2021-10-22, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
https://www.youtube.com/watch?v=7hJ-X4SgNoA
Här hänger fyllot ut Ewa Ingmanner, 66 år i Halmstad! Sludder sludder från fyllot!
Ja hur tänkte han där?
Filmar hela mailet med underskrift och allt.
Hör verkligen inte lärjungarna på rösten att det har inmundigas alkoholhaltiga drycker?
En Tordag kl 21.00.
Ere fest så ere!
Citera
2021-10-22, 01:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
"Jag nämner inte hennes namn,men hon heter Ewa....hick!
Ibland är det rena magmysarnivån på Håkan.

Kommentarsfältet är en bonus. Sekteristerna börjar bråka med varann om vem som är mest rättrogen. Det är en fars alltihop.
Citera
2021-10-22, 04:45
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg

Kommentarsfältet är en bonus. Sekteristerna börjar bråka med varann om vem som är mest rättrogen. Det är en fars alltihop.

Kommentarsfältet är bra 👍🥳
Citera
2021-10-22, 05:28
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
Jag får göra en pudel och erkänna att Ni haft rätt hela tiden. Efter den där uthängningen av stackars Ewa så inser jag ju att snubben är ett stolpskott vilket speciellt framkommer när han krökat. Nu är jag konverterad till en hatare för det värsta jag vet är människor som blir idioter av alkohol och det bevisar han i den där videon. Vilken jävla sopa

Jo du ser själv som sagt Stackars tant han hängde ut. Medvetet eller omedvetet spelar ingen roll.
Citera
2021-10-22, 05:29
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg

Kommentarsfält är alltid bra men nu börjar hans bli riktigt intressanta
Citera
2021-10-22, 05:44
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
Jag får göra en pudel och erkänna att Ni haft rätt hela tiden. Efter den där uthängningen av stackars Ewa så inser jag ju att snubben är ett stolpskott vilket speciellt framkommer när han krökat. Nu är jag konverterad till en hatare för det värsta jag vet är människor som blir idioter av alkohol och det bevisar han i den där videon. Vilken jävla sopa

Välkommen till HATARNA
Citera
2021-10-22, 06:02
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
https://www.youtube.com/watch?v=7hJ-X4SgNoA
Här hänger fyllot ut Ewa Ingmanner, 66 år i Halmstad! Sludder sludder från fyllot!

Tanten lär inte mejla igen Hans "Kamrat". Kamrat låter väldigt långt ut åt vänster. Det passar Beggis.
Citera
2021-10-22, 06:04
Medlem
Goodinbeds avatar
God Morgon alla Hatare. Eller Kamrater som Varseljesus skulle ha sagt. Det diskuterades ju här om han ens hade fungerande motor i plastbaljan. Här är den film jag sett innan där han hänger över motorn i en sagolik form och berättar att det är fel på den nyss inköpta begagnade motorn. Någon är med och pratar engelska också. Fick nyss upp den i feeden. Enjoy

https://www.youtube.com/shorts/-jbLALl2CcQ
Citera
2021-10-22, 06:13
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Ja hur tänkte han där?
Filmar hela mailet med underskrift och allt.
Hör verkligen inte lärjungarna på rösten att det har inmundigas alkoholhaltiga drycker?
En Tordag kl 21.00.
Ere fest så ere!

Han artikulerar väldigt väl till skillnad från Annie Lööf
Citera
2021-10-22, 10:59
Medlem
Henriksss avatar
https://youtu.be/QdmtP_AWkec

Dagens senaste klipp.
Denna bryter väl verkligen mot reglerna?
Citera
2021-10-22, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
https://youtu.be/QdmtP_AWkec

Dagens senaste klipp.
Denna bryter väl verkligen mot reglerna?

Hade det bara varit tipset i sig (kokade citron-skal) så inget regelbrott givetvis, men han nämner det som att det vore ett botemedel mot covid vilket förmodligen gör att han bryter mot reglerna.

Citat:
Don’t post content on YouTube if it includes any of the following:

Treatment misinformation:

Content that encourages the use of home remedies, prayer, or rituals in place of medical treatment such as consulting a doctor or going to the hospital.

Han nämner också att "munblöja" skulle vara skadligt.

Citat:
Claims that wearing a mask is dangerous or causes negative physical health effects.

Så ja, det bryter mot reglerna med största sannolikhet.

Kommer youtube bry sig däremot? Inte så troligt.

För övrigt får man ju vara bra efterbliven om man tror att lite citroner är ett botemedel mot covid.
Citera
2021-10-22, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Hade det bara varit tipset i sig (kokade citron-skal) så inget regelbrott givetvis, men han nämner det som att det vore ett botemedel mot covid vilket förmodligen gör att han bryter mot reglerna.

Han nämner också att "munblöja" skulle vara skadligt.

Så ja, det bryter mot reglerna med största sannolikhet.

Kommer youtube bry sig däremot? Inte så troligt.

För övrigt får man ju vara bra efterbliven om man tror att lite citroner är ett botemedel mot covid.

Han kanske vill bli bannad så han kan gråta ut och få swish för lagningen av bilen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in