Citat:
Ursprungligen postat av
MagnusBengtsen
Håkan Bergmark angriper vänstern med rätta och det är enligt vänstern "off topic". Det enda enligt ert pack som är "topic" är om HB är full eller inte. Sida upp och sida ned.
Det gör det här till en skittråd.
Men ge dig. Jag står med all säkerhet till höger om dig.
Självklart är det "on topic" att Håkan är full, då han är så full att han knappt kan prata eller hålla ögonen öppna och gör bort sig nästan varenda kväll i sina videos på grund utav detta. Hade Håkan inte supit framför kameran hade den här tråden varit typ 20 sidor. Det är också på fyllan hans mytomanhistorier och andra utspel är som värst.
Håkans kritik mot invandringen och vänsterpolitik överlag är inte problemet, men bara för att Bergmark högläser från Fria Tider dyngrak varenda kväll förtjänar han inte att hyllas. Han drar ett löjes skimmer över hela den nationella rörelsen. Det är såna inkompetenta clowner som Bergmark som håller tillbaks den nationella högern.
Vad den nationella högern behöver är kompetenta människor, och inte ett fyllo som bevisligen är mytoman och foliehatt.
Du vill alltså att Håkan, som är fullt jämförbar med Lennart Bladh och Magmys-Micke, ska vara en representant för nationella?
Jag känner ett flertal, inklusive mig själv, som avstår från att rösta på AfS, inte för deras politiska åsikter, utan för att de öppet associerar sig med clowner som Håkan. Det sänker hela förtroendet.
Citat:
Ursprungligen postat av
MagnusBengtsen
Håkan får säga vad han vill. Yttrandefrihet, ni vet.
Självklart får han det, och det finns några i tråden som inte anser detta, men det är inget jag står bakom. Att hålla på och anmäla hans videos för att få honom censurerad är patetiskt.
Det betyder dock inte att jag måste hylla Håkan och anse att han gör ett bra jobb, jag har min yttrandefrihet att peka ut vilken mytoman, alkoholist och pajas han är och skratta åt
freakshowen som Håkan är.
Citat:
Ursprungligen postat av
HejsanHoppsan356
Allt går under yttrandefrihet för den där. Gravskändning och bedrägerier är yttrandefrihet.
Han har aldrig dykt vid Estonia så han har inte skändat någon grav. Du fortsätter att ge sekten vatten på sin kvarn ser jag.