2022-02-18, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Han raderar hela kanalen nu. Synd för det fanns mycket där som man skrattade åt till man nästan pissade på sig... Men vi har ju honom på Swebbtube och Rumble. Där kan han ta ut svängarna mer 😂

https://swebbtube.se/w/mh79mkYNQLgW7WFDnGNs9N
Var så säker, han är tillbaka på tuben innan oset från hans fjärt lämnat pojkrummet han vistas i 😎
Citera
2022-02-18, 22:30
Medlem
Ovralls avatar
Jag skulle sakna honom på youtube, är han avstängd eller har han verkligen frivilligt plockat ner kanalen?

Åh andra sidan skönare att följa honom vidare på Rumble och swebben där jag vet att åtminstone hälften av hans 100-200 visningar är av människor som ser honom som den tölp han är.
Citera
2022-02-18, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Jag skulle sakna honom på youtube, är han avstängd eller har han verkligen frivilligt plockat ner kanalen?

Åh andra sidan skönare att följa honom vidare på Rumble och swebben där jag vet att åtminstone hälften av hans 100-200 visningar är av människor som ser honom som den tölp han är.
Han kommer att vara lika saknad som GONORRÉ efter en Thailands resa 😎
Citera
2022-02-18, 23:10
Bannlyst
Håkan är en av de vettigaste rösterna på youtube
Citera
2022-02-18, 23:31
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Ny video på SwebbTube, "Vissa injecerade kan lida av AIDS"

https://swebbtube.se/w/hx7ECfC3UogMxGsd5VLS6T

Nu menar han alltså att många injicerats med "AIDS", inte vaccin
Citera
2022-02-18, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smalltownguy
Var så säker, han är tillbaka på tuben innan oset från hans fjärt lämnat pojkrummet han vistas i 😎

Då måste han göra en ny kanal. Men visst kan det bli så. Börja om från noll 😂
Citera
2022-02-18, 23:57
Medlem
Ovralls avatar
Han är rejält dragen i annonseringen på Rumble. Tror att han till slut blivit avstängd för gott, och låtsas "radera" själv. Annars kommer han att ångra sig bittert imorgon med tanke på de investeringar han gjort...
Citera
2022-02-19, 00:00
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SatanSuger
Håkan är en av de vettigaste rösterna på youtube

Grattis till att du hittat din Messias, över till Rumble och swebbtube och kolla. Swisha på när du har slantar över och bygg på Håkans missbruk. Om han din sanningssägare fortfarande är nog hoppet ute för dig ändå.
Citera
2022-02-19, 00:04
Medlem
Ovralls avatar
"håller på radera", som om det vore processen att avsluta ett avtal, lite som när han "inväntade samtal från staterna"
Citera
2022-02-19, 01:48
Medlem
Håkan har befunnit sig i en nedåtgående spiral i flera år. I klassiskt missbrukarmanér har han försökt dämpa ångesten med förnekelse, alkohol och skuldförskjutning. Hans senaste avstängning från jutub ledde förmodligen till att swish-pengarna inte räckte till veckans pizzeriabesök, och istället för att rannsaka sina livsval måste det såklart vara jutubs fel. Bara han raderar sin kanal där så kommer allting lösa sig... Trots att varken rumble eller swebbtube når ut till fler än den allra innersta kretsen.

Jag tror att vi just såg Håkan skriva under sin egen dödsdom. Hans redan minst sagt ansträngda ekonomi kommer kollapsa, och han kommer bara ta fler självskadande beslut. Kolla hur hans ansikte ser ut idag, hur kommer det se ut efter nästa vinter när han inte har råd att bo kvar i "pojkrummet" utan måste spendera frostnätter i kolonistugan? Inom tre år är Håkan död, oavsett om det beror på en invärtes blödning, självmord eller att han har frusit ihjäl.

Det sorgligaste är att jag inte ens kan tycka synd om honom. Han har haft så många chanser att göra något åt sin livssituation, men han har aktivt valt att bara gräva ner sig djupare. Det enda jag hoppas på är att han inte tar allt för mycket skattepengar i anspråk under de sista åren.
Citera
2022-02-19, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SatanSuger
Jag är fattigare än en kyrkråtta på pengar, än mer rik på Guds kärlek och nåd i Jesus Namn

Att ni spenderar er tid här i tråden och sprider dynga är bara bevis på att han har vettiga saker att säga

Ni som gnäller är med stor sannolikhet 95%+ provaxxers och böjer er inför wef agendan med nwo också.
Frågan är vem som sprider dynga, swishhoran är mest ett fredagsnöje, ungefär som en Åsa-Nisse film
Dessutom är jag ovaccinersd
Lycka till med dina samtal med han däruppe
Citera
2022-02-19, 02:45
Medlem
Han raderar sin kanal. OMG
Men klippet med brakskiten finns KVAR 😄
Gissar att han är stolt över den, troligen det enda sanna han gjort på tuben under sina år där, ca
1 000 000 tittare har sett detta
Jesus vad avis jag är 😎
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in