2021-11-02, 08:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Det som är topic i denna tråden är att HB påstår saker om sig själv som han sedan inte kan bevisa. Mytoman eller svindlare kan vara passande ord.

Nej. Så är det inte.

Brott begås i lönndom. Därför är brott svåra att bevisa. Att brott är svåra att bevisa gör inte den som anklagar någon för att ha begått brott till att vara mytoman. Det kan vara så men i den svenska vänsterns fall så påstås flera konstiga saker och då ska ifrågasättas.

Barn och fyllon är ju förresten de ärligaste som finns, heter det ju.
Citera
2021-11-02, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Nej. Så är det inte.

Brott begås i lönndom. Därför är brott svåra att bevisa. Att brott är svåra att bevisa gör inte den som anklagar någon för att ha begått brott till att vara mytoman. Det kan vara så men i den svenska vänsterns fall så påstås flera konstiga saker och då ska ifrågasättas.

Så du menar att håkan inte kan bevisa sina påståenden pga att det är svårt att bevisa om en brottsling utfört ett brott?
Håkan säger sig ha bevis för sitt dyk vid estonia men visar det inte, frågar man efter beviset är man "vänstertroll" och blockad.
Du får tänka några varv till...
Citera
2021-11-02, 10:22
Bannlyst
Håkan får säga vad han vill. Yttrandefrihet, ni vet.
Citera
2021-11-02, 10:32
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Nej. Så är det inte.

Barn o fyllon… ingen regel utan undantag…
Citera
2021-11-02, 12:10
Medlem
Citat:

Ja det finns yttrandefrihet och man får ifrågasätta yttranden.
Är inte någon stat som kidnappat håkan för att få han att tysta. Förvisso hade han en video där han satt med strålingsmätare och trodde säpo hade span på han.. 🙄
Citera
2021-11-02, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.andersson85
Ja det finns yttrandefrihet och man får ifrågasätta yttranden.
Är inte någon stat som kidnappat håkan för att få han att tysta. Förvisso hade han en video där han satt med strålingsmätare och trodde säpo hade span på han.. 🙄

Allt går under yttrandefrihet för den där. Gravskändning och bedrägerier är yttrandefrihet.
Citera
2021-11-02, 14:05
Medlem
Citat:
Håkan Bergmark angriper vänstern med rätta och det är enligt vänstern "off topic". Det enda enligt ert pack som är "topic" är om HB är full eller inte. Sida upp och sida ned.

Det gör det här till en skittråd.

Men ge dig. Jag står med all säkerhet till höger om dig.

Självklart är det "on topic" att Håkan är full, då han är så full att han knappt kan prata eller hålla ögonen öppna och gör bort sig nästan varenda kväll i sina videos på grund utav detta. Hade Håkan inte supit framför kameran hade den här tråden varit typ 20 sidor. Det är också på fyllan hans mytomanhistorier och andra utspel är som värst.

Håkans kritik mot invandringen och vänsterpolitik överlag är inte problemet, men bara för att Bergmark högläser från Fria Tider dyngrak varenda kväll förtjänar han inte att hyllas. Han drar ett löjes skimmer över hela den nationella rörelsen. Det är såna inkompetenta clowner som Bergmark som håller tillbaks den nationella högern.

Vad den nationella högern behöver är kompetenta människor, och inte ett fyllo som bevisligen är mytoman och foliehatt.

Du vill alltså att Håkan, som är fullt jämförbar med Lennart Bladh och Magmys-Micke, ska vara en representant för nationella?

Jag känner ett flertal, inklusive mig själv, som avstår från att rösta på AfS, inte för deras politiska åsikter, utan för att de öppet associerar sig med clowner som Håkan. Det sänker hela förtroendet.

Citat:

Självklart får han det, och det finns några i tråden som inte anser detta, men det är inget jag står bakom. Att hålla på och anmäla hans videos för att få honom censurerad är patetiskt.

