2023-08-19, 10:07
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Ryssland betackar sig nog för Bergmark men visst vore det logiskt att vissa flyttade dit. Har man utbildning är man välkommen till länder som Ryssland och Ungern.

Har man utbildning är man väl i princip välkommen var som helst. Håkans enda någorlunda verifierade utbildning är värnplikt.
Citera
2023-08-19, 10:13
Medlem
Blev glad när han vid ett tillfälle läste upp en text jag skrivit. Jag bor i ett område där jag ser sossarnas import dagligen och konsekvenser av detta.
Citera
2023-08-19, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Har man utbildning är man väl i princip välkommen var som helst. Håkans enda någorlunda verifierade utbildning är värnplikt.
Extra välkommen i länder där många inhemska väljer att jobba utomlands…
Citera
2023-08-19, 19:15
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broddbokid
Blev glad när han vid ett tillfälle läste upp en text jag skrivit. Jag bor i ett område där jag ser sossarnas import dagligen och konsekvenser av detta.

Vad fint, har du också swishat honom som tack för att han stal din text?
Citera
2023-08-19, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall

HB har ju sin Kustskeppar examen
Som han skryter med som bevis på allt.
Är 40 timmars kvällskurs e helger
På typ ABF.
Min morsa har det åxso.😁
Citera
2023-08-20, 01:10
Medlem
prominentens avatar
Kustskepparexamen är ett flerstavigt ord och ska inte särskrivas.
Jag rekommenderar dig att avsluta din CV hos "Livets hårda skola" och börja från år 1.

QUOTE=Ritva2|85462419]HB har ju sin Kustskeppar examen
På typ ABF.
Min morsa har det åxso.😁[/quote]
Citera
2023-08-20, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Kustskepparexamen är ett flerstavigt ord och ska inte särskrivas.
Jag rekommenderar dig att avsluta din CV hos "Livets hårda skola" och börja från år 1.

QUOTE=Ritva2|85462419]HB har ju sin Kustskeppar examen
På typ ABF.
Min morsa har det åxso.😁
[/quote]

Haar du inget bättre föt dig än att leka språkpolis?
Vad säger du om att din idol HB raggar transor?
Citera
2023-08-24, 20:15
Medlem
Nu har Fyllskallen Vingmutter Fläskhaka verkligen gått in på hårda droger, eller lyser klarare än någonsin med sina kunskaper....

När blev medelhavet placerad utanför Nova Scotia?
Jävla pappskalle och swishhora
Fyllesvin 😃😃😃
Citera
2023-08-24, 21:12
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belger12
Nu har Fyllskallen Vingmutter Fläskhaka verkligen gått in på hårda droger, eller lyser klarare än någonsin med sina kunskaper....

När blev medelhavet placerad utanför Nova Scotia?
Jävla pappskalle och swishhora
Fyllesvin 😃😃😃

Swishhora är han väl ändå inte?
Citera
2023-08-24, 22:30
Medlem
Deras spekulationer i inslaget "Extrainsatt program om SVT och fabricerade fakta" är verkligen extremt underhållande. De missuppfattar jordgloben helt och hållet och tror att kontinenter är hav och vice versa.

-"titta här pekar de ut Östersjön vid Nova Scotia"
trots att hela inslaget är väldigt korrekt i sin geografi och pilar till Florida, Medelhavet, Östersjön osv

Ibland är det riktigt underhållande att titta på jubelidioterna
Citera
2023-08-25, 12:03
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av czar
Deras spekulationer i inslaget "Extrainsatt program om SVT och fabricerade fakta" är verkligen extremt underhållande. De missuppfattar jordgloben helt och hållet och tror att kontinenter är hav och vice versa.

-"titta här pekar de ut Östersjön vid Nova Scotia"
trots att hela inslaget är väldigt korrekt i sin geografi och pilar till Florida, Medelhavet, Östersjön osv

Ibland är det riktigt underhållande att titta på jubelidioterna
Just det att ingen av dessa giganter inser sitt misstag och ännu inte gjort det visar på vilka svaga intellekt de har. Sitter där stöddiga och raljerar ha ha så pinsamt.
Citera
2023-08-25, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Just det att ingen av dessa giganter inser sitt misstag och ännu inte gjort det visar på vilka svaga intellekt de har. Sitter där stöddiga och raljerar ha ha så pinsamt.

Ja, och det är absolut inte första gången som Håkan är ute och cyklar när det gäller klimat och geografi, han har ju ett antal gånger påstått att atmosfären består till 90% av vattenånga och vid minst ett tillfälle att Ukraina är 40ggr större än Sverige
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in