Självklart är det på grund av moderatorerna. Det är ju bara att kolla på valfri längre tråd så ser man avstängda medlemmar till höger och vänster.
Förresten kan man undra hur någon vill bli moderator överhuvudtaget, dvs jobba gratis? Jag tror att man lider av mindervärdeskomplex och accepterar att jobba gratis då man plötsligt får "makt" om än på ett sketet forum. Det är ju också därför som idiotiska varningar och avstängningar delas ut till höger och vänster, moderatorn vill känna sig viktig och att han/hon har makt.
Admin ser mellan fingrarna eftersom dessa losers jobbar gratis. Och för all del, skulle jag driva en firma med gratis arbetskraft så skulle jag ha överseende med personalens fel och brister på ett annat sätt än om jag hade pröjsat de...
Ett forum som skryter om yttrandefrihet ska inte modereras överhuvudtaget. Det är den enda sanna yttrandefriheten, inte att det sitter en loser som jobbar gratis och ska avgöra vad som är "offtopic" eller inte.
Dock är inte Flashback ensamma om det, det är precis samma skit överallt. Ta till exempel Samnytt när de skrev om den blonda tjejen som blev nerslagen av en blatte.
I början på kommentatorsfältet så stod detta meddelande...
"Alla kommentarer som säger att tjejen har sig själv att skylla på grund av hur hon röstade tas bort omedelbart"
Alltså vad är det för jävla trams?

Det sitter alltså en moderator och ska avgöra vad folk får tycka och inte tycka, hur jävla patetiskt är inte det? Vill folk tycka att tjejen har sig själv att skylla så ska de få tycka det och skriva det och inte bli censurerade...