, nu får svenska folket en perfekt TV-tid som tack för detta!

Citat:
Ursprungligen postat av stezt
ja det var en jävla tur där med tv-tiden

hade nog inte pallat se en match som börjar kl3 och eftersom skiten visas på 6an så kan man ju inte surfa in på svtplay efteråt och se reprisen

Vi hade inte spelat 4:30 om vi hade fått Slovakien. Heleuropeiska matcher läggs först.
Citera
2021-01-02, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
När jag kollade var det 1.5x ggr pengarna. Nu är det 1.86 ggr
Då har du kollat på vinst inklusive övertid och straffläggning, för vinst ordinarie speltid har aldrig varit nere på 1.5

Men hörrni, vilken match vi har att vänta
Citera
2021-01-02, 00:28
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pol9gif
Då har du kollat på vinst inklusive övertid och straffläggning, för vinst ordinarie speltid har aldrig varit nere på 1.5

Om HBTQ..,jag menar Finland vinner, så kommer ni tro att ni vinner hela mästerskapet!
Citera
2021-01-02, 00:28
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Hur många mer än mig känner en viss lättnad av att gruppspelssviten bröts?

Inte jag i alla fall. Spelarna skiter i den ändå. Sviten är en kul grej som inte spelar någon roll för hur det går i medaljmatcherna, varken positivt eller negativt.

Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Jävlar i helvete va trevliga odds på oss finnar! 3.30! Dit far lunchmockan med alla tillbehör !

Inte spelvärt i mina ögon. Sverige är knapp favorit i en match som kommer vara jämn = stor risk på oavgjort. Jag skulle vilja ha nära 4 för att spela på finsk seger i fulltid. Men jag skulle inte spela det ändå, för jag vill inte hålla på Finland i den matchen.

Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Vet man om Sverige får den tidiga eller sena semifinalen vid vinst?

Med normala resultat i övriga matcher lär vi möta Kanada. Bästa gruppetta, lär spela först då tänker jag pga fördel med längre vila inför finalen? Eller är det Kanada på bästa tid = spela sist?

Citat:
Ursprungligen postat av Schraderbrau
Tror det var nyttigt att förlora dessa matcher och inte ha marginalerna i gruppspelet.

Sedan sjunker förväntningar på Sverige och är rejäla underdogs nu.

Man ska spara på det bästa man har när det väl gäller.
Det brukar alltid vara laget som vinner turneringen, underpresterar i början.

Förresten är det någon här som saknar upplägget tidigare, när det lag som vinner gruppen går direkt till semifinal?
Då fanns det mer att spela för under gruppspelet. Nu är det skitsamma vad man hamnar exakt.

Det spelar fortfarande roll. Förra formatet var lite både och. Vi brukade alltid vinna gruppen, och sen mötte vi ett lag som hade spelat en utslagsmatch, och vi själva hade inte gjort det. Blev många förlorade semifinaler så. Jag tycker det här formatet är bättre.

Citat:
Vart hittar man oddsen för matchen?

Hos spelbolagen såklart.
Citera
2021-01-02, 00:30
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:

Det är iofs det oddset man ska titta på. Övertidsvinst leder också till semifinal.
Citera
2021-01-02, 01:05
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Slött ändå att vi möter Sverige så pass tidigt.. ännu jobbigare att vilopulsen redan ligger på 130

Tycker Regnbågslandlaget blir perfekt kvartsfinalsmöte. Finland fick upp flåset mot Kanada. Dock alldeles för mycket BP p.g.a +4 Kanadensare på isen. Se t.ex den solklara utvisningen på sista målet i tom kasse. Man kan inte göra annat än 110% mot Kanada "overthere" men Domarna kommer att blåsa mot varje motståndare tills "rätt lag" spelar final.

Finland VS "Regnpågarna" blir nog jämnt och tufft,kan sluta hursomhelst då båda har mycket kvar att bevisa.
Citera
2021-01-02, 01:08
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Svenska flaggan mot regnbågsflaggan i morgon. Regnbågsflaggan har inte imponerat, ni kom knappt ur egen zon när ni spelade mot Kanada.

Hade ni haft Ryssland och USA i er grupp hade ni förlorat mot dom också.

Hur menar du Svenska flaggan mot...Menar Sverige är ju känt som HBTQ landet/ Baksugarnas Storrike. Eller som en MENA-provins...
Citera
2021-01-02, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Det är iofs det oddset man ska titta på. Övertidsvinst leder också till semifinal.
Vilken banbrytande kunskap du delar med dig.
Citera
2021-01-02, 01:14
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Så typiskt bögfinskt att skylla varje förlust på domarna.
Citera
2021-01-02, 01:24
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Tycker Regnbågslandlaget blir perfekt kvartsfinalsmöte. Finland fick upp flåset mot Kanada. Dock alldeles för mycket BP p.g.a +4 Kanadensare på isen. Se t.ex den solklara utvisningen på sista målet i tom kasse. Man kan inte göra annat än 110% mot Kanada "overthere" men Domarna kommer att blåsa mot varje motståndare tills "rätt lag" spelar final.

Finland VS "Regnpågarna" blir nog jämnt och tufft,kan sluta hursomhelst då båda har mycket kvar att bevisa.

200€ på Finland iaf
Citera
2021-01-02, 01:27
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend

Larv. Domarna skötte sig bra. Finnarna drog på sig utvisningar, helt enkelt. Så kan det gå när man försöker spela tuff.

Citat:
Vilken banbrytande kunskap du delar med dig.

Tydligen behövs det.

Citat:
200€ på Finland iaf

Vi får se om man får gratta, eller hånskratta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in