2021-12-11, 13:00
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Alla HB/CB-fans är fan i mig alla svagbegåvade. För att man är emot mytomanen HB så är man per automatik ett vänstertroll och i detta fall ett LO-troll
Jag hatar LO och är väldigt höger politiskt men jag kan inte med HB/CB med sina lögner eller löjeväckande konspirationsteorier. För att inte tala om deras fånerier att låtsas vara några mediapersoner som läser innantill från den slaskmedia de föraktar. Jag föraktar även MSM i många stycken och deras fientlighet mot Sverige och deras vänstervridning, men jag skulle aldrig hora ut mig och tigga pengar för att sitta på JooToob och läsa innantill för knäppgökar som dig.
Hela tråden är full av korkade sossar, att ni orkar engagera i HB visar väl bara på vem som är svagbegåvad. Det lustiga är att HB pissar er i ansiktet med sin gamla fylleurin. Hans trafik hålls uppe och sossetrollen gapar vidare dag ut och dag in samtidigt rullar swishen in till HB.

Lyteskomiken flödar
Citera
2021-12-11, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Vem lurar vem, vill tittarna inte swisha så låter de bli, men för LO-troll som vill att allt skall vara tvingade så är väl frihet ett begrepp som är omöjligt att förstå.

HB drar ned byxorna på trollen dag ut och dag in och vackert så.

Du får tycka och tro vad du vill kan inte bry mig nå mindre. Håkan blockar de som kommer med bevis mot hans påhitt så dra ner brallorna på trollen är vad du tror.
Citera
2021-12-11, 13:52
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.andersson85
Du får tycka och tro vad du vill kan inte bry mig nå mindre. Håkan blockar de som kommer med bevis mot hans påhitt så dra ner brallorna på trollen är vad du tror.
Varför sitter du här eller på hans kanal om du tycker att han är så usel och ljuger om allt? Märkligt ändå eller är det något annat som driver din kritik av HB?
Citera
2021-12-11, 15:21
Medlem
Har det skurit sig lite mellan gubbarna tänkte på sha70, swexit, håkan och de andra wannabe youtubers.
Rönne har inte håkan nämnt på ett tag, tror ja.
Håkan kommentera nån av Tim sweden eller tin vad de nu heter att de har fel angående röstning i valet.
Tim sweden påpekade i en kommentar att håkan har fel angående covidpass och lokaltrafiken.
Citera
2021-12-11, 15:27
Medlem
Vad försupen denna 62 årige mytoman börjar bli, är det spriten i kaffemuggen som börjat visa sina rätta drag, tänk ändå att sitta helt ensam dag ut och dag in och läsa upp andras nyheter typ och ljuga ihop historier 7ggr om dagen, måste väl tära hårt på Håkan Bergmarks hjärna och han gör det helt gratis, vem i hela friden skulle vilja och orka det, inte ens mot betalning skulle en vanlig frisk person gör det. En magkänsla, tror att år 2022 kommer bli ett ordentligt bakslag för HB på alla fronter, som en blixt från klar himmel, så blir allt svart i rutan, puts väck.
Senast redigerad av SKIL 2021-12-11 kl. 15:30.
Citera
2021-12-11, 15:29
Medlem
Inte heller nämns Lennart Matikainen längre från håkan och blir det inget julbord med håkan spelandes på gitarr så Donell kan sjunga med och tobbe Larsson tittar på med avstånd (ser nu dock på education4future att han kommit ut ur garderoben)
Citera
2021-12-11, 15:35
Medlem
https://youtu.be/rbBdr2Jewwk

Bland de få kommentarerna finner vi

"Håkan Bergmark TV • för 1 dag sedan Min önskan, de som vill men inte kan aktivera sig, -Ös pengar på oss som kämpar"
Citera
2021-12-11, 15:42
Medlem
Citat:
Fascinerande att bland kommentarerna kallar de personer som tagit vaccin som okunniga, dumma och sig själv upplysta. Medans de köper allt håkan hittar på.
Hahahaa!!
Som tiden kommer utvisa så var de totalvaxxade del i en totalt lättmanipulerad
BEFOLKNINGSBOSKAP, alltid lika beredd att lyda direktiv som kablas ut via sv. Stasimedier.
Såsom Pravda från doktor Te gnell!!

Sicken såpopera alltså, med EXPO AFA LO samt MODDE trash, som h24/7 bevakar den gode Håkans göranden på tuben!!
Citera
2021-12-11, 15:54
Medlem
Citat:
Har det skurit sig lite mellan gubbarna tänkte på sha70, swexit, håkan och de andra wannabe youtubers.
Rönne har inte håkan nämnt på ett tag, tror ja.
Håkan kommentera nån av Tim sweden eller tin vad de nu heter att de har fel angående röstning i valet.
Tim sweden påpekade i en kommentar att håkan har fel angående covidpass och lokaltrafiken.
Var heelt lugna. Håkan är full ständigt sams...med alla de övriga DISSIDENTER som han språkat med innan.
Och alla är dom helt inställda på att fortsätta bombardera den sv. VALBOSKAPEN...med roliga sanningar om saker som boskapen helst vill glömma.
Särskilt om C anelbullen från kina - och alla härligt obetänkta nålstick som rullats ut.
Chew it!!
Citera
2021-12-11, 16:02
Medlem
Citat:
https://youtu.be/rbBdr2Jewwk

Bland de få kommentarerna finner vi

"Håkan Bergmark TV • för 1 dag sedan Min önskan, de som vill men inte kan aktivera sig, -Ös pengar på oss som kämpar"

Ser att någon kommenterat och gett oraklet beröm för sitt fina deltagande i att samla in pengar till denna organisation.
Han verkar efterskänka alla swishdonationer till dom.
Fast dom behövs för att hålla kanalen reklamfri🤔som är reklamfri vare sig hb vill eller inte.
Inte lätt att få ihop Detta.
Men vi får väl lita på hb's goda omdömme.
Citera
2021-12-11, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Var heelt lugna. Håkan är full ständigt sams...med alla de övriga DISSIDENTER som han språkat med innan.
Och alla är dom helt inställda på att fortsätta bombardera den sv. VALBOSKAPEN...med roliga sanningar om saker som boskapen helst vill glömma.
Särskilt om C anelbullen från kina - och alla härligt obetänkta nålstick som rullats ut.
Chew it!!

Tyckte man kunde höra på Christer att han var lite irriterad över hb's översittarfasoner att berätta hur Christer skulle göra med reklamen på sin sida.
Det kommer garanterat skita sig mellan många av dessa frihetschämpar i framtiden.
"Vissa" tror nog att antalet prenumeranter dom har på sin kanal höjer dom lite extra högt till skyarna,alltså lite bättre än de med tex bara halva skaran av lärjungar
Ohållbart att de alla ska tycka lika om allting,har nog aldrig ens hört någon ha en avvikande åsikt om något sinsemellan.
En hoper jasägare hela bunten.
Senast redigerad av Kho71 2021-12-11 kl. 16:21.
Citera
2021-12-11, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Tyckte man kunde höra på Christer att han var lite irriterad över hb's översittarfasoner att berätta hur Christer skulle göra med reklamen på sin sida.
Det kommer garanterat skita sig mellan många av dessa frihetschämpar i framtiden.
"Vissa" tror nog att antalet prenumeranter dom har på sin kanal höjer dom lite extra högt till skyarna,alltså lite bättre än de med tex bara halva skaran av lärjungar
Ohållbart att de alla ska tycka lika om allting,har nog aldrig ens hört någon ha en avvikande åsikt om något sinsemellan.
En hoper jasägare hela bunten.
JA. dom bland sanningssägarna ni har i fokus är totalt sams.
VARFÖR skulle dessa herrar syssla med sv. Konsensus dravel - dom kör sina EGNA RACE?

Snart är det en ny vecka - och nya swishningar rullar in till dessa YOUTUBE HJÄLTAR!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in