Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2020-12-15, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Det finns ju ett fängelse som heter Beatebergsanstalten som ligger mellan Trångsund och Skogås, närmast att åka till Trångsund om man ska dit.

Han kanske skulle hälsa på någon där och passade på att förnedringspissråna på lite kids?
Eller förnedringspissrånade kidsen när han gick tillbaka till pendeltåget, det lilla centrumet ligger ju precis brevid pendeltågsstationen.

Kika in kartorna så ser du hur det ligger till.

Med tanke på var det skedde tvivlar jag på att han var påväg till Beatebergsanstalten, då borde brottet skett nånstans vid Gamla Nynäsvägen.

För den som vill veta var i Trångsund det skedde:

https://www.google.se/maps/@59.22617...7i13312!8i6656
Senast redigerad av RA_86 2020-12-15 kl. 23:45.
Citera
2020-12-16, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Det finns ju ett fängelse som heter Beatebergsanstalten som ligger mellan Trångsund och Skogås, närmast att åka till Trångsund om man ska dit.

Han kanske skulle hälsa på någon där och passade på att förnedringspissråna på lite kids?
Eller förnedringspissrånade kidsen när han gick tillbaka till pendeltåget, det lilla centrumet ligger ju precis brevid pendeltågsstationen.

Kika in kartorna så ser du hur det ligger till.

Jag vet hur det ligger till för jag bor i området :-)
Har svårt att tro att anstalten godkänner en 17-åring som besökare som dessutom själv inte verkar ha rent mjöl i påsen... Vi har dock en del bekymmer med narkotikaförsäljning
Citera
2020-12-16, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RA_86
Med tanke på var det skedde tvivlar jag på att han var påväg till Beatebergsanstalten, då borde brottet skett nånstans vid Gamla Nynäsvägen.

För den som vill veta var i Trångsund det skedde:

https://www.google.se/maps/@59.22617...7i13312!8i6656

Det är i riktning mot Mossen, Skogås och Sjöängen... Trångsundsvägen...
Citera
2020-12-16, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najlifer
Det är i riktning mot Mossen, Skogås och Sjöängen... Trångsundsvägen...

Precis och skall man då gå därifrån till Beateberg om man inte vänder om mot "Trånkan" igen så blir det att gå på motionsslingan vid mossen tunneln upp mot Loftvägen sedan vidare mot anstalten. Så låter inte som ha var på väg dit men kan ju ha fel. Vet man var han hade sin HVB plats? har inte läst alla inlägg.
Citera
2020-12-16, 06:50
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najlifer
Jag vet hur det ligger till för jag bor i området :-)
Har svårt att tro att anstalten godkänner en 17-åring som besökare som dessutom själv inte verkar ha rent mjöl i påsen... Vi har dock en del bekymmer med narkotikaförsäljning

Då är det inte det skälet han var där i.
Udda ställe att dyka upp på för en Värmlandsgangster och sedan råna och pissa på 12 åringar. WTF liksom?
Då gissar jag på att han var drogad och hamnade där så som knarkare kan hamna lite var som helst när de är påtända.
Citera
2020-12-16, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RA_86
Precis och skall man då gå därifrån till Beateberg om man inte vänder om mot "Trånkan" igen så blir det att gå på motionsslingan vid mossen tunneln upp mot Loftvägen sedan vidare mot anstalten. Så låter inte som ha var på väg dit men kan ju ha fel. Vet man var han hade sin HVB plats? har inte läst alla inlägg.

känns inte så troligt... har inte sett något om vart hvb ska vara...
Citera
2021-01-21, 17:32
Medlem
OpieWinstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Det är ju svenskar vi pratar om. Världens fegaste, mesigaste och mest undergivna folk.

Du har väldigt fel där, jag skulle säga att flera av världens mest hårdhudade män finns här. Sen att det finns fega människor ibland oss, det är en helt annan sak.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in