Det betyder dock inte att jag måste hylla Håkan och anse att han gör ett bra jobb, jag har min yttrandefrihet att peka ut vilken mytoman, alkoholist och pajas han är och skratta åt freakshowen som Håkan är.

Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Allt går under yttrandefrihet för den där. Gravskändning och bedrägerier är yttrandefrihet.

Han har aldrig dykt vid Estonia så han har inte skändat någon grav. Du fortsätter att ge sekten vatten på sin kvarn ser jag.
Citera
2021-11-02, 15:18
Medlem
Gravskändaren

Eftersom en viss användare inte förstår varför jag och en del andra kallar Mytomanen för Gravskändare så blir jag tvungen att förklara det. Det ska inte tas Bokstavligt utan med det menar att då han rotar i det så fort han får chansen och ljuger om att han dykt där så skändar han de som dog och deras anhöriga. Jag tror att 99% av ni som läser detta har normal intelligens för att förstå det. Det är i alla fall bara en, speciell idiot, som opponerar mot det hela tiden. En som jag inte svarar mer . Men inte en viss idiot som jag inte svarar igen.

LÄS...
Citera
2021-11-02, 15:35
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Gravskändaren

Eftersom en viss användare inte förstår varför jag och en del andra kallar Mytomanen för Gravskändare så blir jag tvungen att förklara det. Det ska inte tas Bokstavligt utan med det menar att då han rotar i det så fort han får chansen och ljuger om att han dykt där så skändar han de som dog och deras anhöriga. Jag tror att 99% av ni som läser detta har normal intelligens för att förstå det. Det är i alla fall bara en, speciell idiot, som opponerar mot det hela tiden. En som jag inte svarar mer . Men inte en viss idiot som jag inte svarar igen.

LÄS...

Ibland måste man vara övertydlig, själv ser jag ingen anledning att utveckla för att alla ska förstå. Det känns inte superviktigt här, bättre att låta det passera. För att dra en parallell till Håkan är det just det som är problemet: misstolkningar och allmän misstro mot allt och alla gör att Håkans och hans gelikar aldrig kommer att kunna samla någon bredare publik, än mindre ta makten vilket han drömmer om. Kolla bara på hans galla över nya dagbladets granskning Tors sekt, detta från en betecknat nationalistisk tidning.
Citera
2021-11-02, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Det betyder dock inte att jag måste hylla Håkan och anse att han gör ett bra jobb, jag har min yttrandefrihet att peka ut vilken mytoman, alkoholist och pajas han är och skratta åt freakshowen som Håkan är..

Absolut. Du har rätt att sida upp och sida ned påpeka att du tycker Håkan Bergmark är packad men hur kul är denna tråd om det är den enda skit man bjuds på. Du kanske ska ta ditt ansvar och vårda tråden.
Citera
2021-11-02, 17:47
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Absolut. Du har rätt att sida upp och sida ned påpeka att du tycker Håkan Bergmark är packad men hur kul är denna tråd om det är den enda skit man bjuds på. Du kanske ska ta ditt ansvar och vårda tråden.

Håkan Bergmark är en mytoman och en stor bluff. Det tycker många här. Du får givetvis tycka annorlunda, men tro inte att dina påpekanden kommer få oss att ändra uppfattning. Just nu är det roliga att HB fyllesänder, sitter i sitt hyrda pojkrum och vill tro att han är den rätte att förändra världen positivt! Han är en clown och just en sådan som vänstern vill att alla högerförespråkare ska vara. Fåntratten Christer, Dr Öystein och Fritioff Persson är som en ambulerande Cirkus! Jag som är väldigt höger har all rätt att påpeka detta.
Citera
2021-11-02, 17:47
Avslutad
Citat:

Vårda en tråd om ett fyllo som skämmer ut sig själv och allt han förknippas med, varför det? Vem tjänar på att fyllot Bergmark sitter och skämmer ut sig på sociala media? Tror du att den Sverigevänliga rörelsen tjänar på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in