2023-02-16, 17:07
Medlem
Leo293s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Alla svar finns tråden!
HB pissar på alla riktiga Veteraner i FM.
Som varit ute skarpt dem som dött o sårats.
Det känner idioten inte ens till!.

Han pissar på dem civila som satt i en glasfiberbåt
Och mäte radio aktivitet vid U137.

Han pissar på alla offer och anhöriga vid Estonia.

Han kan sitta o dra fylle historier för sina polare.
Men gå ut och försöka ändra historien då blir man granskad.

Ritva är mycket av det mormorskofta bäraren "kallas det även för män"
Vill vara.

Tagga ner fröken, varför så känslomässig?? Har du träffat mästaren I.R.L. så att säga? Jag har pratat med denna frihetskämpe vid Odenplan ett par gånger för kännedom, han är talets gåva, kan mycket och är faktiskt medlem i Mensa med en IQ över 160....
Var inte så KÄNSLOMÄSSIG, svårt att förstå varför du är det?

Sen om du tror på allt HB säger.
Så har jag en bra Skoda 87 års model på 87000 mil för bara 234 000.
Special pris för dig!

Ditt jävla troll!

Varför så KÄNSLOMÄSSIG? Har du träffat mästaren I.R.L.? Jag har gjort det ett par gånger när frihetskämpen Bergmark besökt Odenplan, han har onekligen talets gåva, det brukar följa med en extremt hög IQ, han är ju medlem i Mensa som alla vet....
Troll kan du vara själv....Tagga ner, har du ens träffat dr Bergmark?
Citera
2023-02-16, 17:09
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leo293
Varför så KÄNSLOMÄSSIG? Har du träffat mästaren I.R.L.? Jag har gjort det ett par gånger när frihetskämpen Bergmark besökt Odenplan, han har onekligen talets gåva, det brukar följa med en extremt hög IQ, han är ju medlem i Mensa som alla vet....

Kan du eller HB bevisa att han är med i Mensa?
Citera
2023-02-16, 17:28
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:

Doktor Bergmark Skriver ut recept till sig själv på billiga sjuprocentiga öl som smärtlindring!
Citera
2023-02-16, 20:48
Medlem
Leo293s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Doktor Bergmark Skriver ut recept till sig själv på billiga sjuprocentiga öl som smärtlindring!
Traffade Hakan i USA,NY, han bodde där i flera år, på en konsert med Elvis Presley, jag, HAKAN BERGMARK och Elvis Preslety, finns dokumenterat på fotos.
Vilken kille, ett minne för livet!!
Citera
2023-02-16, 21:46
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Traffade Hakan i USA,NY, han bodde där i flera år, på en konsert med Elvis Presley, jag, HAKAN BERGMARK och Elvis Preslety, finns dokumenterat på fotos.
Vilken kille, ett minne för livet!!

Så kanske det var, men då var då och idag är idag. Denna gigant Håkan har ljugit och åter ljugit om så mycket! Gubben med tantkoftan sitter i en avkrok av Sverige med ett löjligt grönt lakan i bakgrunden, förmodligen för att gubbjäveln sett någon annan gjort så och svamlar. Skänk dina pengar till rattfyllot bara. Tänk att vara 63 år och inte ha någonting mer än en sunkig plastbåt. En patetisk mytoman som roar mig och många andra!
Citera
2023-02-16, 21:52
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Så kanske det var, men då var då och idag är idag. Denna gigant Håkan har ljugit och åter ljugit om så mycket! Gubben med tantkoftan sitter i en avkrok av Sverige med ett löjligt grönt lakan i bakgrunden, förmodligen för att gubbjäveln sett någon annan gjort så och svamlar. Skänk dina pengar till rattfyllot bara. Tänk att vara 63 år och inte ha någonting mer än en sunkig plastbåt. En patetisk mytoman som roar mig och många andra!

Elvis Presley uppträdde aldrig senare än 1972 i NY vid en tidpunkt, då Håkan ännu inte fyllt 12.

Kanske inte bara Håkan Bergmark som är en inpiskad lögnhals - 😏
Citera
2023-02-16, 22:02
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Elvis Presley uppträdde aldrig senare än 1972 i NY vid en tidpunkt, då Håkan ännu inte fyllt 12.

Leo trollar lite... Väntar fortfarande på hens åsikt om att Håkan kör rattfull...
Citera
2023-02-16, 22:03
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:

Så klart!
Citera
2023-02-16, 22:06
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Leo trollar lite... Väntar fortfarande på hens åsikt om att Håkan kör rattfull...

Det är ett riktigt litet bustroll, och som ett typiskt sådant besvarar han (förmodligen) helst inga frågor men ställer desto fler själv.
Citera
2023-02-16, 22:33
Medlem
Telepatisks avatar
Jag hade missat den här personen helt och hållet!

Har försökt söka lite om honom. Jag har förstått att han är en alkoholist (vilket även syns), att han sprider konspirationsteorier, att han är en mytoman samt att han påstår sig ha dykt vid Estonia.

Någon som har något roligt att berätta om honom? Något mer han ljugit om?
Citera
2023-02-16, 23:22
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:

Korrigerar mig själv. Håkan är född 1959 och var vid sitt bevistande av konserten med Elvis i NY visst 12 men ännu inte 13 år fyllda.
Citera
2023-02-17, 00:59
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag hade missat den här personen helt och hållet!

Har försökt söka lite om honom. Jag har förstått att han är en alkoholist (vilket även syns), att han sprider konspirationsteorier, att han är en mytoman samt att han påstår sig ha dykt vid Estonia.

Någon som har något roligt att berätta om honom? Något mer han ljugit om?

Kan bara citera en kommentar på ett HB-klipp som jag laddade upp på tuben för 1 år sedan. Där har du en liten överblick.

Citat:
WakeUp 1 year ago
Håkan Bergmark. Mannen med många strängar på sin lyra.

För er som inte känner till honom. Ett litet axplock Frihetschämpens händelserika liv. Detta är vad han har pratat om i videos. Vilken man.

* Röjdykare
* officer
* sjökapten
* pilot
* Sveriges främsta expert på gaser
* drivit någon typ av videoföretag i USA med utrustning för 20 miljoner.
* utbildad civilekonom
* studerat juridik
* arbetat i svensk underrättelsetjänst
* slagit ihjäl personer
* har 5grams guldtackor som väger 50gram
* har betalat över 70 miljoner i skatt.
* känner Bert Karlsson sedan länge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto